Diesel Geplaatst 21 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2012 Goeie moggeuh gefreubelden, nou eerst maar eens koffie zetten nu, ach das dus ook waTer voor de T dan natuurlijk. De "doggies" liggen ook weer hun Pot te verteren. J met die grote van hen zal je ze ook niet in diezelfde pot terug vinden. A3 mooi droog gehouden , goed joh en fijn dat het leuk was weekie weg. Lytse jij ook gefelie he:heart: Jopie, hou je rug recht he Igor nou ben ik ff scheutig gewees met friemels en andere freubeltjes zeg, pfff *Madeleine; tjah dat ik weer gespot ben, ken beuren, maar was algemeen bekend hoor dat van die blonde jonge dame Nou koffie klaar, maar slaap maar lekker door hoor, verse pot is ook zo gezet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 21 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2012 Goedemorgen, Nog even koffie pakken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 21 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2012 Nou voor de muzikale omlijsting en fruitmand, want de griepactiviteiten willen maar niet weg http://www.youtube.com/watch?v=RMB3M43AEpc ach en als alles echt tegen zou zitten kan ik nog van de ouwe badkuip een ark van NOuACH maken, of regenwateropvang en in ut voorjaar kweekbak voor kikkervissies Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 21 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2012 moggeuh Kameo, ja jij ook weer vroeg zeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 21 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2012 Ach ja, vroege vogel vandaag en ik was laat naar bed, snap het niet hoor:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 21 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2012 Haha, als je hem twee keer opent klinkt het ook leuk:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 21 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2012 ik snap ut nie, wat 2 keer openen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 21 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2012 Nou dat liedje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 21 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2012 ik kan um Amper 1 x openen dus laat staan 2x, weet ook nie hou je dat zou moeten doen, maar goei. voordat ik liedje kan afspelen duur t dat zeker 15 min. voordat ut boeltje geladen is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 21 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2012 Jeetje, dan moet jij wel heel veel geduld hebben, ik had mijn laptop het raam uit gekieperd als die zo langzaam was Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 21 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2012 Ach het is de verbinding hiernaartoe, aan het eind van de lijn in buitengebied. Het abonnement wat we hebben mag niet eens meer "verkocht" worden = te traag. Maar anders dus geen internet, of duur via satteliet ofzo. We waren al blij dat we het hebben want Zen is er wel afhankelijk van voor haar job. Dus als zij thuiswerkt dan ikke niet op youtube want dan klapt de boel en doet nix het meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 21 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2012 Ik snap het, er zijn ergere dingen toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 21 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2012 Waait het bij jullie ook zo hard? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 21 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2012 ach ja hoor, kijk we waren al blij dat we internet konden krijgen hier. En tjah geen moderne dingen mogenlijk of hebben weinig nut hier, maar ja dat is heel jammer, wat een gemis, wat zullen ze ons achterlijk vinden :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 21 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2012 nee hier echt windstil en niets te horen buiten en nog heel erg diep donker. Wel kwam er net een uil overvliegen toen ik het water voor de honden verschoonde en hoorde ik heksen gillend spelen in en bij het bos , tjah mis dan wel een kabbelend beekje hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 21 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2012 Goedemorgen lieve mensen, Het is hier in Udaipur, India 11 uur s'ochtends, en de halve groep is geveld door de Delhi-belly, alleen was het de Pushkar-belly... Maar de symptomen zijn hetzelfde. Ocherm..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2012 goede morgen frummels. doe mij maar een koffie ik had me gisteren vergeten af te melden voor het dagpact. bij deze.... diesel ik wordt nieuwsgierig waar je woont, volgens mij woon je schitterend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 21 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2012 A3, je bent weer terug van je reis! Heb je nog een oktoberfest-craving gehad? Nee, gelukkig een eerste rustdagje hier. Had ook niet gekunt nu, reizen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 21 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2012 Igor, ik zal je maar geen koffie van hier sturen.vies! Ik ben echt aan het afkicken hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2012 waar zit je dan gwen? zal ik wat koffie door het draadje naar jou toe laten lopen? hier echte DE koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 21 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2012 Lekker, DE, Igor. Ik zit in India, de koffie hier is slapper dan de thee.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 21 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2012 A3, 30 graden. Dit noemen ze de koele tijd. De mensen van de groep die niet op de pot zitten zijn een bommetje-wedstrijd aan het doen, en mijn moeder is jury, hahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 21 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2012 Dit is een goeie reis voor me. Alcohol is bijna niet te krijgen. De gezelligheidsdrinkers in de groep hebben het heel zwaar. In actieve verslaving had ik dit nooit gekunt. (en ook nooit geboekt) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2012 Goeie morgen lieve kanjers. Gwendolieneke wat zal de koffie weer heerlijk smaken als je terug bent. O goeie morgen trouwens. Ook voor A3 en Kamé. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2012 heerlijk gwen. bolletje ook goede morgen, hoe is het met puck? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden