Spring naar bijdragen

Dinsdag 18 september 2012


Yvonne

Aanbevolen berichten

Ja, Kameleon,

Oktober schiet al aardig op.

wat alleen erg jammer is, is dat ik flink achter uit ga op mijn salaris, en het vaste contract weer is omgezet in een tijdelijk contract.

Dat laatste vind ik niet zo erg, maar achter uit gaan in salaris is echt niet leuk.

Dus, wat heeft al dat gedoe, me uiteindelijk vreselijk veel geld en energie gekost.

ben wel weer blij aan het werk te kunnen hoor.

Vie,

Wat leuk, je weer eens te lezen, en te horen dat het goed met je gaat.

teveel,

Wens W. dan maar beterschap,

Je hebt het zo te pakken van je kleinkids he.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 268
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hai Teveel, hoe is het met je?

Het is een kleine pinscher. Een grote hond in een compact lijfje. Hij is al 10 jaar, heb hem uit het asiel. Er zijn nog wel wat trekjes die de vorige baas heeft laten liggen, die bijgeschaafd moeten worden.

Ja, er zijn voldoende verleidingen. "Het kan toch best weer een keertje, gewoon gezellig een glaasje meedoen". Ook anderen zeggen dat: je bent nou al zo lang er vanaf gebleven, nou kan het toch wel weer?

Maar als ik denk aan die machteloosheid, en steeds weer dat rotgevoel: wéér in de fout gegaan! Nee, daarbij vergeleken is de beloning van niet drinken veel groter dan het gemis van dat glaasje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben nu bijna drie maanden droog ( juich!)

Ben altijd netjes blijven verder werken op kantoor. Niemand merkte wat, of liet iets merken. :$

Ik werk nu verder aan mijn dossiertjes die ik maanden geleden opstartte.

Wat een kronkels van mezelf kom ik daarin tegen?? Moet soms een halve dag zoeken wat ik nu in feite bedoelde toen...Hoe een mens met joekels van katers de boel tracht recht te houden, humhumhum.......

Een oud hondje adopteren, dat lijkt me nog is nobel en zinvol! Kon ik dat maar thuis verkocht krijgen :-( Vrees dat ik eerst zelf oud zal moeten zijn. Misschien beter ook, anders zit dat beestje de hele dag alleen.

Zo, weer weg, bakje rijst eten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey die COOOOOOOO:heart:

Goeie middag Harrie.:present: En alle later ingelogden.

Vie een klein hondje? Wanneer mag ie hier komen spelen?:rose:

Lave bijna 3 mnd. droog. (klap klap klap) enj dat er nog maar veel mogen volgen, je bent sterk genoeg hoor.;)

Zo ik ga weer verder met de vijver. Straks bezoek en dan moet ie weer schoon zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog even ingelogd vanwege alle lieve reacties. DAG tante Bol, hallo daar lieve meid!

Nee, het is helemaal niet nobel of geweldig dat ik dit "oude" hondje in huis heb genomen. Ik was het ook helemaal niet van plan.

Maar ik liet elke week honden uit voor het asiel, en dit hondje en ik, dat was gewoon een klik.

We lopen nu een paar keer in de week tours van 15 km. of meer, en raden wie daar moe van wordt....

Lieve adb'ers, hou vol, strijd voor jezelf, want het is zo de moeite waard, ook al verlies je soms wel eens de moed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: borretje
Zoals ik gister dus ook al zei/ schreef;

Maar je hoeft me niet te lezen hoor.
Daar ben je vrij in, net zo vrij als ik ben met mijn schrijven.
Reageren idem.

Voor iedereen gelijk, dus dit gaat nergens over, zinloze discussie.

Mijn gedachten gaan vooral uit naar mensen die het moeilijk hebben.
En wel een steuntje kunnen gebruiken.

En om het nòg duidelijker te stellen:
Voor mij wàs het geen punt van discussie.
Is het nog steeds niet.
En zal het nooit worden ook.
En of dit nu om Niwi gaat...
Of mijn zoon...
Of over de hond van de buren...
Of de koningin..

Mijn besluit had ik al genomen.
En ik ben een alcie, en deze alcie staat over het algemeen bekent met een eigenschap
dat wanneer ze iets besloten heeft..

Ik schrijf wat èn waarover ik wìl schrijven.
En wanneer dat niet gepast zou zijn, hoor ik het vanzelf wel.
Van Tactive welteverstaan.

Gegroet en een mooie, goeie dag gewenst allemaal,
heb ik ook en dat wens ik iedereen toe.:present:quote>



Borretje,

Ik vind het fantastisch wat je doet voor de nabestaanden van Niwi en de forummers
die Niwi nog hebben meegemaakt. Laat je zeker niet uit het veld slaan door ongefundeerde afbrekende kritiek van een enkeling; de overgrote meerderheid van
het forum stelt jouw actie zeer op prijs.

Het mooie van fora (in het algemeen) en trouwens ook social media is dat iedereen er
van alles kan posten EN dat iedereen vrij is om postings al dan niet te lezen. Jammer
dat bijvoorbeeld censuurbeluste of drammerige/opdringerige mensen dit niet kunnen
of willen inzien.

Neem de tijd om er iets moois (en blijvends) van te maken.

Marc


# Slordigheidsfoutjes
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...