Diesel Geplaatst 19 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2012 sorrie Jen nog op 1 oor hopenlijk, Ha Mimosa, moggeuh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2012 thanx diesel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 19 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2012 http://www.youtube.com/watch?v=DKzOS3uQmn4 dan maar een mooi nummer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 19 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2012 Goedemorgen Igor en Mimosa, Geniet van de verse koffie;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 19 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2012 Igor, heb jij ook niet het idee, dat Vonnn de laatste tijd de kantjes er een beetje afloopt? telkens maar uitslapen, eigenlijk sinds ze gestopt is met roken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 19 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2012 Kameo, had ik nu begrepen dat jij ook meedoet met die sokken brei wedstrijd, alleen dat jij ze ging punniken??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2012 Hihi, als je over de duvel praat trap je op zijn staart Diesel. Maar je hebt gelijk hoor, ik loop de kantjes er vanaf Hebben een best wel turbulente tijd achter de rug en af en ben hartstikke moe. En af en toe slaap ik dus lekker uit dan. Net als vanmorgen. En aangezien ik weet dat er prima koffie wordt gezet als ik er niet ben .... Lekker bakkie man. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 19 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2012 Draak, ja ik ga meedoen, heb al breinaalden (4) gehaald en wol. moet nog even twee projecten afmaken en dan ga ik van start. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 19 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2012 Nou Vonnn, doe maar lekker rustig an he Ja de kwaliteit wordt we door Igor in de gate gehouden he Kameo, ja maar ik dacht dat jij met 1 pen sokken zou gaan maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 19 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2012 Goedemorgen, grieppatient nr.... De virussen springen hier het scherm uit. Gadverdarrie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 19 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2012 Jakkes Tina jij ook al nou sterke ook meiz, warm sapje dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 19 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2012 Jakkes Tina jij ook al nou sterke ook meiz, warm sapje dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 19 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2012 Originally posted by: MarQgoede morge..gevalletje griep met koorts er bij en een virus infectie in de keelal met al niet fijn dusDAGPACT: MarQ[Hanneke/q] Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 19 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2012 Dank je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 19 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2012 Goedemorgen samen, Beter geslapen dan gisteren. Ik ben meestal om een uur of 5 op Nu 1/2 5. Dus dat is heel mooi. Ik probeer mijn voornemens uit te voeren vandaag. Ik wens iedereen een heel goede dag en tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 19 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2012 Goedemorgen en beterschap Tina! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 19 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2012 O ja en ook ik neem de eerste vandaag niet. Heb me weer bij het Dagpact gezet. 3 weken vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 19 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2012 Originally posted by: HannekeGoedemorgen samen,Beter geslapen dan gisteren. Ik ben meestal om een uur of 5 op Nu 1/2 5. Dus dat is heel mooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 19 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2012 3 weken, je gaat goed hanneke! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 19 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2012 Zo is het maar net Hanneke, that's te spirit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2012 Ook goeiemorgen Tina, en ook de anderen overigens, was ik net even vergeten geloof ik. Beterschap dan maar Tina. Hier al een paar weken aan het hoesten alsof ik weer een pakje sigaretten per dag rook. En dovig aan één oor:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2012 Originally posted by: kameleon Originally posted by: HannekeGoedemorgen samen,Beter geslapen dan gisteren. Ik ben meestal om een uur of 5 op Nu 1/2 5. Dus dat is heel mooi.quote> Insgelijks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 19 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2012 En vandaag plak ik er dus weer gewoon een dagje bij. Heb gisteravond een paar dingen opgezegd waar ik eigenlijk zo een genoeg van had. Kan voor november. Scheelt geld maar ook onrust doordat ik niet aldoor meer hun blaadjes krijg. Ik heb een raar soort schuldgevoelens soms. Daar moet en wil ik vanaf. Ik denk dat ik alleen nog lid blijf van Greenpeace en Amnesty International. Dat is wel genoeg. Veel geld om al die dingen te steunen heb ik toch eigenlijk ook niet. En ik kan de wereld niet redden. Als je dat denkt, denk je een beetje alcoholisch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 19 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2012 Hier ook Vonne, hoop echt dat de hoofdpijn voorbij is, daar wordt ik echt super chagrijnig van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 19 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2012 Hanneke, als jij om 1/2 5 opstaat i.p.v 5 uur en je hebt dan langer geslapen, ga je dan vroeger naar bed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden