lidia Geplaatst 14 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2012 Ja, dat wist ik al eerder want voelde me zo goed toen ik niet dronk. En als ik niet al 2 weken was gestopt voordat de salmonella me trof, had het wel eens slechter kunnen aflopen. Eigenlijk komt mijn terugval juist doordat ik me sterker voelde en toen ben ik heel boos geworden op iemand van mijn bestuur, eigenlijk op meerderen, maar ik ben tegen die persoon te keer gegaan. Mijn vriendin was even stil toen ik dat vertelde en zei toen: ja dat komt doordat je niet meer drinkt. Dat vond ik knap van haar, dat ze begrijpt hoe het zit, als je drinkt laat je makkelijker over je heen lopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 14 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2012 11.45u is het gesprek. Morgenvroeg meld ik me nog. Want ik wil op tijd van mijn bedje af om te kunnen koffie drinken en te ontbijten. Daarnaast moet ik mijn bandjes van de auto oppompen (vannacht hebben ze, ze leeg laten lopen. Woon naast/schuin boven een kroeg. Baldadige dronkenlappen ) en nog tanken. Geen gevlieg morgen. Wil relaxt aankomen. Heb trouwens wel vaker aangegeven dat ik zenuwachtig was voor een gesprek. De ene persoon vond het heel eerlijk, de ander rekende me erop af. Dus ik vind het altijd moeilijk om te bepalen of ik het wel of niet kan zeggen. Ik hoop het beste. Want na een jaar thuis wordt het wel weer tijd. En nu ik niet meer drink, of althans op vrijdag na, niet drink, verveel ik me de koekoek thuis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2012 dus voortaan lezen we je weer dagelijks hier Lidia? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 14 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2012 Tot morgenochtend, Madeleine, koffietijd! Volgens mij komt het goed met jou en die job! Nu slapen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 14 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2012 Misschien kwam het ook wel omdat het me zo gemakkelijk af ging, het niet drinken,zelfs geen trek. Dus ik was er niet op bedacht dat het zo snel weer volledig uit de hand kon lopen. En doordat ik ziek was heb ik weinig mijn pc aan gezet en dat is dus wel nodig om het forum te bezoeken. Al lees ik alleen maar, dan motiveert het me toch om vol te houden. Kan niet zeggen dat ik trots op mezelf ben. Maar ik was goed gekwetst door die persoon en heb een par dagen later iedereen waar ik mee te maken heb gehad de laatste jaren en mail geschreven met uitleg en ook dat ik niets meer wilde doen. Kreeg wel wat steunbetuigingen toen en door het bestuur een mail is gestuurd dat ik niet meer actief mocht zijn. Weer achter mijn rug om, want is niet naar mij gestuurd. Wel stond de voorzitter ineens voor de deur met een plant en een fles wijn. Die was natuurlijk zo leeg. Ik denk dat het wel goed is dat ik ermee gestopt ben, want het gaf me stress als de zaken niet goed geregeld waren. De communicatie en zo. Dat had ik al een paar keer gemeld, maar er veranderde niets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 14 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2012 Truste Gwen, wanneer ga je nou weer op vakantie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 14 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2012 Haha, nu ga ik weg hoor Gwen. Trusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 14 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2012 Ja Jane en schrijven en vooral het dagpact, dat neem ik zeer serieus. Vanmiddag las ik dat er een paar dagen geleden iemand had voorgesteld om een apart draadje daarvoor te maken omdat het nogal zoeken is en er namen p.o. verwijderd worden. Toevallig had ik dat ook al eens bedacht en wilde dat voorstellen, maar ja, was even buiten de boot gevallen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 14 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2012 Goeienavond allemaal, vergat ik helemaal. Goeie vraag Jane... KOm je nu weer vaker hier Lidia? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 14 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2012 Wijfie, natuurlijk ga ik dat doen, is kennelijk nodig. Als iemand dat begrijpt, ben jij het wel, niet als enige natuurlijk. Kirky bedankt voor je reactie en de roos. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 14 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2012 Is t niks voor jullie om maatjes te worden wijffie en Lidia Dan kun je elkaar door lastige momenten heentrekken. Werkt voor mij al drie jaar prima, mn maatje en ik:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2012 ha Witje onze dagelijkse frummer:D hoestie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2012 en meteen aan het koppelen geslagen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 14 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2012 Hij is goed Jane. Ik heb een heel leuk/goed weekend gehad. En er is heel veel rust in t koppie en als ik rust in t koppie heb dan gaat t leventje van een leie dakkie. Nou maar hopen dat t zo rustig blijft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2012 nou persoonlijk krijg ik van te veel rust ook weer de kriebels. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 14 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2012 Witte, ik heb een maatje, maar dat heeft niet mogen helpen. Wel heeft een gesprek met haar de aanzet gegeven voor die 3 weken droog. Maar ik ben niet zo goed in hulp vragen, iedereen heeft zelf al vaak genoeg op zijn/haar bordje. Eigenlijk wilde ik morgen me pas weer melden, maar toch leek het me beter om dit nu te doen, met een fikse kater. Ik had het ook kunnen verzwijgen, maar wat heeft het dan voor zin om hier te komen? Moet toch weer kunnen lukken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 14 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2012 Nou ja, ik ben eigenlijk niet echt een koppelaarster hoor ofzo, maar ik zie hier twee dames die eigenlijk al heel lang niet echt de baas kunnen worden over alcohol en telkens aangeven dat ze dat zo graag willen. Dus dacht ik 1+1=2 Maar nogmaals eigenlijk moet je dat natuurlijk zelf willen. Ik kan alleen maar doorgeven dat ik na drie jaar nog steeds heel blij ben dat ik ooit met een maatje in zee ben gegaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 14 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2012 Wijfie, als jij dat nuttig en/of nodig vindt, kun je er nog wel bij hoor! Mijn maatje is een drukbezet persoon, dus die wil ik niet te vaak storen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 14 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2012 Die ken ik ook Jane. Van te weinig actie kan ik ook een gevoel van hoe kom ik de dag door krijgen. Als ik dat voel moet ik direct in de actie, maar goed als je dan overal tegenop ziet is in de actie gaan wel t laatste wat ik wil:D Hoe is t met je kuit?? Morgen wel weer te spinnen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2012 nee deze week ff niet pilates eens proberen lekker rustig en toch pittig heb ik me laten vertellen. en s avonds waarschijnlijk voorzichtig weer aan de volley actie dus ik snak ernaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 14 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2012 Nou dat vind ik nou oprecht leuk om te lezen. Hoop echt dat jullie beide een stappie verder komen met elkaar. Zou ik jullie beide zo ontzettend gunnen!!! Enne iemand niet willen storen, betekend niet goed voor jezelf zorgen, als er een moment is dat je iemand nodig hebt, dan is iemand niet willen storen een smoes om geen hulp te willen. Dat is verslavingsgedrag ten top.. Dus gewoon storen als je het nodig hebt om de eerste niet te nemen. Zet m beide op!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 14 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2012 Een goede nachtrust iedereen en bedankt voor de reacties. Kan ik wel wat mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 14 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2012 Truste Lidia, slaap lekker:lips: Ohhh een hele week niet Jane.. Nou das ook wat. Ik hoop echt dat je snel weer wat kan met je been, want jij en niet sportten is t ook niet natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 14 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2012 Witte wat zeg jij toch altijd wijze dingen. Zal het in mijn oren knopen. Wijfie, ik hoor het dan nog wel en kan je mijn tel. nr. en emailadres PB en als je met mij in zee wilt gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 14 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2012 Ik kan alleen maar wijze dingen zeggen, omdat ik zelf zo goed weet hoe t is om verslaafd te zijn Lidia sssttt niet verder vertellen hoor;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden