Spring naar bijdragen

zaterdag 6 oktober


igor

Aanbevolen berichten

Even inloggen, en dan meteen weer weg.

Jane,

Van harte, en een fijne dag in de sauna.

Slingers kan ik niet maken, dus krijg je van mij een :musicnote:.

Adam,

Ook van harte, maak er een gezellige dag van.

Bor,

Ben heel erg blij voor je.

Genieten he!!.

Rudy,

Wens je ook veel plezier volgende week.

Het van je afschrijven en relatieveren, geeft ook al meer rust denk ik he.

Ga naar LATex.

Hij heeft lekkere erwtensoep gekookt.

Toedels.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 257
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

LieveADBers,

Gisteren schreef ik dat mijn electrische fiets het niet meer deed. Vandaag belde de fietsenmaker. Het is waarschijnlijk de accu. Een nieuwe is zo'n 500 euro. Dat kan bruin niet trekken. Dus weg electrische fiets. Ik heb hem gekregen. Dus ik ben niet mijn geld kwijt. Hij heeft pas 2200 km gereden. Maar ik las net dat ook bij niet gebruik de accu slijt.

Maar dat wordt wel fietsen op een gewone fiets. En ik woon op de rand van een buitengebied van een klein dorpje. En ik moet vaak door de weilanden fietsen naar mijn kloostertej waar ik altijd kom. En ik word ook een dagje ouder. Maar wie weet houd gewoon fietsen me wel jong. :)

Toch baal ik. Maar ja ik was ook een beetje verwend.

Hoe dan ook, vandaag houd ik me aan het Dagpact en blijf ik droog. Morgen naar de AA of de kerk. Misschien is AA het verstandigs. Het niet-drinken komt op de eerste plaats. Drink ik dan kan ik ook mijn religieuze leven wel vergeten.

:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Madeleine, 1 excuus moet genoeg zijn, astie komt bedelen om excusses ??? denk hij nou echt dingen te kunnen afdwingen en controle te hebben? vraag me af wat vriendschap is dan. Hangt miss van situatie af, maar klopt ook nie, zeker nu je je toch al nie lekker voelt. Gedane zaken nemen geen keer , Helaas

Maar laat je niet in een hoek douwen hoor, sterkte

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Diesel
Nou Coco dan weet jij misschien nog wel hoe je je dus 3 jaar geleden voelde ? :present:quote>


Absoluut! , dat zei ik toch ook tegen Madeleine Diesel?
Ik begrijp niet zo goed wat je bedoelt?
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Diesel, in het verleden te vaak aan zijn wensen toegegeven. Voornamelijk omdat ik nooit echt kon herinneren wat ik nu had gezegd en gedaan door drank. Nu was het mij allemaal helder en ik heb geen zin meer om voor hem te buigen. En ik denk dat hij dat niet van mij verwacht had. Prima, maar ben geen voetveeg. En dat moest hij nu toch wel weten.

Hanneke, dat is natuurlijk ook zo. :)

Pfft, krijg het nu toch wel even moeilijk. De supermarkt is nog een half uur open. En ik krijg opeens zin om me één in de kraag te zuipen. En dat terwijl ik de hele dag positief was en eigenlijk helemaal geen behoefte had aan drank. Gewoon blijven zitten waar ik zit en sterk zijn....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bolletje, vandaag extra goed gegeten. Had wonderbaarlijk snel mijn bak met Lasagne leeg. :$ En voor vanavond staat er nog salade (paprika, komkommer, ui, tomaat, olijven met oregano olijfolie dressing) in de koelkast.

Bo, inderdaad... zo ineens. Zit nu ook allemaal smoesjes te verzinnen om naar de supermarkt te mogen. Normaal was ik allang gegaan. Maar wil zo graag volhouden.

Heb dit weleens vaker gehad, de trek, maar dan trekt hij weg om 21.00u, wanneer de supermarkt definitief dicht is. Dus nog 22 minuten. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha die Booooo ja hier alles goed, ik ben weer boven gaan liggen. Dit i.v.m. de schimmel die in mijn slaapkamer zit. Nou ik merk het na een nacht al. Anders loop ik toch wat te bulderen en vandaag weer nergens geen last van gehad.

en hoe is het met jou gegaan vandaag. :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je bent 3-10 gestopt Madeleine. Het zou zo zonde zijn als je dat nu allemaal weg zou gooien. En dat voor een paar uur plezier. Morgen zit je met een fikse kater en die voelt nu veel harder aan dan voor de je adb. werd. Je gaat je echt zo ontzettend rot voelen, dus gewoon niet doen, je kan het.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo mijn eerste jaar zonder drank zit er vandaag inmiddels op.

En ik kan zeggen dat het een zware bevalling is geweest, maar dat het het meer dan waard is !!!

Ik hoop er nog vele jaren aan vast te plakken en hoop dat velen hier zullen volgen...

Ik kruip samen met mn kids op de bank met een warme pot thee, een boek en met een supertrots gevoel te zijn waar ik nu ben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag allemaal,

Ik zit nu in een weldadige stilte achter de pc. Vanmiddag een drukke tijd gehad: eerst naar schoonma, toen naar bed, toen naar verjaardag van 2 pleegkleinkinderen. Onze cadeautjes vielen erg in de smaak en verder was het druk, druk, druk. Manlief deelde mee in de feestvreugde. Het verlegen jongetje aanvaardt hem als een verlengstuk van mij. Hij werd meteen beklommen! Daar gegetten en koffie gedronken en nu thuis. Pfffff.

@ Bo: ik had je al gemist. Fijn dat het goed met je gaat.

@ Borrie: ik heb je uitspraak "vandaag neem ik de eerste niet" een paar dagen aangehaald. Je had al gezegd dat je misschien wat minder zou komen. Heerlijk dat je deze kans krijgt. Nuchter dit alles ervaren. Ga ervoor meis.:heart:

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...