Bo Geplaatst 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 Blondie Dikke pluim en een rondedans!:moon::moon: Bol Gaat goed met mij Vandaag paar keer gepost op mijn 'wie is wie' Met een update en ter vermaeck;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 Zo Lytse Volle dag zeg Relaxtime nu:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 Originally posted by: MadeleineGewoon blijven zitten waar ik zit en sterk zijn....quote> Zit je er nog?Nog 4 minuten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 Hee Blondie, Wat geweldig: een jaar. Geen wonder dat je je trots voelt. Een slinger voor jou: Op naar de twee jaar! @ Madeleine: het is nu 9 uur. Thuis en droog! Je eerste zaterdag. Chapeau!!! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 Gelukt! Mijn eerste zaterdag sinds jaren zonder drank! Want wat er ook gebeurt, nu ga ik vandaag sowieso niet meer drinken... Ik heb zojuist maar demonstratief mijn huispak aangetrokken en de afwas gedaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 @ Bo: nou en of! Ik relax me suf. @ Marjo: hoe gaat het met je? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 Originally posted by: MadeleineGelukt! Mijn eerste zaterdag sinds jaren zonder drank! quote> Hoera!En dus morgen de eerste zondag sinds jaren fris & fruitig opstaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 Madeleine: :D:D:D:D:D:D:D Dat heb je toch maar mooi geflikt! Een opsteker hè! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 Madeleine heel knap dat je het toch vol gehouden hebt. Moet jij eens kijken hoe je je morgenochtend voelt. Zo trots als een pauw. Lytse:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 Het is zo fijn om dit niet alleen te hoeven doen en hier gewoon openlijk te kunnen melden dat ik het moeilijk heb. Dank jullie wel! En inderdaad, dat was ik nog vergeten. Morgen fris en fruitig opstaan! Stiekem een beetje trots op mezelf! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 Ik ga de strijkbout ter hand nemen Wat een inspirerende klus zo op de zaterdagavond, ahum;) Laterszzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 Hoi Lytse Ja, het gaat goed Zie veel onderweg Dat is mooi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 Dat is weer iets waar je later op kunt teren, vind ik altijd. Of foto's maken en later tekenen of schilderen? Veel plezier Marjo. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 Originally posted by: MadeleineStiekem een beetje trots op mezelf! quote> Niks stiekem hoorEn niks niet een beetjePronken als een pauwin je huispak;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 Ga d'r weer effe uit Stukkie lopen in real life Tot ooit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 Doei Parel, loop ze lekker:heart: Wat mooi om te lezen Bor en Blondie dat jullie vandaag alle twee jezelf zoveel meer voelen als een jaar geleden. Leuk om te lezen. Top dat jullie zijn, waar jullie momenteel zijn Girlpowerrrrrr!!!!!! Jane en Adam alle twee van harte gefeliciteerd!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 Hallo Witte, Jij komt en ik ga even. Onderuit zakken op de bank na een drukke dag: heerlijk. Tot later. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 Rudy, ik hoop dat je over die onrust heenkomt, en dat jullie er saampies uitkomen. Maar bovenal heerijk van de kust genieten en juist daardoor een stukje rust vind voor een volgende keer. Geniet ervan he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 Originally posted by: Bo Originally posted by: MadeleineStiekem een beetje trots op mezelf! quote> Niks stiekem hoorEn niks niet een beetjePronken als een pauwin je huispak;)quote> Haha! Kan best! Heb nog een lading make-up op mijn gezicht zitten. Dus dan laat ik alle mooie veren zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 Je hebt het dan ook heel erg goed gedaan, Madeleine Ik ga al naar bed. Ik slaap zo ontzettend lekker, zonder alcohol. Morgen dus een dagje weg. Heb ik ook reuze zin in. Ik meld me morgenavond wel weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 Dank je wel! En veel plezier morgen, Tatum! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 Dat is me nog niet eerder gebeurd In m'n eentje op het forum... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 Ik ben er ook nog. Net even voor blonT gespeeld. Was bezig met de broodrooster. En terwijl hij in het stopcontact zat, ben ik er met een mes in gaan porren. Dom! Want de stoppen sloegen door. Weet ik hoe het werkt omdat weer in orde te krijgen. Dus bel mijn vader. Hoor ik nadat ik mijn verhaal had gedaan opeens op de achtergrond:"Ja, dat is dus dom". Blijk ik op speaker te staan en dat zij visite hebben. :$ Maar goed, alles doet het weer. De hoofdschakelaar was eruit geklapt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 Zie je dat je helemaal niet saai bent zonder drank Humor;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 Ik vermaak mezelf opperbest zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden