Diesel Geplaatst 4 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2012 Goeiemoggeuh, T, dt en koffie klaar, oja cola koud, kan iemand mij vertellen waar kifijneppekontje Fleur is ? Nou fijne dag allemaal, pff zijn veel bekende van mij jarig vandaag zeg, toeval? weet ut nie. Misschien hier ook wel jarige en jubilarissen, gefeliciteerd alvast. Joy hoop ook weer van jou te horen, of heb ik je gemist gister, nou ga eerst de laatste blz van gister wel teruglezen GOEIE MOGGEUH KOFFIE Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mauro Geplaatst 4 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2012 Goeiemorgen iedereen, Ben al vroeg wakker en zowat 3 x de herhaling van het journaal herbekeken intussen. Dan maar opstaan zeker :-). Intussen al kopje koffie gezet en zal maar de rest van de strijk van gisteren wegwerken. Ik zou me graag aansluiten op het dagpast. Doe ik dat op de dagdraad? Indien ja, dan drink ik vandaag niet. Zo die is eruit en zullen we dan ook waarmaken :-). Fijne dag gewenst aan iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 4 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2012 mooi joh 3 weken, pfff klinkt goei en wat een lange tijd he, zo ervoer ik het wel zeg. Ha Mauro, ook goeie moggeuh op een "trieste" regenachtige ochtend. Nou ja zolang het binnen maar lekker warm is he, mijn honden houden wel van regen , nou leuk (we hebben witte plavuizen ) wie dat ooit verzonnen heeft..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 4 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2012 goede morgen frummels. doe mij maar koffie..... zou best nog wel een rondje willen slapen eigenlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2012 Goedenmorgen, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 4 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2012 hee Japie, meneer met: "plee met uitzicht op zee" Nou Igor ik ook zeg, moet nu weer opeens slaap inhalen die afgelopen tijd te weinig heb gehad lijkt het wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 4 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2012 Lees nu A3 2 weken en ik schreef 3, kwam door je naam denk ik, nog nie echt wakker. In het begin lijkt elke dag zo lang he. Mooi hoor om toch door te gaan. Zoals meerdere hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 4 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2012 Originally posted by: A3Dag Mauro, Ook goedemorgen.Ik maak wel even een dagpact aan, en zet mezelf er ook bij: vanavond haal ik de twee weken!DAGPACT:MauroA3 Hannekequote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 4 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2012 Goedemorgen, Iedereen een fijne dag. Ik blijf droog en heb mijn naam al bij het Dagpact gezet. Vandaag weer bericht van de hulpverlener van de online behandeling. Ben benieuwd. Zie er altijd wel naar uit. Nieuwe reactie, nieuwe opdrachten. Zal het nog eens missen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2012 A3, kwestie van drank laten staan, wat er ook gebeurd. simpeler is het niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 4 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2012 Mauro, terug van weggeweest hiero, of vergis ik me ? Hannah sterkte vandaag met die mama he Kameo en SBeertje herdenk hen mooi he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 4 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2012 Goedemorgen lieve allemaal, eerst maar eens koffie.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 4 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2012 Goedenmorgen allemaal, meld me maar weer droog af. FF een beker melk koken en mijn bedje maar weer in;) Ik wens iedereen maar weer een alcoholvrije dag toe, of zo u wilt, een dag met minder drank dan u gewend bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2012 Nou het is hier in ieder geval hondenweer, Mijn krantje valt nu pas op de mat. Het is de bezorger vergeven. Hij of zij doet dat toch maar even. Ik ga mij ook maar even in plastic hijsen zo meteen. Ik wens iedereen weer een fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 4 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2012 Ik ga er weer vandoor. Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 4 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2012 Originally posted by: Hanneke Originally posted by: A3Dag Mauro, Ook goedemorgen.Ik maak wel even een dagpact aan, en zet mezelf er ook bij: vanavond haal ik de twee weken!DAGPACT:MauroA3 HannekeAlbertLytsequote> quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 4 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2012 Pennen Pennen kunnen op papier schreeuwen, vloeken, ketteren, kunnen ook met veel bravoure schallen en trompetteren, maar ze kunnen ook heel zacht een stil verdriet genezen, met woorden die je nu en dan nóg es 'n keer wilt lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 4 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2012 Goedemorgen, Het regent zo als beloofd was. Ik hou wel van zo 'n regendag af en toe. Kan ik lekker de hele dag lezen en zo zonder me schuldig te voelen dat ik eigenlijk naar buiten zou moeten en nuttige dingen doen. Borretje, ik kan het niet onderbouwen maar weet zeker dat je het gaat redden, sterkte, heel veel sterkte. Kameleon ik hoop dat mooie herinneringen het triestige van deze dag wat zullen dempen, ook jou wens ik veel sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2012 Goedemorgen luitjes. Heerlijk geslapen en nu eerst rustig wakker worden met een bakje koffie. Het begint hier licht te worden, geen regen en windstil. Laten we er maar van uit gaan dat vandaag alle goeds vanuit het noorden komt.... dan wordt het bij jullie vast ook nog wel droog. Bor, ik heb geen idee wat vandaag gaat beginnen voor jou, maar ik wens je sterkte, het gaat je lukken, ongetwijfeld. Kame, voor jou een moeilijke dag ook. Sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 4 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2012 Bor, dank je. Je hebt hebt al veel overwonnen, Ook dit kan je, hoe moeilijk het ook is Heel veel moed en kracht wens ik voor jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 4 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2012 Teveel en Vonn, dank voor de woorden. Ben er nog veel mee bezig, heb er de raarste dromen over. Zal wel te maken hebben met de verwerking. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 4 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2012 kameo sterkte vandaag en nu gauw er vandoor. dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 4 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2012 Borr sterkte en ga er bovenal boven staan, laat je nie meesleuren in de stroom, je bent er al uitgekropen, laat het niet opnieuw vat op je krijgen. Laat je niet leiden door het verleden maar door het heden hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 4 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2012 Goedemorgen iedereen. Regent hier ook, bah. Veel sterkte bor en iedereen die het nog meer nodig heeft. Is er nog ergens koffie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2012 Verse koffie is aan het doorlopen Suiker, goede morgen overigens, lang niet gezien hier... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden