Hanneke Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Goedemorgen, Alweer het midden van de week. De koffie is ook alweer op. En jullie slapen allemaal nog. Goed dat er iemand waakt Iedereen een heel goede dag. Ik houd het droog. DAGPACT: Hanneke Wie volgt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Goedemorgen Hanneke en Jen. Ben de nacht ook weer heelhuids doorgekomen. Buiten hoor ik het aardig waaien, zal ook wel nat zijn. Binnen staat de koffie door te lopen zodat er straks wel meer mensen op de lucht af zullen komen. Eerst maar eens een bakje gaan halen en in sneltreinvaart íets van gisteren teruglezen... Trouwens Jen, ben je al op of nog op? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Tis trouwens vandaag Leidens ontzet....toen ik klein was hoefde ik dan niet naar school en gingen we naar Leiden feestvieren, mijn ouders kwamen daar vandaan en op die dag kwam de hele familie ieder jaar bij elkaar... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Goedemorgen Hanneke en Yvonne Jen is er niet meer, hoop niet dat ze de hele nacht op is geweest. Jenn heel veel succes met je sollicitatie vandaag:present: Nu eerst koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 goede morgen frummels. doe mij maar eens een bakkie koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 zijn jullie geschrokken van mij?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 BOEH Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Oeps, goede morgen Igor, Kame en A. Nou, een hele dag bijlezen is geen doen in dat eventjes. Zag dat Diesel een feessie vierde gisteren, krijgtie een exta bij de koffie vandaag, Jen solliciteren straks... zal heel hard duimen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Hahaha, nee, ik schrik niet zo gauw hoor Igor:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 diesel nog een dikke voor je jaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 De paradox van ons tijdperk We hebben grotere huizen maar kleinere families Meer comfort, maar minder tijd Meer diploma's, maar minder gevoel Meer kennis, maar minder inzicht Meer experts, maar meer problemen Meer winst, maar oppervlakkiger relaties We zijn helemaal naar de maan gegaan en terug maar we hebben moeite onze nieuwe buur te ontmoeten We bouwen meer computers maar hebben minder communicatie We hebben veel kwantiteit maar weinig kwaliteit Gebaseerd op gedicht van de Dalai Lama Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 aiai hoe waar kameo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Toen ik het las dacht ik dat ook Igor, is iets om bij stil te staan. Bor, allen jij weet voor jezelf het antwoord Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 voor jou een grote mok knorrie. zet hem maar naast de computer en hang het draadje maar in je mok dan komt het eraan...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Goodmorningggggg. Hier ook maar ad koffie. T wordt steeds donkerderrrr brrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Jan, ik hoop toch dat het vandaag licht wordt;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Hihihi... Jan, als het goed is wordt het inderdaad steeds lichter hoor Goedemorgen overigens Jan en Bor. Kame, op het eerste gezicht is het een hartstikke treffend stukje, maar als ik nog wat verder doordenk is het eigenlijk wel heel negatief en geloof ik best wel in meer 'mens' dan ik daar lees Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 moggeuh gefrummelde, brr wat een "zeer vervelend"weer zeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Nou zou bijna de niet winterharde planten binnen gaan halen zeg, dank Vonn en Igor, ik wakker met1 Voor de zekerheid dan helemaal maar nog een bakkie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Nou was gister hier soort van "suiker"mais feest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Borr ? nieuwe aanwinst? ach hier regen en wind, zelf Sas de st. Bernhard wil nie naar buiten, nou normaal kan die overal tegen, maar is nu gewoon vier weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 euh kraaien, doen toch alleen vogels en euh babies, Borrie ??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 nou doen we dan maar een muziekje erbij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 o ja das geinie geen last voor de buren dan Bor , die haan dan he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Originally posted by: Dieselmoggeuh gefrummelde, brr wat een "zeer vervelend"weer zeg quote> Waarom heb ik nou zomaar het gevoel dat jij hier normaal gesproken een totaal andere term zou gebruiken? Goede morgen overigens Diesel.Luitjes, ik zit weer te lang te lummelen, ik ga de douche eens opzoeken, plicht roept... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden