bolletje Geplaatst 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 Goeie goeie morgen Frummels. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 Adam Gefeliciteerd he een goeie dag vandaag he, vermaak je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 Jane, van harte :light::light::light::moon::sun::present::rose::musicnote::light::light::light::moon::sun::present::rose::musicnote::light::light::light::moon::sun::present::rose::musicnote::light::light::light::moon::sun::present::rose::musicnote::light::light::light::moon::sun::present::rose::musicnote::light::light::light::moon::sun::present::rose::musicnote: Adam van harte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 Ook een heel goede morgen AR en Madelief. Ik neem ook nog één bakje en dan ga ik maar eens in beweging komen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 moggeuh tante en made, Emma:present: geweldig goei 6 maanden zeg, mijlpaal he Jane Gefeliciteerd en happy B-day, tjah ik ben er nie daus helaas geen A-dag , tjah vaker gehoord misschien, maar nie deze uitvoering miss, fijne dag he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 Oeps, sla ik Bolletje zomaar over, maar uiteraard ook een heel goedemorgen voor Bol hoor... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 Jane hieperdepiep meid. Een hele mooie dag gewenst. Em:present: Een half jaar droog, wat een mooie prestatie meid. We gaan gewoon door hé? Moghu Vonnie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 Moghu Drakie, heb je een beetje kunnen pitten vannacht? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 pfff Boll hier ook weer een gevonden fretje binnen, zijn ze rijp ofzo ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 Ja ging wel hoor Boll, alleen weer erg vroeg wakker, das minder als je uit kan slapen he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 Jane van harte gefeliciteerd, maak er een fijne dag van! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 Adam, van harte gefeliciteerd!! :musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 Ja Drakie ik hoorde gisteren op de tievie dat er nu veel diertjes uitgezet worden omdat men de dierenarts niet meer kan betalen. Verdrietig word ik er van. Is ze erg tam? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 Goedemorgen lieve mensen, En Ã’f vandaag een feestelijk slingerdagje is! Jane, gefeliciteerd!!!! Ik hoop dat ik binnenval op het goeie taartmoment! Gewoon lang ingelogd blijven vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 Emma, goed gedaan! 6 maanden!!!!! Een grote bos:present::present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 Emmaroos, een half jaar sinds Goede Vrijdag... Gefeliciteerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 Nou de honden zijn hier heemaal van slag, we hebben een lage ligbank voor "ons" Gajus gemaakt, blijft een Duitse Dog he en die mogen nie te hard leggen. Maar ze mogen normaal niet op de bank, dus dit is wel heel vreemd, vinden zij dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 Originally posted by: DieselNou de honden zijn hier heemaal van slag, we hebben een lage ligbank voor "ons" Gajus gemaakt, blijft een Duitse Dog he en die mogen nie te hard leggen.Maar ze mogen normaal niet op de bank, dus dit is wel heel vreemd, vinden zij dus quote> Drakie,Je bent een lieverd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 Nou Diesel, dat wordt klussen dus: gelijke monniken, gelijke kappen, dus voor allemaal een ligbank, hahaha. Ik kan trouwens niet begrijpen hoe je je huisdier, wat voor soort het ook is buiten zet omdat je de dierenarts niet kunt betalen.... ik zou geen oog meer dichtdoen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 Ja hoor Boll, erg lief en alleen hoog loops en beginnende beenmerg depressie Dus ze moet heel snel gecastreerd worden ivm bijnier tumor ontwikkeling doordat ze niet geholpen is. Ook moet daar nog een frtje rondlopen want er waren er 2 gezien, liepen "gewoon" bij mensen naar binnen, grote paniek dus LOL. Mensen van de ambu erbij met grote en lange handschoenen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 Waarom beginnen mensen in hemelsnaam aan zo'n beestje als ze ze niet laten helpen? Iedereen die ook maar denkt aan de aanschaf weet toch dat niet 'helpen' dodelijk is? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 Tjah en DAsen hebben het nog wel druk hoor, zien wel dat dingen wat uitgesteld worden, maar toch gedaan worden, alleen mensen nemen er meer tijd voor (om te sparen) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 Ach Vonn, nu zijn fretjes de enigste huisdieren die , als ze eenmaal loops zijn, ook loops blijven en daaraan kunnnen sterven. Maar eigenlijk zouden alle mensen die ze als huisdier nemen dit moeten weten. Ook zie je dat mensen wel een huisdier willen, maar geen rekening houden met de maandelijkse en ook DA kosten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 En dan ook proberen om bv via marktplaats een "goedkoop" diertje te vinden , wat dan vaak weer een ziek diertje blijkt te zijn en helemaal klauwen met geld kosten. Pff terwijl je denkt dat er toch best heel veul voorlichting wordt gegeven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden