Lytse Geplaatst 21 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2012 Bedankt voor alle lieve wensen. We gaan stug door. @ Gwen: ik hoop dat die buikellende jou en je moeder bespaard blijft. Wat heerlijk dat jullie zo'n leuke tijd hebben samen. @ Diesel: we weten allebei hoe het voelt en hoe moeilijk het soms is. Ik ben blij met mijn beslissing en ik weet dat jij ook blij bent met de jouwe. Hand in hand :moon: @ Lavendel: je bent heel goed voor mijn algemene ontwikkeling, zowel wat betreft muziek als met sprookjes. Lytse. aanp.: ik sliste! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 21 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2012 Hi Pjotr, Op terrasjes drink ik tegenwoordig witbier 0%. De meningen zijn erover verdeeld, maar ik vind het een goed alternatief! Maak er een gezellige zondag van. Voor Krekel en alle anderen die zelf de gezelligheid moeten organiseren: ik hoop dat het lukt en dat het een goede dag wordt. Ik ga vandaag maar eens in een nieuw boek beginnen. Geen zin in praten verder. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 21 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2012 @ Kirky: mijn vraag staat nog steeds: leer je mijn man strijken? Ik ga weer wat doen. Het is heel stil hier. Ook deze dag gaat voorbij! Tot later allen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2012 Zekers Jopie, Een wel zeer late start. Gisterenavond uit geweest. Dan moet ik even bijtrekken. Het oude lijf vraagt meer rust. Beetje rommelen nu. Ga goed Jopie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 21 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2012 http://www.gripopjedip.nl/nl/Info/Wist%20je%20dat%3F/ is dit wat? Vond ik op internet(natuurlijk) en las iets over alcoholgebruik gerelateerd aan depressies. heb het verder niet gelezen maar ja. Moederator, mag dit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 21 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2012 Sporten jongens, ik zou er goed aan doen te gaan sporten. I KNOW, I KNOW. Maar ben zooo moe. Tja, altijd die helse dilemma's,'t is me wat. Toedels. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 21 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2012 mmm.... dat onmatige heb ik nog steeds was ik net op mijn werk, voel ik me wat beterder worden, (had wat hoofdpijn vanochtend) bedenk ik hoe goed het zou zijn om gezond te eten e.d, helemaal zin in, en wat doe ik; 2 kroketten en een grote patat weggewerkt :$ maar goed, ik rook en drink niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2012 Gabs, je rookt en drinkt niet schrijf je zie dit dan maar als traktatie daarvoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2012 Ik heb net een schaaltje m&m's op heerlijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 21 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2012 Oeh! Nu krijg ik ook zin in lekkers. Maar niets in huis. Denk dat ik heel sneaky naar mijn vader ga voor wat (vr)eterij. :light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 21 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2012 ik vermeed in het begin ook vaak bepaalde dingen, uit angst te gaan drinken of te willen drinken, nu heb ik dat eigenlijk niet meer, als ik ergens heen wil doe ik dat gewoon, er is overal ook fris en water wel merk ik dat ik bepaalde dingen niet meer zo leuk vind zonder drank, die waren dat ws met drank ook niet, maar door de drank nog wel te behappen haha dus die zuipfestijnen e.d ga ik niet meer heen, dat is echt alleen maar leuk met drank, maar daar wil ik niet eens meer heen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 21 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2012 ik heb een dvd van eckhart tolle gehad, die ga ik nu eens even lekker kijken kan nog net voordat ik naar de aa mag fijne dag nog allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2012 Het ging redelijk hannah ik kreeg eerst een kuitmassage vd oudste speler (85!) en was wat angstig in het begin. maar het lijkt genezen gelukkig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2012 als ik dan Bammie lees bovenin hier, foei!!! slachtoffergedoe he, hup meis in de benen en aanmaken die gelukshormoontjes. lichamelijk moe zijn is leuk als het de luxe van sporten blijft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2012 ja kirky, misschien weet jij nog op een andere manier gelukshormoontjes op te roepen he:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2012 ik heb ooit mijn 1e scheiding zo verwerkt A3 rond etenstijd viel de natuur stil, iedereen binnen en ik fietste de reeuwijkse plassen rond, prachtig! Aan het einde van mijn rouwperiode fietste ik met 3 broers het IJsselmeer rond in een dag! Ben nog nooit zo moe, en zo voldaan geweest. De bevallingen daargelaten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 21 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2012 oeps, mijn sprookje van deze morgen is verwijderd door Tactive :-( was nochtans heel netjes, alleen de titel misschien wat erover ach ja, sprookjes zijn dan ook voor 's avond 's natuurlijk strakjes komt er dan maar een andere versie Jane, rond het Ijselmeer? zo nu wat verder creatief schrijven oefenen, nl: een volgende sollicitatie! "er was eens....." Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2012 ééntje Kirk, dat was de mogelijkheid voor als ik het niet volhield, maar ik groeide boven mezelf uit en hield het wel vol. Wel de eerste en de laatste keer dat ik al tijdens het sporten intense spierpijn kreeg en daar doorheen ging. De beruchte man met de hamer denk ik nu. Maar goed, dat is al lang geleden dus ik mag daar niet meer op teren he. Houd het nu maar op vaak een uurtje of wat volleyballen en spinnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2012 330,4 gaf de fietscomputer aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 21 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2012 pwww, mn fiets zou zelfs bezwijken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2012 Hoi beste mensen, Weer gezellig geweest bij LATex. Pizza in de oven. Zo jammer, gaat niet goed als ik morgen op het kilodraadje moet verschijnen. Al toastjes op ook van middag. Nou ja, morgen, maandag, zien wat de schade is en maar weer opnieuw beginnen. Vindt het leuk Jane, dat jij af en toe over de Reeuwijkse plassen schrijft. Ben daar geboren en getogen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2012 zal wel voor de omfietswijnen geweest zijn dan:D nee, we vertrokken bij het huis vd die broers in Hoorn en eer we op de route zaten. Oh ja en 2 kregen een botsing, dus we moesten idd naar de EHBO onderweg, die ene had een groot gat in zijn kop en ik dacht (opgelucht) dan wordt het vast het kleine rondje via urk meen ik, maar nee hoor, die bikkel reed gewoon door met pijnstillers en al, nou toen kon ik me ook niet laten kennen he. Nou genoeg hierover, ik krijg nog heimwee zo, ha ha ff de loempiaatjes omdraaien en sla maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2012 Fiets elke dag naar mijn werk; 5 km, heen, 5 km. terug. Vandaag een uur flink doorgewandeld. Wel lekker hoor, maar niet genoeg om af te vallen. Nou ja, als we maar lol hebben he:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2012 Oh wat leuk Rapi het is daar ook prachtig he, geen dag hetzelfde, de natuur heel wisselend en voor de Randstad eigenlijk muisstil. behalve bij het vaantje op het terras na. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2012 Dat is ook veel gezonder hoor 10 km per dag goeie basiskonditie en geen roofbouw voor je spieren. En toastjes in het weekend moet eens kunnen, die pizza is erger:D trouwens het weegmoment is ooit op zondagachtend begonnen, dus je had dit kunnen voorkomen ha ha en dan zondag over een week het er weer af hebben:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden