lady jane Geplaatst 22 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2012 Klasse Truitje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 22 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2012 Ik meld me ook droog af en ga slapen. Trusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2012 oh en Albert, als jouw vest zo mooi wordt als op de foto, kun je hem hier wel veilen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 22 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2012 Originally posted by: KateOh ja Gaby, ik las dat je een dvd van Eckhart Tolle had.Welke? Die in Rotterdam? Heb ik ook pas gezien, geweldig.Als hij de grrrr stand nadoet quote> ik heb die van een retraite in Schotland, maar er is er ook 1 in R'dam?Leuk!de grrr... stand ken ik (nog) niet, maar ik heb nog maar deel 1 gezien, dus wie weet op 2, laat het je weten!voel me alweer iets beterder,nadeel van alleen wonen is dat niemand je spiegelt,of eens een schop onder je kont geeft maar ja, er zijn ook vele voordelen hoor en ik heb jullie natuurlijk nu ff verder bijlezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 22 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2012 goedenavond, ben ik weer eens. Ik weet niet of het met discipline te maken heeft. En al doe je het op discipline dat minderen is dat dan zo fijn? Wat ik wel denk is dat iedereen het moet proberen. Gewoon om er achter te komen wat alcohol nou met je doet. En dat merk je als je gaat minderen. En paradoxaal ge- noeg ging ik daar juist meer van drinken. Als ik dronk dan, dan schoot ik echt hard door. Dan weet je wel hoe laat het is. Verder is het heel saai met mij, moet veel werken en veel regelen en dan waren er ook nog wat leuke en minder leuke verplichtingen afgelopen week. En ook nog een twijfelmomentje. Ik was met een groepje op een brainstormsessie. Om wat ideeën te genereren voor een vriend waar het met zijn bedrijf niet zo goed gaat. En na afloop was er slechts bier en wijn. Ondernemers hè. Dat lijntje blijft dun hoor. Verder was het boeiende avond en na twee drankjes was het ook klaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2012 Hoi jaap dag Jaap:D truste mensen:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 22 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2012 Succes Jowan, of het het einde van de ellende weet ik niet. Dat hangt ook af van de grootte van de puinhoop die je hebt op te ruimen. En dat kan veel zijn. Maar dat hoeft allemaal niet in 1 keer klaar. Dat scheelt. Als je de weg naar boven maar vindt. En trots zijn op je stoppen kan die weg vrij maken. Althans zo zie ik het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 22 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2012 Welterusten Jane, en iedereen. Ik stap mijn bed ook maar eens in. Kijken of het morgen weer zo mooi mistig is. Ik vind dat toch wel bijzonder mooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 22 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2012 Slaap lekker allen voor mij geld ook dat ik stoppen makkelijker vind dan minderen. ik ben zo blij dat ik niet meer hoef te drinken. voor alle FB onder ons ; de opfrisfabriek, een site over nuchter leven,misschien leuk om eens rond te neuzen? http://www.opfrisfabriek.com/2...-gestopte-drinker.html Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pjotr59 Geplaatst 22 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2012 Niks gelezen va het hele forum vandaag, had ik geen tijd voor (te drukke baan). Maar wil even zeggen dat ik helemaal happy naar bed ga. Soms doen nazaatjes iets wat de boel helemaal opfleurtl! Dankjewel, liefste maxime... Voor jou ga ik zeker door met stoppen.....................Ben zo trots! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden