huttula Geplaatst 19 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2012 Mogguh allemaal Lijkt een beetje vroeg maar dit is een normale tijd voor mij om in de vroege dienst in de auto te stappen,om naar mijn werk te gaan. Maar vandaag niet. Ik heb gister een injectie laten zetten tegen de pijn in mijn voet.. Pijn is nu weg maar heb nu helemaal geen gevoel in de voet, das ook niet direct de bedoeling. Voorheen toen ik nog dronk ,zou ik helemaal in paniek raken. Nu ik al een hele tijd niet meer drink heb ik daar eigenlijk geen last meer van. Ik blijf rustig..kan beter relativeren wat er aan de hand is en hoe het zou kunnen komen dat ik nog geen gevoel in de voet heb. Terwijl ik nog niet echt de innerlijke rust heb gevonden..heb ik wel de rust gevonden om met problemen om te gaan Elke keer sta je nog verstelt hoe je leven ten goede veranderd zonder alcohol Dit lijkt me een mooie opening van de dag Ik ga zo ff bellen naar mijn werk dat ik vandaag niet kom..en om 8 uur bel ik ff het ziekenhuis op dat de behandeling wel aanslaat maar een beetje te goed:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 19 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2012 goede morge.. gevalletje griep met koorts er bij en een virus infectie in de keel al met al niet fijn dus DagPact: MarQ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 19 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2012 Goedemorgen Huttula, Moet nog even goed wakker worden, ben vroeg opgestaan door het hoesten. Vervelend je voet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 19 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2012 Mogguh Marq en Kameleon beterschap Heerst het weer die griep verkoudheid? Heb vorige week net een griepspuit gehaald.. Ja dat van die voet is mijn laatste probleem dat ik moet oplossen lichamelijk dan sinds ik gestopt ben met alcohol Had me een waslijst achterstallig onderhoud.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 19 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2012 moggeuh freubels, pff ff bakkie, ach allemaal ellendig hier duz, nou meer dus ziekenboeggie, "do de ziekenhuis boogie". Ja hier eigenlijk alles teveel, maarja. Maar Huttula wat ellendig joh, is toch zo'n "pret"nison injektie geweest, wat je hebt gehad dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 19 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2012 Zo koffie loopt en T is in ruste, al dat geborrel ook in zo'n ketel he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 19 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2012 Goedemorgen Draak, Beter borrelen in de ketel dan hier op het forum;) Hoe is het met je badkamer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 19 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2012 Nou bijna opgeruimt en nu dus aan het kijken wat we nu willen kwa bad en tegels. Maar zal wel een bad op pootjes worden gloof ik, tjah dan maar lekker landelijk maken he. Kan ik binnenkort ook de plee zelluf timmeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 19 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2012 Ja of borrelen in maag he , brrrr. Hoe is ut met je dochter nu, ja ik mis veel dingen, maarja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 19 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2012 Weet jij nu waar Marc uithangt Kameo? want dit ken toch niet zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 19 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2012 Nou omdat we misschien voor 2e hands bad gaan zoeken, ff bij Janus langs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 19 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2012 O ik ga zo wel sinassen en citroenen halen, dat geproest en gesnotter overal zeg, en lekker 4 op rij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 19 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2012 Met mijn dochter is het goed Drakie. Ze maakt zich alleen zorgen om een hond. Vriendinnetje heeft een labrador uit het asiel gehaald, moeder dan. Hebben een klein huis en geen tuin. Volgens mijn dochter geen goed iets. Het is een dierenvriend he. Marc lijkt wel ondergedoken, maar me best wel zorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 19 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2012 Een tweedehands bad op Pootjes? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 19 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2012 Je bent het forum aan het vervuilen draak:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 19 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2012 Misschien marc een PB sturen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 19 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2012 Ja ik vervuil misschien wel, maar das dan recykelen ja joh zo'n ouwerwets frans ligbad.....op pootjes, tjah hoe moet ik dat nu verder uitleggen. Zo'n bad dat als ut lek is dat zelluf aangeeft.... gaat tie kantelen en pootjes omhoog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 19 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2012 ja nou is een labrador niet zo'n aktieve hond in huis en wel veel naar buiten wandelen he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 19 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2012 Had je het verhaal van Diesel de am bull die doodgetrapt is gehoord ? pfff diep triest zeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 19 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2012 Ja dat heb gelezen, in en in triest. Er zou een stille tocht zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 19 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2012 http://www.telegraaf.nl/binnen...tocht_voor_hond__.html ja de tocht gaat niet door, in overleg met gemeente, die verwachte een soort Haren's probleem pfff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 19 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2012 Maar hoop wel dat er idd. "JUSTICE FOR DISEL" komt en zeker als hij idd. doodgetrapt is door dat "leuke" ouder echtpaar, grrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mimosa Geplaatst 19 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2012 Goeiemorgen! Is de koffie nog niet (k)oud? Jeetje, wat een vroege vogels! Doe mij maar een bakkie. Laatste dag van de werkweek. Het gaat weer lekker!! Het wordt mooi weer vandaag. Geniet ze! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2012 goede morgen frummels, doe mij ook maar een koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 19 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2012 Jen tuurlijk 's-ochtends meestal wel verse koffie hier Moggeuh , ha Igor , ja xtra grote mok voor jou hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden