Spring naar bijdragen

zondag 21 oktober 2012


Diesel

Aanbevolen berichten

Goeie moggeuh gefreubelden, nou eerst maar eens koffie zetten nu, ach das dus ook waTer voor de T dan natuurlijk. De "doggies" liggen ook weer hun Pot te verteren. J met die grote van hen zal je ze ook niet in diezelfde pot terug vinden.

A3 mooi droog gehouden , goed joh en fijn dat het leuk was weekie weg.

Lytse jij ook gefelie he:heart::present::moon::sun::moon::present::heart:

Jopie, hou je rug recht he

Igor :sun:

nou ben ik ff scheutig gewees met friemels en andere freubeltjes zeg, pfff

*Madeleine; tjah dat ik weer gespot ben, ken beuren, maar was algemeen bekend hoor dat van die blonde jonge dame ;)

Nou koffie klaar, maar slaap maar lekker door hoor, verse pot is ook zo gezet :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 130
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ach het is de verbinding hiernaartoe, aan het eind van de lijn in buitengebied. Het abonnement wat we hebben mag niet eens meer "verkocht" worden = te traag.

Maar anders dus geen internet, of duur via satteliet ofzo.

We waren al blij dat we het hebben want Zen is er wel afhankelijk van voor haar job.

Dus als zij thuiswerkt dan ikke niet op youtube want dan klapt de boel en doet nix het meer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nee hier echt windstil en niets te horen buiten en nog heel erg diep donker. Wel kwam er net een uil overvliegen toen ik het water voor de honden verschoonde en hoorde ik heksen gillend spelen in en bij het bos :), tjah mis dan wel een kabbelend beekje hier :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...