Bo Geplaatst 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 Ik ook... Waarom ging je met een mes in het rooster Kruimels er 1 voor 1 uithalen:)? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 Hoi hoi ik heb een zalige verwendag gehad en jullie geen minuut gemist, erg he. maar wel even bijlezen nu hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 Hey Jane Nee hoor, dat vind ik helemaal niet erg;) Wat heb je voor lekker verwennerigs gedaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Serra Geplaatst 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 Fijn jane4 dat je een zalige verwendag hebt gehad! Bo en madeleine nog veel plezier hier :-) Ik meld me droog af. Fijne avond nog en tot morgen Serra Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 Hey Blontje. Hebben ze jou nooit geleerd om nergens met een mes in te gaan zitten porren? Ben maar blij dat je haren niet zwart zijn geworden;) Bo help haar de volgende keer eens even? Jane dat hoor ik graag dat je verwendag zo goed geslaagd is. Dat neemt niemand meer van je af hé? Mensen trusten allemaal, slaap lekker en morgen weer nuchter op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 Slaap lekker Serra:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 Truste Bol:lips: En ik kan ook, uhhh, minder handige acties doen;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 Welterusten Serra! Bolletje, ik doe dingen zonder er daadwerkelijk bij na te denken. Achteraf denk ik ook 'Dat wist je wel', maar op dat moment zocht ik iets om de kaas eruit te peuteren. En de mes leek me de beste oplossing, omdat hij zo dun is en dus makkelijk overal bij kon. Bo, dikke plakken kaas. Vorige keer had ik er een pita ingedaan met kaas. En deze kwam vast te zitten. Toen stond mijn huis blauw. Echt, hoe ouder, hoe dommer ik word. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 Dank je en ik hoop het ook, A3. Slaap lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 Sweet dreams A3:lips: Originally posted by: MadeleineEcht, hoe ouder, hoe dommer ik word. quote> De fles aan de wilgen hangen Vind ik juist slim van je;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 Zon Zie je ingelogd, hoe gaat het met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 Originally posted by: BoSweet dreams A3:lips: Originally posted by: MadeleineEcht, hoe ouder, hoe dommer ik word. quote> De fles aan de wilgen hangenVind ik juist slim van je;)quote> Zou het de domheid op andere vlakken weghalen? Maar het is inderdaad een slimme keuze om de fles aan de wilgen te hangen. We zijn er alleen nog niet. Vind het wel spannend allemaal. Maar doorzetten. Heb mijn eerste zaterdag overwonnen, dus nu kan het alleen maar beter gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 Madeleine Spannend is het En zeker niet altijd gemakkelijk Alleen de hobbels die ik nu tegenkom Staan niet in de schaduw Van de tijd dat ik in de gevangenis zat, die alcohol heet Want zo voelen die drankjaren voor mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 eindelijk bijgelezen. Bo, 10 rondjes in verschillende sauna's met kristallen, amethisten, opgietrituelen, 2 klankschaalconcerten, proeverijen met wild en ik heb keurig de sangria laten staan bij de Spaanse sessie. Bij elk land een specialiteit na afloop. Voor de massages moest ik 1 uur wachten, daar heb ik het geduld niet voor. En bij het weggaan kreeg ik nog een kadootje ook. Het zonnetje scheen smiddags en dochter heeft 2 x met 4-0 gewonnen; ik zag de laatste wedstrijd. Blondie is een jaar droog en Coco is al 3 jaar een dinnetje en madeleine heeft haar 3e dag overwonnen wat kan ik nog meer wensen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 nu las ik echt orgierituelen :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 Een heel mooie dag Jane En dik verdiend:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 Originally posted by: Jennu las ik echt orgierituelen :$quote> Met een gieterwas het helemaal een woest waterpartijtje;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 modderworstelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 ... bij Woorddomino;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 welterusten mensen:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 Hoipippeloi! In het donker zien ze je niet als je zwijgt dan horen ze je niet dus hou je adem nu maar in en stik niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 Gni! Ik zal dat linkje er eens bij zoeken. Mooi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 Ik ga naar bed Truste allemaal:lips: Marjo:heart: je reageert niet, blijf bij de les;) Love ye Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden