Spring naar bijdragen

19 september 2012


Teveel

Aanbevolen berichten

Ja maatje langs hiero, dus kan ik wat dingen doen die me in me eentje niet lukken. pff en stijfe nek laten me dingen al nie zo snel doen, maar zal gister toch wel goed zijn gekomen hier ? ;) Maar kwam er gister ook achter dat ik zo dwarrelig schreef pfff dat ik beter me kop maar kon houwen ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 191
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Good murnink mensen.

Heb me een pietsie verslapen, dus ben ook een pietsie laat.

Vannacht wakker geworden door het geluid van de slagregens en het onweer... jippieeee.

EN daarna ook nog echt nare nachtmerries gehad.

Uitgeslapen? NEEN.

Trek in koffie? JA.

Dus ik ga eerst maar een giga bak inschenken..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vrijdag weer een zitting van je zoon Borrie? Dat wordt dan weer een vervelende dag. Heb je nu kans dat er wat meer dudelijkheid komt in hoe de zaken nu gaan lopen?

Wat ik wel merk aan je dat je het wat meer geaccepteerd hebt, je bent minder opstinaat. Ja tegen de hogere hand kun je toch weinig inbrengen. Ik zou me vaak erg machteloos voelen. Heb je zelf nu ook nog wat inbreng of beslissen ze nog steeds hoe dingen gaan lopen?

Ja ik hoop dat mijn zwager en schoonzus het allebei vol gaan houden maar hij is al zo vaak gestopt en hield het dan toch niet vol.

Gut morninkjes Vonneke.:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen lieve Frummels! :moon:

Het zoveelste espressootje maar even zetten...

Misschien zijn er nog stroopwafelkruimels over? :D

Die kocht ik vroeger altijd op de markt van mn zakgeld.

Gisteravond niet meer op het forum geweest,

dus ik heb nog wat te lezen.

Zo direct manlief de deur uit helpen,

die gaat een paar dagen naar Duitsland.

Daarvoor in de plaats komt mijn dochter weer gezellig. :)

S'nachts ben ik niet zo'n held als ik alleen ben.....

Niet zolang ik geen goede waakhond heb.

Bol, ik kan natuurlijk vragen aan je of ik Puck even mag lenen? ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal

T Ziet er uit als wordt het een mooie dag vandaag.

Volop zon weinig wind.

Nieuwe forumleden wens ik van harte welkom

en sterkte met de genomen voornemens de drank

uit het leven te bannen.

Ik val zo maar binnen en er zal veel gebeurt zijn in een week.

Ik begin dus maar met vandaag.

Iets over rouwen.

De een heeft meer tijd nodig dan de ander om te rouwen en gebeurtenissen een plaats te geven.

De een doet dat in stilte de ander geeft lucht aan zijn gedachten en heeft de behoefte die te delen met anderen.

Ik denk dat dit forum daar uitermate voor geschikt is.

Borretje neem de tijd die je nodig hebt en doe stille voort.

Op naar de kinesist en dan de pianostemmer en dan de boodschappen, vanmiddag sport op tv en nog veel meer te doen, dus een druk dagje, dat wel.

Maak er wat moois van lieve mensen,laat de eerste staan.

:rose::present::rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Rudy
Iets over rouwen.
De een heeft meer tijd nodig dan de ander om te rouwen en gebeurtenissen een plaats te geven.
De een doet dat in stilte de ander geeft lucht aan zijn gedachten en heeft de behoefte die te delen met anderen.
Ik denk dat dit forum daar uitermate voor geschikt is.
quote>


Precies Rudie daar ben ik het mee eens.
Bij ieder proces dat iemand uit iemands leven gaat, of die persoon nu nog leeft of gestorven is is er een rouwproces, en dat moet men verwerken. Ieder op zijn of haar eigen manier.:)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgu Madelief en Rudy

Fijn dat je dochter kan komen Madelief als je man weg is.

Maar wat jammer dat je niet alleen durft te blijven.

Het lijkt me heerlijk om eens een paar dagen helemaal alleen te zijn...

Overigens schijnt het voor inbrekers niet uit te maken wat voor hond het betreft hoor die er is.

Ze slaan normaal gesproken de huizen over waar zich een hond bevindt , dus ook puck zou prima als waakhond kunnen fungeren lijkt me :D

Rudy, windstil en volop zon?

Heerlijk, van genieten hoor; hier hebben we naast af en toe een felle zon veel heel veel zware regen op dit moment.

En wat rouwen betreft heb je wel gelijk.

Aan de andere kant kan ik me ook wel indenken dat het voor anderen (die Niwe ook best missen) toch moeilijk is om telkens weer te reageren op die uitingen.

Tis denk ik van beide kanten een beetje geven en nemen.

Bor misschien iets minder uiting geven aan en de 'anderen' dan maar scrollen toch?

Bor, ik hoop van harte dat hij met zijn verjaardag lekker naar huis mag.

Maar ga er niet al te zeer op hopen hoor, mocht het om welke reden niet door gaan zou het zo verschrikkelijk tegenvallen..

Maar ik zal duimen voor je.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spikie aan dat alleen zijn kun je misschien toch iets doen. iets van één dag per week vrijwilligerswerk of zo???? Zodat je toch een beetje onder de mensen komt of heb je daar geen behoefte aan?

Je geeft de laatste tijd erg veel aan dat je er alleen voor staat, en dan komt hoogstwaarschijnlijk ook het gevoel van eenzaamheid om de hoek kijken, en das een*gevoel. Ik weet het ik heb dat gevoel jaren geleden ook gehad. Klaagde toen erg veel maar bleef stil in een hoekje zitten. Nu ik actief bezig ben om dat gevoel niet meer te krijgen maakt dat me toch sterker. Ik ben iemand in R.L. maar daar ben ik wel zelf mee aan de slag gegaan. En ook jij zit nu in een rouwproces, en hoogstwaarschijnlijk kost dat een hele hoop energie.;)

Nu echt weg mensen.

Drakie:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...