kameleon Geplaatst 9 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2012 Mdeleine, ik gebruik creme van schapewol, werkt uitstekend en niet duur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 9 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2012 Kirky, vanwaar die onrust? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2012 Hoi Madelief, Mooi te horen dat je nog steeds goed gaat. Echt klasse. Hoi Hannah, Sterkte met je Moeder. Oud worden is een drama. Heb dat ook met mijn Moe mogen meemaken. Ook zij was zéér eigenwijs. Voor mezelf zie ik het niet zo zitten. Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 9 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2012 Originally posted by: kirkyIk type al bijtend op mijn tong anders heb ik een eeuwig durende ban.:moon:ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk ...............niet echt dus.quote> Weet je al iets?Het was toch vroeg op de ochtend? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 9 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2012 Dank je Soothe, En ook bedankt voor het delen van het onverwachte. Dat zal ik opslaan, en het houd me alert. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 9 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2012 Han, blij te horen dat je goed geslapen hebt, kan me het wel voorstellen Kirky, eeuwig brombeertje. Is er iets wat we kunnen doen om je humeur wat op te tillen ?? Jane, ik ken het, erg pijnlijk en alleen rusten geneest. Zen dus Liefje Iedereen trouwens, wijsgeer of niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 9 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2012 Ik ken dat maar al te goed, zeer irritant.. Ik moet op zo'n dag ook geen auto gaan rijden, ben dan een gevaar op de weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 9 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2012 Originally posted by: Hannah1Madeleine dat zijn wel dure en luxe dingen en leuk om te kopen.Maar ik heb met beide kinderen bij de dermatoloog gelopen en vichy mocht absoluut niet gebruikt worden.Te agressief voor de huid.quote> Ow? Dat wist ik niet. Ik krijg rode, pijnlijke, schrale plekken van alle andere cremes. En Vichy juist helemaal niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 9 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2012 A3, we moeten dus met zijn allen naar Vichy. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 9 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2012 Créme van schapenwol Bevat natuurlijk wolvet (lanoline),wolvet verzacht en beschermt en werkt genezend bij huidprobelemen. Op natuurlijke basis,vrij van mineralen oliën en parabenen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 9 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2012 Originally posted by: kameleonCréme van schapenwol Bevat natuurlijk wolvet (lanoline),wolvet verzacht en beschermt en werkt genezend bij huidprobelemen. Op natuurlijke basis,vrij van mineralen oliën en parabenen.quote> Ik ben allergisch voor schapenwol, whahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 9 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2012 Dat werkt erg goed, Kirky. Vooral met de naderende kou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 9 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2012 Ik hou het bij mijn product, scheel mij tien jaar of komt dat doordat ik niet meer drink:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 9 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2012 Hannah1, dat weet ik. Maar ik had absoluut niet verwacht dat het agressief zou zijn. Juist het tegenovergestelde, omdat het bij de Apotheek te verkrijgen is. En gemaakt van schapenwol, dat is ook wel weer grappig. Ik voel me nu ook aardig dom, want ik lees me over dat soort dingen nooit in. Ik kreeg een potje creme van mijn onderbuurman, om te proberen, en toen het werkte dacht ik alleen maar:"Ok, dit wordt dus mijn merk". Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 9 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2012 Originally posted by: kirkyAls ik betaald krijg wil ik wel rijden.Is mij te duur, je moet van ver komen:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 9 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2012 Ja okay, zoef zoef..... ben al weg. Droge dag vandaag iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 9 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2012 Ha die Will enne...hou het droog hè! Jane, wat vervelend van je kuit kom je lekker bij mij zitten stuk gezelliger dan maar alleen hoor! Hannah, fijn dat je zo'n ruk qua slaap hebt gemaakt alles rondom je bekken en je moeder vreten energie hoor gaat je niet in je kouwe kleren zitten en nu niet meteen denken dat je alles weer helemaal aan kan nu je even minder pijn hebt hè Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 9 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2012 Ik was er vanmorgen nog heel even ingedoken tot de wekker 11 uur aan wees nou ja, ook wel lekker eigenlijk heb toch geen verplichtingen buiten de deur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 9 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2012 Originally posted by: kameleonIk hou het bij mijn product, scheel mij tien jaar of komt dat doordat ik niet meer drink:Dquote> :D:D....het laatste natuurlijk!Plus goede genen, dat helpt ook! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 9 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2012 Dat zal het zijn Made:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 9 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2012 Nu nog werken aan mijn conditie ben ik weer helemaal top! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 9 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2012 Haha, Kirky. Ik woon in een complex zonder lift. Al vier jaar meerdere malen per dag trap op en trap af. Maar conditie? Ik kom hijgend en hoestend en pruttelend boven. Met of zonder een tas met boodschappen. Te erg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2012 was een foutje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 9 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2012 zwavelwater/baden is idd goed bij huidproblemen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 9 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2012 verkeerde draadje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden