Jen Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 kirk, wij zeggen dat eigenlijk veel te weinig, zo'n dingen. Het maakt het leven zoveel fijner. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Kent U Dela Dap? Ik zal wat plaatsen... Zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Sorry, deze bedoelde ik CD=Weg Dit is lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 zo bijgelezen weer Jen, goed gedaan meissie:present: en Han ik hoop dat je vannacht niet van mij droomt:D heel veel sterkte met je zorg en verantwoordelijkheid naar je moeder! en voor nu slaap lekker en heb het goed nachtbrakers:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Trust! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2012 Wat ongeloveloos mooi Marjo dat Alegro. Ik heb m opgeslagen an zal het nog heel vaak bekijken en beluisteren hardstikke bedankt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden