Hanneke Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 Goedemorgen, Mijn ochtendgroet voor de dagdraad is ergens anders terecht gekomen. Nogmaals iedereen een heel goede dag Ik zit al aan de koffie. Heb het zelfs al op. Voor mij geen drank vandaag. En dat maakt deze dag bijzonder. DAGPACT: Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 Goedemorgen Hanneke en een ieder die straks nog binnen komt waaien. HIer staat de koffie door te lopen en de thee te trekken. Geen idee wat voor weer het is, zal wel meevallen op dit moment want ik hoor geen regen of wind... wel vind ik het koud hier beneden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 moggeuh dames, nou hier dan ook maar ff een bakkie doen, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 Ha die Diesel, ook goede morgen. Ik heb de koffie in de thermoskan gedaan en ga de douche opzoeken.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 Net het gedeelte van zondag gelezen wat ik gemist had, pff beter nie kunnen doen zeg. Had eigenlijk de neiging maar te sluiten en voorlopig weg te wezen. Was dit onder invloed van de volle maan dat mensen de kolder in hun kop krijgen ofzo en hoeveel cc dan wel? Zielig zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 mooi Vonn, ik had eigenlijk eens uit willen slapen, stonden de honden wel op net voor 5 uur, was eigenlijk ook nie slim er 1 ergens anders te laten slapen, wat een herrie kennen ze maken zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 Ja psies A3 had echt wat een onzin zeg, nou was er niet bij maar me maag begon behoorlijk te draaien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 Ach A3 , ik dacht eraan om maar ff weg te gaan, hoef jij dat niet te doen joh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 Als ik weg zou moeten blijven omdat iets me niet bevalt zou ik me net zo goed gelijk van kant kunnen maken. Goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 moggeuh Fibo, nou over afkortingen daar worden ze hier ook steeds beter in zeg, nee das lekker uitnodigend voor nieuwe mensen zeg, nou borsten weet ik ook nie als afkorting, nou zou ik die we kunnen onthouden denk ik een N.O.Z.E.M. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 Goedemorgen iedereen. Zo hondje uitgelaten en nu koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 Nee, dat lijkt me ook niets, dat hutje op de hei, dan ga ik me aan mezelf ergeren. En dat is wel het laatste wat goed voor me is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 Ach Jaap je weet het ook met1 door te drijven he en ach A3 daar zit ik zo'n beetje al als het van de ontvangst van me mobieltje afhangt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 Maar gaat huis nu wel door Jaap? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 Eind van de middag voor de tweede keer mijn nieuwe huis bekijken. Ben benieuwd of het al vertrouwd aanvoelt. Ook jullie een fijne dag gewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 mogge allemaal, meld me even droog af en duik lekker mijn bedje in zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 Diesel, ik heb dat stuk van zondag niet gelezen, maar kan me indenken dat je nekharen recht overeind staan op een gegeven moment. Zag trouwens dat Kirk ook weer terug is... moet ik weer goed gaan uitkijken of het Jaap of dat het Kirk is die iets zegt, hahaha... ik merk dat mijn manier van reageren dan ook heel anders is Het spijt me Fibo, ik heb ook geen idee waar de afkorting borsten voor staat. En wat vervelend dat je max 2 i phones tegelijk mag bestellen, dan toch maar een alter ego aanmaken als je er meer wilt he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 Ik bedoel dan niet alleen de ergernissen hier alleen, maar bijvoorbeeld als je de krant leest en dan met name politieke stukjes, of collega's die vinden dat ze zelf fantastisch zijn. Maar dat niet zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 Is het al helemaal zeker van dat nieuwe huis Jaap? Wat leuk. Zit er zeker niet in dat je een foto'tje neerzet hier he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 Originally posted by: JaapIk bedoel dan niet alleen de ergernissen hier alleen, maarbijvoorbeeld als je de krant leest en dan met name politieke stukjes, of collega's die vinden dat ze zelf fantastisch zijn.Maar dat niet zijn.quote> Jajaja, dat zal wel, en jij denkt dat we dat nu nog geloven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 Zeker is het pas als ik de sleutel heb, maar met de dag groeit die kans. Vrijdag eerste gesprek over de lening, want van mijn spaarcentjes kan ik het niet betalen. En nu hollen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 werk ze Jaap... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 Goedemorgen lieve mensen, Het is onzin, zegt het verstand... Het is belachelijk, zegt de trots... Het is onmogelijk, zegt de ervaring... Het is wat het is, zegt de liefde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 Veel succes Jaap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 Goede morgen DAGPACT Hanneke Albert Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden