haddock Geplaatst 5 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2012 Ik wil qua Franse bakpannen al eeuwen lang alleen "De Buyer", lekker dik pisbakkenstaal, nooit afwassen, maar wat 'n bakplezier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2012 Misschien zit je verkeerd Marjo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2012 En beantwoord je op een andere draad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2012 Marjo je hebt bij woorddomino gepost... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 5 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2012 Gek woord eigenlijk "pisbakkenstaal" Nu is het allemaal porselein. Vroeger was het geëmailleerd staal, die emaille daar ging het om, wat er voor staal onder zat maakte niet zoveel uit, zolang het maar niet roestte. En nu vraag ik me af: wie zou dit nu ook maar iets kunnen schelen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 5 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2012 Schelen zijn de mooisten niet. Alhoewel..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 5 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2012 Ik ken heel mooie schelen, en als ze dan ook nog weten wanneer de ogen te sluiten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 5 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2012 Ik ben weg, lijsters, het wordt me te moede. En stellingnemen, ach,ik doe het ook vaak, maar waar het toe leidt..... De nietmisleideontleide Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 5 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2012 Originally posted by: roseBolletje,as woensdag is het begin van de vasten. Vroeger mocht men tijdens het vasten geen vleeseten maar wel vis.Daarom begint men op aswoensdag vis (haring ) te etenquote> Ja en de katholieke kerk vond dat de otter ook een vis was Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 5 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2012 Goedenavond! Na een week thuis zitten, had ik eigenlijk wel zin om vanavond naar de kroeg te gaan. Maar ik geloof dat ik daarmee de Goden verzoek. Dus straks maar naar bed met een boek. Dat is toch wat saai... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2012 Hoi Madeleine Ligt er aan welk boek je mee neemt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 5 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2012 Ik ben, niet praktiserend, katholiek. Heb op kostschool, in België, de katholieke lijn moeten volgen omdat ik nu eenmaal gedoopt was en aangemeld als katholiek door mijn niet kerkse ouders. Weet nog dat we vrijdags altijd vis kregen en in de vasten, de hele 40 dagen, geen vlees, geen snoep en geen dessert. Maar ben er van overtuigd nog nooit van mijn leven otter gegeten te hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 5 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2012 Het is een boek van Karin Slaugther. Normaal niet saai, maar moet me nu eerst nog door verschillende personages worstelen, begin van het boek, en daar ben ik altijd wat minder blij mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2012 Heel goed Madeleine je zal eens zien hoe trots je morgen bent zonder kater en schuldgevoelens, lekker fit wakker te worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2012 In elk geval beter dan de gang naar het cafe lijkt me op dit moment zeker niet de juiste keuze op een tweede dag nuchter lekker genieten met fris hoofd van de personages maar effe doorbijten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 5 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2012 Ik kom trouwens wel elke keer even binnenvallen. Midden in gesprekken. :$ Hoop dat ik vannacht goed slaap (slaapproblemen). Want ik wil morgenvroeg eigenlijk even de markt op. Dat is echt jaren geleden, terwijl de markt echt voor mijn deur staat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Serra Geplaatst 5 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2012 Dag vijf ook droog gebleven!!! Nu snel slapen dan is de er morgen weer een nieuwe dag! Trusten allemaal! Serra Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 5 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2012 Originally posted by: jopiehoeft niet altijd tot iets voor onszelf te leidenwe helpen griekenland ook alleen maaromdat het anders nog meer kostquote> Wie zegt dat het tot iets voor onszelf moet leiden? Aanname, Joop. Ben erg van "t nut van het algemeen"!En Griekenland was beter af geweest met de Drachme, had het z'n munt lekker goedkoop kunnen maken, nu onmogelijk.Uitverkocht aan het steenrijke Europa.En nu zegt Europa: haalt uw broekriem aan!Ik zou vreselijk kwaad zijn, ware ik 'n Griek.Nu ben ik mild kwaad.De tochnietgeheelonbaatzuchtige Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2012 Wel done Serra slaap lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2012 Doen Madeleine, lekker morgen naar de markt en een grote bos bloemen kopen voor jezelf. ik ga ook weer afsluiten mensen, tot morgen allemaal. Slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 5 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2012 Originally posted by: Teveel in de vasten, de hele 40 dagen, geen snoepquote> Bij mijn slechte Roomse weten mocht ergens halverwege je snoeptrommeltje mooi wel ff open.Niet dat het mee ooit aan iets ontbrak, hoor.De Roomse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2012 Ik zal zeker niet zeggen wat ik denk. Als je dat doet heb je een ban. Rus an! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 5 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2012 Je kan wel zeggen wat je denkt Marjo, als je het maar mooi verpakt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2012 Slaap lekker Bol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2012 Apple ook welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden