Yvonne Geplaatst 15 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2012 Goede morgen lui. Koud, winderig en donker buiten. Ik denk dat we een echte herfstdag tegemoet gaan. Maar binnen is het behaaglijk gelukkig en ik heb de koffie al klaar. Druk weekend achter de rug, heel druk. Eigenlijk ben ik wel toe aan een paar dagen weekend, maar daar moet ik nog een dag of vijf voor wachten. Eerst maar even snel een beetje bijlezen en genieten van mijn bakje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 15 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2012 Goedemorgen Von, en alle laterkomers! Lekker, doe mij maar een bakkie. Ook even lezen nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2012 Ook een goedemorgen Madelief. Zie dat Madeleine vandaag op sollicitatie gaat, succes... en geloven in jezelf he? Weten wat jij wilt, dan kun je dat ook aan de mensen daar vertellen. Lydia en Wijffie weer aan de stop, hoop dat jullie steun aan elkaar hebben, dan gaat het vast lukken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2012 Diesel, Hanneke en Kameleon ook al binnen zie ik, Ik duik de douche in, hup hup hup. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 15 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2012 Goedemorgen Madelief en Yvonne en wie nog volgen, Hier rustig weer. Koffie is al op. Nu nog mijn pistoletje met kaas. Dan een nieuwe dag en ik hoop voor iedereen het beste!!! DAGPACT: Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 15 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2012 goede morgen frummels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 15 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2012 Goedemorgen allemaal, Alweer een maandag, het is hier herfstvakantie, hoop dat het weer zich redelijk houdt. Kunnen de kinderen lekker buiten spelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mimosa Geplaatst 15 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2012 Zooo, m'n eerste week alcoholvrij zit er op. Ben 2 kilo aangekomen, want natúúrlijk ga ik mijn drang vervangen. Ik hoor altijd dat je zo afvalt als je stopt met alcohol, maar bij mij werkt dat dus niet. Ik ga dus gelijk die andere verslaving ook maar aanpakken, anders ben ik over een paar weken tonnetje rond. Ben al zo aangekomen toen ik 2 jaar geleden stopte met roken... Maar nu eerst even een bakkie thee. Daarna de dag pas beginnen Iedereen een goeie dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 15 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2012 Moggeuh gefreubelden, ach ja koffie heerlijk ja echt wel koud hier in ut noorden, laat staan idd bij jou Vonn, in 't hoge noorden Mimosa, altijd T in de ochtend ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 15 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2012 Ach onanks ik al buiten geweest was, zag ik je dagdraadje niet Vonn, begon ik er dus ook 1, ja ja overdreven he, maar ja ben ik soms maar kan je een nieuw draadje helemaal niet weghalen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mimosa Geplaatst 15 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2012 @Diesel: eigenlijk altijd koffie, maar probeer wat gezonder te leven. Ben nu wakker genoeg en hoef nu geen koffie. Voel me zomaar goed uitgerust. Hoe zou dat toch komen? hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 15 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2012 Goedemorgen Draak, fijn dat je excuses hebt gekregen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 15 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2012 gezonder leven dat probeer ik ook, maar rook stug door ondanks de verkoudheid, ben toch wel een doorzetter:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 15 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2012 Goede morgen DAGPACT Hanneke Albert Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 15 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2012 Mimosa :light::light::light::light::light::light::light::light::light: Voor 1 week Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mimosa Geplaatst 15 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2012 Originally posted by: AlbertRemmoGoede morgenDAGPACTHannekeAlbertLytsequote> Mimosa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 15 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2012 O Madeleine, veel succes vandaag he, ach je hebt al wat van jezelf laten zien om dat bedrijf zelf nog te bellen voor die 2 job Maar als tip trek lekkere schoenen aan die heerlijk zitten, dat zijn dan je stoute schoenen voor vandaag al zijn het klompen joh het werkt echt. Ze hebben daar ook eens een nummer over gemaakt, "Don't step on my wooden shoes" was het Bo Ditley of elvis of toch Buddy H ? pff weet het niet meer, maar de leukste is deze wel: http://www.youtube.com/watch?v=HdIFEOoWnEY een paar jaar geleden nog gezien en waren nog net zo als 30 jaar geleden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mimosa Geplaatst 15 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2012 Dank Albert. Voelt nog niet helemaal hiep hiep hoera en trots. Ik ben wel vaker (langer dan) een week droog. Ik begin pas de vlag uit te hangen bij een half jaar! Maar het begin is er, en ik ben blij met de weg die ik ben ingegaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 15 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2012 Ja he Kameo, zoo zijn we allemaal best wel doorzetters en vasthouders Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 15 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2012 Nou Mimosa ik telde een jaar geleden de weken 1 voor 1 en achterste voren en binneste buiten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 15 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2012 Nou draak, ik weet niet of ik nu verstandig bezig ben, door roken, maar ach het moet niet allemaal in 1x pergect zijn, zou ik nog zot van worden:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2012 Bah roken is ongezond!! Lekkere stinkstokken Geutemeurge En Hastapoliana Ik haat werken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 15 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2012 Ook goedemorgen Fleurtje:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2012 Zot zijn doet ni zeer Zwaai zwaai papegaai! (hey Coco!! Wur bist du??) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 15 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2012 vulkanen moeten wel werken om te kunnen roken cola om te bruisen, moggeuh Fleuride Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden