meiske Geplaatst 9 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2012 Hanneke geen dag voor vegetarisch Hoezo wat bedoel je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 9 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2012 Fijn Hanneke, dat je zo'n baat hebt bij de behandeling. Ik heb het toen ook gedaan; on-line bij de Brijder. Voelde me in die periode ontzettend gesteund. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 9 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2012 Nou Meiske, al die vleesgerechten die hier voorbij komen. Niet aan mij besteed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 9 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2012 Madelief sterkte meis meer kan ik niet zeggen en kalm aan doen meis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 9 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2012 Hanneke OKE:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 9 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2012 Heej Kirky wrom geen goedenmidag voor jou vertel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 9 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2012 Kirky wat is dit nu vertel is he t plavond bij jou naar beneden gedonderd of zo Lucht op hoor vertel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2012 Originally posted by: Soothe Dit gerecht, dat ook wel ‘stiereneieren’ wordt genoemd, wordt niet alleen in Spanje gegeten, maar ook in delen van Mexico en de Verenigde Staten. De testikels worden voorzien van een laagje bloem en wat peper en zout, waarna deze voor korte tijd in de hete olie verdwijnen.Om te smullen.Echt eens proberen..quote> Hoe zit het met jouw potentie vriend? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 9 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2012 Nou Kirky over dat niets zou kunnen gebeuren als je vroeg naar bed gaat, gaat ook niet op. Broer van mij stapte paar maand geleden z'n bedje in en het hele zooitje stortte in elkaar:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 9 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2012 Dank jullie wel. Het is soms goed om er over te schrijven. Dat doe ik niet zoveel. Hanneke, Ik ben geen vegetariër, maar de gerechten die ik hier zag, deden me het bijna worden.... Kirky, Maar je duim zit er nog aan? Brom maar een beetje van je af hier. Nu ga ik opschieten. Zo naar de AA. Eet smakelijk allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 9 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2012 Ha ha bijna dus niet helemaal mijn manlief heeft drie vingers geamputeerd en ja tijdens inladen van de paarden paarden schrokken trokken naar achteren terwijl hij ze aan het vastzetten was dus in een lus paard naar achteren hij drie vingers kwijt zelf 112 gebeld kan dus ook anders he kirk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 9 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 9 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2012 Ach Igor, Wat een ellende, Helpt misschien om het van je af te schrijven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 9 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2012 Sla die dag dan maar gauw over Kirk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 9 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2012 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 9 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2012 Igor jezelf bij elkaar rapen en dan weer doorgaan hoe heeft het kunnen gebeuren meis vertel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 9 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2012 ..? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 9 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2012 ..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 9 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2012 Igor Hoe bedoel je jezelf zo te laten tuurlijk niet in ieder mens dus ook in jouw zit echt een juweeltje stop dan nu het gedrag van drinken wil je yes or no Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 9 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2012 Originally posted by: igorik ben zoooo moe. en steeds maar weer proberen mensen me op te beuren. is het niet eenvoudiger me gewoon te laten......?quote> zou je dat willen?dat "mensen"je laten??is eenzaam hoor kan ik je melden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 9 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2012 Nou het is hier ook wat, manlief parkeert zijn taxi bus en wordt bedreigd, tjonge jonge. Hij staat nota bene voor de school waar hij voor rijdt. Buurtbewoner heeft reclame aan zijn muur, wat niet eens mag. Met de bus ervoor kunnen mensen het niet zien, dat ding hangt op oog hoogte. Is nu aangifte aan het doen. Moest van de baas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 9 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2012 en weer verder...... meld me morgen wel weer. en dan met de belofte WEER ik hou het droog. trusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 9 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2012 Kirk gelukkig maar anders was je je duim wel kwijt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 9 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2012 Originally posted by: igoren weer verder...... meld me morgen wel weer. en dan met de belofte WEER ik hou het droog. trusten allemaal.quote> WAAROM MORGEN WEER igorvandaag kan ook nog hè Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 9 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2012 sja...hahaha... god wat mis ik m'n werk....... ga ff RH doen (aanpassing..is voor Kirk) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden