albertina Geplaatst 1 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2012 Kirk, ik keur hem goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 1 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2012 Toch nog even terug voor Truitje is het niet beter om dan in je beginfase een etentje even af te zeggen? als je weet dat je het moeilijk gaat krijgen lijkt het me juist nu veel lastiger om dan toch heen te gaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 1 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2012 Lytse, slaap goed! Sha, jij ook. Laat je maar lekker vertroetelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2012 ik ben bang van wel Tina anders had ze zich wel gemeld denk ik zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 1 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2012 Jane, ik probeerde me er een voorstelling van te maken ja dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2012 van dat nadenken, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 1 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2012 Ja Gwen die Chia is zo'n 2.50 tot3.00 meter hoog zeg, maar geen bloempies Wel dikke stelen en grote bossen, is wel mooi groen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 1 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2012 Originally posted by: jane4ik ben bang van wel Tinaanders had ze zich wel gemeld denk ik zoquote> Tja..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2012 Goeienavond allemaal! Wat is er veel gebabbeld vandaag. Ik heb ook een goedkope GSM, maar ik geef toe: als ik veel geld had, dan kocht ik me een smartphone. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 1 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2012 Klinkt goed, Diesel. Ik ga het volgend jaar weer proberen. Ik dacht dat het op vlas leek. Had jij zaad uit de ecowinkel, of uit de vogelzaadwinkel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 1 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2012 Jen, dan mag je blij zijn dat je er geen hebt. Het voegt niets toe, echt niet. Het is gewoon een verlengstuk van je PC dan kan je beter een Tab kopen. Daar kan je dan nog boeken op downloaden. En het scheelt je een hoop geld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2012 Als ik veel geld had, dan zat ik nu lekker in Cuba. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2012 Het grootste voordeel van een smartphone lijkt me dat je altijd een GPS bij hebt. Goh, wat zou ik dat veel gebruiken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 1 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2012 In Cuba is het echt dramatisch downhill gegaan qua zuipen met mij. Ik durf nooit meer naar Cuba. (krijg nu al klamme handjes) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2012 Kirky, wat ik me nog afvroeg: is je rijbewijs de enige motivatie om niet meer te drinken, of wil je echt stoppen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2012 Gwen, dat heb ik ook al wel gehoord. Mijn ex-vriendje vond om die reden dat het nogal een gevaarlijk land was voor mij :$ Tja, vroeger was de drank ook wel een van de aantrekkelijkheden voor mij... Zou ik moeten herevalueren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 1 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2012 Luitjes ik ga mijn bed opzoeken. Fijne avond en voor later, welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 1 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2012 Doe maar, dat herevalueren, Jen Bbrrrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2012 yep Jen;) ik ga gauw naar bed op maandag nog net dus slaap lekker mensen:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2012 Ah, ok. Ik was zo aan het denken dat het moeilijk vol te houden zou zijn als je het alleen voor je rijbewijs doet. Wel fantastisch goed voor jou dat je huwelijk nog stand hield! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 1 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2012 Slaap zacht,Albertina en Jane! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2012 Maar Cuba is toch ook meer dan drank alleen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2012 Met mij valt er niet meer te praten als ik gezopen heb. Zeggen ze. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 1 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2012 Tuurlijk Jennie, Eigenlijk zou ik ook een keer terug moeten gaan, om te zien wat er nog meer is, behalve rum. Goed plan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden