Soothe Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 Hoi Primula, Het zou beter kunnen. Ook zo m'n gedoe af en toe. Maar geen zorgjes. Ik ken de patronen. Houd je bijeen hè. Voldaan en moe klinkt redelijk. Hoor je nog. Ga zo slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 Ik ga ook slapen. Weltrusten allemaal. Ben gelukkig droog gebleven. Tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 Ha die Spud! Ja, die radslagen van ooit en weleer Ook goed om jou te zien Alles kits? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 Mooi Jootje Een goede nacht. En een ieder die gaat slapen. Pleasant dreams. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 Goeie nacht Spud! Leuk dat we tegelijkertijd een blik wierpen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 Hallo goeienacht Dinah, Lang geleden dat we hier nog zo'n grote ploeg nachtbrakers hebben gehad. Leuk hé die gezellige drukte. Ik mis eigenlijk alleen Jen nog. Jen waar ben je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 Niks van 3 op een rij, ik zit er tussen. Alles picobello maar nu begint mijn biologische klok te zeggen dat het slaaptijd is. Dus een gezellig onderonsje zal voor de volgende keer zijn. Slaap lekker nachtbrakers, en morgen fris weer op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 (rosa is weer heintje) Smik, je moet ook minstens een half uur kijken wil je iets zien in abstracte kunst, met 10 seconden red je dat niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 Smik, het is ook waar dat na een aantal glazen wijn er meer wordt gezien in abstracte kunst. En iedereen ziet dan weer iets anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 Ik kan niet slapen nee. Hoe bedoel je opslomen? Kom ik zo over dan? Ik ervaar ook dat kunstzinnige mensen mij beter liggen dan b.v zakenmensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 Ik ben een beetje over m'n slaap heen. Ik moest wachten tot mijn zoon thuis kwam, 12 uur was de afspraak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 Maar nu ga ik afsluiten, welterusten Smik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden