Spring naar bijdragen

donderdag 4 oktober


Diesel

Aanbevolen berichten

Goeiemoggeuh, T, dt en koffie klaar, oja cola koud, kan iemand mij vertellen waar kifijneppekontje Fleur is ? Nou fijne dag allemaal, pff zijn veel bekende van mij jarig vandaag zeg, toeval? weet ut nie. Misschien hier ook wel jarige en jubilarissen, gefeliciteerd alvast. Joy hoop ook weer van jou te horen, of heb ik je gemist gister, nou ga eerst de laatste blz van gister wel teruglezen

GOEIE MOGGEUH KOFFIE :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 170
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Goeiemorgen iedereen,

Ben al vroeg wakker en zowat 3 x de herhaling van het journaal herbekeken intussen.

Dan maar opstaan zeker :-).

Intussen al kopje koffie gezet en zal maar de rest van de strijk van gisteren wegwerken.

Ik zou me graag aansluiten op het dagpast. Doe ik dat op de dagdraad? Indien ja, dan drink ik vandaag niet. Zo die is eruit en zullen we dan ook waarmaken :-).

Fijne dag gewenst aan iedereen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

mooi joh 3 weken, pfff klinkt goei en wat een lange tijd he, zo ervoer ik het wel zeg. Ha Mauro, ook goeie moggeuh op een "trieste" regenachtige ochtend. Nou ja zolang het binnen maar lekker warm is he, mijn honden houden wel van regen , nou leuk :( (we hebben witte plavuizen :( ) wie dat ooit verzonnen heeft.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Iedereen een fijne dag. Ik blijf droog en heb mijn naam al bij het Dagpact gezet.

Vandaag weer bericht van de hulpverlener van de online behandeling. Ben benieuwd. Zie er altijd wel naar uit. Nieuwe reactie, nieuwe opdrachten. Zal het nog eens missen :)

:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou het is hier in ieder geval hondenweer,

Mijn krantje valt nu pas op de mat.

Het is de bezorger vergeven. Hij of zij doet

dat toch maar even.

Ik ga mij ook maar even in plastic hijsen zo

meteen.

Ik wens iedereen weer een fijne dag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Het regent zo als beloofd was.

Ik hou wel van zo 'n regendag af en toe.

Kan ik lekker de hele dag lezen en zo zonder me schuldig te voelen dat ik eigenlijk naar buiten zou moeten en nuttige dingen doen.

Borretje, ik kan het niet onderbouwen maar weet zeker dat je het gaat redden, sterkte, heel veel sterkte.

Kameleon ik hoop dat mooie herinneringen het triestige van deze dag wat zullen dempen, ook jou wens ik veel sterkte

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen luitjes.

Heerlijk geslapen en nu eerst rustig wakker worden met een bakje koffie.

Het begint hier licht te worden, geen regen en windstil.

Laten we er maar van uit gaan dat vandaag alle goeds vanuit het noorden komt.... dan wordt het bij jullie vast ook nog wel droog.

Bor, ik heb geen idee wat vandaag gaat beginnen voor jou, maar ik wens je sterkte, het gaat je lukken, ongetwijfeld.

Kame, voor jou een moeilijke dag ook. Sterkte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...