Yvonne Geplaatst 24 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2012 A3 , sorry als ik de huiskamer al zo snel na jouw hoop op... toch verziek met onrust, maar het moest er gewoon even uit.. En nu als een haas naar mijn werk.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 24 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2012 Jen ik ga ervan uit dat je dat positief bedoeld? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2012 Tatum, geen enkele reden om jouw goede humeur te laten verpesten door een forum. Kom op en kop op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 24 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2012 Liesje het is denk ik overal nog pikdonker;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 24 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2012 Kameleon, ik bedoelde het eigenlijk plagerig omdat Hannah zichzelf niet zo snel als lief zal afschilderen, denk ik. Tuurlijk positief bedoeld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 24 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2012 Goede morgen allemaal DAGPACT Albert Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 24 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2012 Yvonne, gezien ik wing niet gekend heb, kan ik maar gedeeltelijk antwoorden. En dat gedeeltelijke antwoord is: ik ben een ongelooflijke tegenstander van levenslange bans. Ik ben een tegenstander van bans tout court. "Je déteste ce que vous écrivez, mais je donnerai ma vie pour que vous puissiez continuer à écrire" (Voltaire) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 24 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2012 Wellicht heeft Caligula ook een ban? Die heb ik toevallig wel meegemaakt, en hij vertelde gewoon een paar dingen waarmee niet iedereen het eens was. Het zou wat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 24 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2012 Mensen vergeten misschien wat je gezegd hebt, maar ze zullen niet vergeten hoe ze zich door jou voelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 24 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2012 Fijn Jen, ben blij dat ik het je gevraagd heb, vaak kunnen teksten anders binnenkomen dan bedoelt is. Dat is wel een nadeel van forums:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 24 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2012 Ik zie dat Draak uit zijn winterslaap is:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 24 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2012 We kunnen stilaan de sleutel omdraaien... hij gaat starten denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 24 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2012 Stomme vraag; Maar wie is Draak? :$ Ik zit hier met smacht te wachten totdat ik om half 10 met mijn vader kan gaan hardlopen... Tijd kruipt. Tijd voor een banaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 24 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2012 * Tjah Draak wordt tenonrechte in de bijbel genoemt , slechte vertalingen. Deze vertaling zou alleen mogen nadat de (romeinen) christelijke inuesitie de oude Geloven en Gelovelige probeerde uit te roeien, op een manier die wreder was dan de hun eerder opgelegde vervolging. Maar dit herhaald zich helaas vaker met dit geloof. Maar dit terzijde. Goeden Morgen Gefreubelde, zeker Kameo (wel een lief geitje hoor ) Ach Hannah is toch Hannah en is misschien niet altijd zonder ochtend-humeur, zoals jullie allemaal Moet het toch (stiekum dan) met Kameo eens zijn Ben eigenlijk best wel dol op geitjes, Hassikideeee, met gepofte beukenootjes en een glaasje ja ja ja dat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 24 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2012 Leuke woordspeling Liesje Tijd kruipt als je zit te wachten om te gaan hardlopen, goeie morgeuh, ach aja, Draak, zo noemen ze die branders onder hunebedden wel eens die ze inzetten om er een grote familie steengrill van te maken. o ja mij soms ook om onverklaarbare redenen, nu eerst bakkie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 24 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2012 Volgens mij heb ik in die maanden een hoop gemist! Ik lees wel weer bij en rol er wel weer in. Ondertussen (ik weet niet wat er speelt), maar laten we lief voor elkaar zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 24 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2012 Het hoost hier nu Diesel... Hahaha, ik ga toch lekker lopen, al is mijn bedje ook wel lekker warm en het koppie thee ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 24 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2012 Je hebt niet veel gemist, Liesje, er is gisteren een oude ruzie opgerakeld. Die ruzie speelt van voor onze tijd. Verder gaat het zijn gang hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 24 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2012 Maar hoe gaat het met jou na al die tijd? Terug aan het hardlopen dus? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 24 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2012 Goedemorgen mensen! Is er koffie? Jen, Jij nachtbraakster! Dat zou ik niet volhouden zeg! Liesje, Goed je weer te lezen! En hoe! Kame, Ja, er zijn van die mensen.... Dat zijn parels! Draak, Jongen, ik mis je best wel! Vandaag naar de neuroloog. Kijken wat ze gaat zeggen.... En dat met een grieperig lijf. Maar ja, er is steeds een lange wachtlijst. Verzetten is geen optie.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 24 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2012 Drakie, als jij wakker bent, ben je ook goed wakker:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 24 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2012 ...heb effe geen andere tekst...dus zeg gewoon goeiemorgen! Brrr..het is van alle tijden onrust op het forum maar vandaag is weer een nieuwe dag. Sterkte doorbijters, laat je niet kisten! Toch effe een voor Hannah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 24 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2012 Lief dat je het vraagt Jen! Het gaat hier prima hoor! Weer aan het hardlopen, wel heel voorzichtig, want mijn knie protesteert nog steeds af en toe. Poeh, de revalidatie heeft bijna een jaar geduurd! Verder voel ik me goed, proberen vol te houden ADB te blijven. Hoe gaat het met jou? Liesje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 24 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2012 Goedemorgen Made, Al weer aan het opknappen (beetje) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 24 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2012 Thanx Madelief! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden