sas36 Geplaatst 15 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2012 Goedemorgen allemaal, geen kater na het weekend althans niet van de drank. maar slaap wel ontzettend slecht, iedere keer wakker en maar liggen draaien. Nouja, zal er wel bij horen. sluit me in ieder geval vandaag weer aan DAGPACT Hanneke Albert Lytse Sas kids zo naar school en ik weer aan het werk. @Madeleine, heel veel succes met je 2e gesprek en voor iedereen natuurlijk succes bij alles.... tot later !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 15 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2012 Ha Sas, nou neem een bakkie eerst nog, moggeuh trouwens O ja Madeleine, als je nou wakker ben/wordt doe dan eerst je banden oppompen, ken je nog ff checken of ze echt niet lek gestoken zijn, anders dadelijk stress, pfff en daht willen we nie Ja dan maar in slobbertui doen pfff lekker belangrijk, leuke gozers nu nog nie op straat dan of....al werken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 15 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2012 Madeleine, Heel veel succes vandaag! Je kunt het en je doet het!! Ik zal voor je duimen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 15 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2012 Voor iedereen soms teveel hooi op den bekende vork neemt, behalve Jaap dan want die moet klussen http://www.youtube.com/watch?v=X7V09Tmsu-0 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 15 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2012 Dinah, Goeiemorgen! Heerlijk vakantie? Geniet ervan. Ik zie je gaan door die mooie omgeving. Hopelijk blijft het droog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 15 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2012 Goed geregeld Dinah "don't step on/in my walkin'shoes" kan ook Veel plezier en als je op de terugweg bent....koffie staat klaar ghe he he oja met koek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 15 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2012 slaap nog denk ik, zat op een ander draadje te frutten mogge!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 15 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2012 Goedemorgen mensen. Gelukkig droog hier. Madeleine veel succes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 15 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2012 Dinah, Bofbips!! Met mijn vader gaat het nog steeds niet goed. Morgen naar de cardioloog, die afspraak stond al. Als dat niet zo was had ik hem vandaag zelf afgeleverd op de eerste hulp. Eng vind ik het, zo'n lage hartslag. Thanx! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 15 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2012 Veel plezier Dinah! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 15 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2012 Hoi Dinah, blij dat het weekend weer voorbij is. Hoop dat deze week wat beter gaat dan vorige week. Ga het iig droog houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 15 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2012 Ha Dinah , was nie zo lief hoor, is nogal een eindje meiz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 15 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2012 Nou kan misschien wel, doe ik wel de koffie enzo maken, wandelen voor mj niet he, rug he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 15 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2012 oke... ik ga maar weer..crematie. dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 15 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2012 Ja! Een wandeltocht! Ik schrijf me ook in, tof plan. 18 nov is er een, lopen er wel 20.000 man met ons mee. Fijne tocht vandaag Dinah! Goedemorgen lieve mensen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 15 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2012 Lenie, Sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 15 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2012 Sterkte Lenie, en veel plezier vanmiddag met de diplomauitreiking van je zoon! En ook nog ff de feli's voor 4 maanden Alcoholvrij vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 15 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2012 Drakie, Dan blijf ik bij jou en Zen. Lopen kan ik wel, maar ver lopen helaas niet meer..... Maar ik zorg wel dat ik in de buurt of erbij ben! En koffiezetten kan ik ook nog... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 15 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2012 Sterkte Lenie. Door de week ben ik de deur uit voor mijn behandeling. In het weekend niet en heb moeite om alleen te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 15 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2012 7 Heuvelenloop. Motte we wel een beetje door hollen! Vorig jaar heb ik de Montferlandloop gedaan. Mooi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 15 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2012 dank je Gwen.. ik ben weg.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 15 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2012 Originally posted by: Dinah Originally posted by: MadeliefDrakie,Dan blijf ik bij jou en Zen.Lopen kan ik wel, maar ver lopen helaas niet meer.....Maar ik zorg wel dat ik in de buurt of erbij ben!En koffiezetten kan ik ook nog...quote> Dat wordt dus een tandem met goed stuur om de picknikmand aan te hangen.....quote> Hahahahaha!Zie je ons al gaan?:D:DMaar komt helemaal goed hoor!Zit hier hardop te lachen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 15 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2012 Een paar jaar geleden heeft Jopie een strandwandeling georganiseerd, met warme chocolademelk toe. Dat was toen een groot succes. Ik heb het draadje ooit gelezen... Maar dat wandelen is maar bijzaak, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 15 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2012 Sterkte Lenie, wel de goeie volgorde, herinner en wees ook blij met wat je zoon voor elkaar heeft gekregen, naast die 1e grijze haar bij jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 15 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2012 Ben er vandoor. Misschien tot later vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden