kameleon Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 Goedemorgen allemaal, even een bakkie doen en bij lezen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 Ik verslaap me ook nooit. Eigenlijk zou ik geen wekker nodig hebben. Al lijkt het me wel lekker, zomaar eens niet voor 6 uur wakker worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 Goedemorgen allemaal, Vandaag proberen mijn electrische fiets kwijt te raken aan de fietsenmaker. Hoop dat dat lukt anders weet ik niet wat ik ermee moet. En verzekering loopt dan wel door. Maar stap voor stap. Ik heb net gelezen dat alcoholisten, verslaafden vaak alles snel voor elkaar willen krijgen. We worden ook zo opgevoed. Alles gaat en moet snel zelfs eten koken (Magnetron) Dus als het me niet direct lukt die fiets kwijt te raken is dat een goede oefening. Hoe dan ook ik drink vandaag niet. Wie doet mee? DAGPACT: Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 goede morgen frummels. doe mij een bak koffie ...... zo naar gedroomd. ik moest een brug over en toen was de brug weg, geen waarschuwingsbord natuurlijk. dus nog op het randje kunnen remmen en daar hing ik met auto... ik kon er nog wel uitklimmen maar Ohoh wat was ik boos maar gelukkig ben ik nu wakker en nuchter. ( nee geen helder hoofd) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 Hanneke, lekker geslapen? Ja hoor, ik doe mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 Hanneke, ik dacht dat je op een elektrische fiets ook gewoon kunt fietsen, of trapt dat toch zwaarder dan een normale fiets. Niet alles hoeft snel hoor, tenminste hier niet. De magnetron is alleen voor opwarmen en verder eerder slow food dan fast food. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 Morge Igor, Ik zou blij zijn dat de auto net bleef hangen en ik ongeschonden uit kon stappen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 Ben wel erg veel aan het woord, ik ga maar eens dimmen en douchen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 Goede morgen DAGPACT Hanneke Albert Lytse Fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 Teveel, ik heb geen electrische fiets met verzekering en kenteken om zelf te moeten trappen. Dan zit ik liever op een gewone fiets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 Goedemorgen lieve mensen. Ik heb ook niet goed geslapen. Doe mij maar een sterk bakje koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 A3 dank je. Maar hier is hij open. Ik heb het zaterdag gevraagd toen ik met hem belde. Ijverig dorp hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 Hanneke, ik wist niet dat voor een elektrische fiets een kenteken nodig is en je blijkbaar ook verzekerd moet zijn. Hebben we het wel over hetzelfde? Een fiets met trapondersteuning, het zogenaamde duwtje in de rug of windje mee gevoel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 Goedemorgen Frummels! FF bijlezen, kopje koffie erbij..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 Goedemorgen Frummels! FF bijlezen, kopje koffie erbij..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 luitjes, ik ga er vandoor. Het is inmiddels licht geworden, lijkt een milde herfstdag te worden. Heb even een pot verse koffie gezet voor laatslapers. Maar er iets van, Laterrrrrrrrrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 Teveel, je hebt 2 soorten electrische fietsen. Trapondersteuning is de ene. Maar ik heb er een waar je niet hoeft mee te trappen. Ik hoef nog net geen valhelm op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 Nou Hanneke zou eerst maar eens op marktplaats kijken, staan er veel , ook accu's heb je tenminste idee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 diesel ze wil hem kwijt. iets voor jou??? maar dan wel een helmpie op he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 Ik geef de fiets zo weg. Dus wie hem hebben wil. Weet alleen niet of de onderdelen nog te krijgen zijn. Het toeleveringsbedrijf is failliet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 Je hebt er dus ook een rijbewijs voor nodig. Brommer rijbewijs is ook goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 Originally posted by: igordiesel ze wil hem kwijt. iets voor jou??? maar dan wel een helmpie op hequote> Echt wel he Igor, heb jij an schotse ruit helmpie ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 Vandaag een druk dagje, Eerst gipskamer, daarna intake mindfullness, vanmiddag naar de verslavingszorg, Houdt me van de straat:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 een schotse ruitrok heb ik wel voor je diesel. welke maat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 Ga goed Spike:present: goeiemorgen frummers:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden