bolletje Geplaatst 14 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2012 Ja Zonnetjes dat is inderdaad leuk als je fijne reacties krijgt. Daar groei je van hoor. Wat ik nog vergeten ben te vertellen, mijn bril is weeeer niet goed. Dat is nu de vierde keer dat ik terug moet. Er zit maar een glas in dat verkleurd als de zon schijnt de andere kleurt helemaal niet mee. Stom gezicht hoor en iedereen sprak me er op aan, en lachte, maar ik baal er weer stevig van. dinsdag ga ik naar H. Anders en wil ik m'n geld terug, en anders gaat er weer een klacht weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 14 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2012 Ik zie het voor mij, lachen idd. Maar balen zeg. Ik heb al jaren een bril van HA. Heb zo'n abonnement. Ik ga wel altijd naar dezelfde winkel, staat een deskundige man. Je bent er wel een paar uur onder de pannen. Hij staat alleen en is niet zo vlug, wel heel zorgvuldig. Ga nog ff aan het werk, een klusje wat ik iedere keer voor me uitschuif: urenregistratie voor de belasting. Bah. Zal opnemen hoe lang ik er over doe, meestal valt het erg mee. Maak ik het groter dan het is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 14 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2012 Hoi allemaal Ben blij vandaag, eigenlijk voldaan. Ik heb eindelijk mijn overhemden gestreken na een paar weken. Gisteren al papierenzooi van de tafel geruimd. Stukkie bij beetje krijg ik weer een opgeruimd huis. Ik heb er geen zin in en moet me er toe zetten. Maar wel resultaat uiteindelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 14 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2012 Borretje:heart: geniet er van en geniet na;) Houwen zo hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 14 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2012 Even inloggen en borretje vertellen dat ik het fijn vind dat jullie dag geslaagd is. En voor de nuchtere terug blik op een dag die voor altijd in je geheugen gegrift moet blijven staan. Geweldig Bor, doe stille voort. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 14 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2012 Kirky, goed bezig. Mooie tekening, en wat dat strijken en zo betreft. Ik kan wassen, ophangen, vouwen, breien, haken, naaien met machine en naald en draad, smyrna (knopen van wol), eten koken, braden, bakken en wat al niet meer. En ik werk nu voor een elektrobedrijf, met grondkabels van 40 mm in het kwadraat? Geen idee wat ze er mee bedoelen, maar na drie jaar een vaste baan, dus ergens kan ik iets voor hun betekenen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 14 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2012 Shahire 11 maanden. TOP Hoor, nog eentje dan heb je 1 jaar:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 14 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2012 Weer wat lucht AR. Mij helpt het om mijn omgeving opgeruimd te houden. Geeft rust en ruimte in mijn hoofd. Nu ik het schrijf denk ik aan de drie RRR's van vroeger. De regelmaat ontbreekt wat mij betreft. Maar mijn vervelende werkklusje is weer klaar. En het duurde wel liefst 25 minuten, terwijl ik achter liep. Niet meer over miepen dus, iedere week doen dan duurt het denk ik drie minuten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2012 Hoi! Het kabbelt hier wel door//. Mooi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 14 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2012 Zonnetjes, je hebt gelijk, net als Will (mijn vriendin) Die zegt het ook altijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 14 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2012 Mensen, ik duik met een boek in bed. Slaap lekker allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 14 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2012 Marjo:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 14 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2012 Truste Madelief:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 14 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2012 truste allen het was voor velen een goede dag lees ik hier ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 14 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2012 Truste Lavendel:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2012 Ook welterusten voor iedereen, Duik er maar vroeg in Morgen een lange dag voor de boeg, en met die keelpijn er verkoudheid kan ik maar beter goed uitgerust zijn. Meld me morgenochtend wel op het kilodraadje. Heb goede hoop. Hele week geen drup gedronken. Uitkomst zo'n weekpact.! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 14 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2012 Als ik wist waar je woonde kon ik je schilderles geven Gr. Truitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 14 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2012 Sodeju, begin nu best zenuwachtig te worden voor morgen. Hoop dat ik mezelf goed neer kan zetten en dat ik over twee weken eindelijk weer eens een dagbesteding (=baan) heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2012 Truitje wat een mooie kleuren hebben die schilderijen zeg. Hoelang doe je over zo'n schilderij? En heb je les gehad of ben je gewoon maar zo begonnen? Ja Madeleine ik hoop het ook voor je meid, en wat ik nog meer hoop is dat je vannacht een beetje kan pitten. Zou alleen maar goed voor je zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2012 Originally posted by: kirky Originally posted by: marjoHoi!Het kabbelt hier wel door//.Mooi!quote> Mooi, rustig laten kabbelen.quote> Ha ! Kirky!Rus an!Mooi, rustig laten kabbelen.Er is mij gevraagd iets door te gevenen dat zal ik dan maar doen dan maar:Johan laat weten geen tijd meer te hebben om bij te lezen.Het is gewoon te veel.Hij wenst coco en jane4 en Jen en Travel het beste. Hij zegt: als je de wens van je hart volgt, dan past de realiteit zich daarop aan.Ik geloof daar helemaal niet in maar hee!Kabbeldekabbel! Het regent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 14 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2012 Ga afsluiten, slaap lekker allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 14 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2012 Madeleine Succes Morgen:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 14 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2012 log me even 2 tellen in... melden dat ik weekend ook weer goed ben doorgekomen. nu ga ik lekker te bed, want ik moet er morgen vroeg uit. een dubbele/ rare dag morgen. eerst s'morgens een crematie en s'avonds een diploma uitreiking. fijne avond nog en slaap lekker straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 14 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2012 Dank jullie wel. Bolletje, dat hoop ik voor vannacht ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 14 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2012 Lenie wat een wisselend gevoel Sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden