BamBam Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 Wordt er aan je getrokken Kikk? Volg je gevoel, isse moeilijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 Je mag niet slaan Jane:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 Nou Kirks, kijk dan maar uit dat je niet uit je broek scheurt. Doe je dat wel vaker? Ongeoefend in de spagaat is erg pijnlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 Travel: LOL Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 Zie dat Krekel er ook weer is. Hoe is het vandaag gegaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 Moeten we 112 bellen Kirks? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 Lastig verhaal Kirk. Ligt aan wat voor begeleiding het gaat, hoe vaak ze daarmee te maken heeft. Misschien is ze het even zat en kan er een pauze van een week of twee ingelast worden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 "k heb weer een muziekavondje... fijne avond!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 Originally posted by: nancyRudy, ik ben 3 jaar lang al in therapie en ga regelmatig onder hypnose, heerlijk!!Vandaar dat het me ook weer lukt om met o.v-vervoer te gaan, met de auto met mijn man en naar de tandarts (o.a...)Hypnose is helemaal geweldig,zó ontspannend, en denk dan vooral niet aan Rasta Rostelli en consorte, want dat slaat helemaal nergens op! Mediaflauwekul! Kirk: Ik vind sterretjes tóch leuk: ***************** ;)quote> het kan echt anders hoor.maar ben blij dat je dit op deze manier kan verwerken:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 Grrrrrrgrommel. Weer stuk getypt en weg. Of mijn computer is stervende of het internet is van de leg of weet ik veel. Kirk, is het een idee je zorg met je dochter te delen en enige 'voorwaarden' te stellen aan het stoppen vd hulp. Jullie financiële ondersteuning is toch gestopt. Mss wil zij ook even selluf. En leg je dilemma aan haar voor. Ik weet niet hoe oud ze is maar leg het op tafel. Dat je ook begrijpt dat ze graag selluf wil maar mss nog niet alles selluf kan. Haar vertrouwen geven kan goed werken. En als het mis gaat, tja, dan heft ze een kans gehad toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 oke, ik geef het toe... mijn muziek avond is een dekmantel... ik wil dat mijn zoon uit huis gaat. ik trek het niet meer..probeer het zo "luchtig"te houden" lama.... ik ben weg...banken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 Kirky, inderdaad een lastig parket. Ik denk niet dat je je dochter in de steek laat als je ervoor keist dat er wel hulp nodig is. Zoals ik je ken ligt er al erg veel op jouw bordje, geen kleinigheden dus nogal een grote verantwoording. Als je dochter geen hulp meer zou krijgen en het gaat niet goed, is dat en voor je dochter vervelend maar ook voor jou en je gezin. Jij hebt er dan weer een extra zorg bij en ik vraag me dan af, is dat dan niet teveel van het goede voor jou? Je gevoel begrijp ik maar al te goed, wellicht kan je het haar zo uitleggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 http://www.youtube.com/watch?v...r4WzLo&feature=related Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 Bolletje, ik las je wel hoor. Leuk dat je schilderles gaat geven. Is eigenlijk iets voor de hobbydraad maar wilde vanavond ook weer aan mijn projecten werken. Het is wel moeilijk vind ik wat moet bij deze opdrachten heel secuur schilderen. Ben over twee opdrachten nog niet tevreden en nu moet ik eigenlijk een geblokte hangende theedoek gaan doen. Dat kan ik helemaal niet denk ik dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 Tja, lastig Kirk. Maar goed, soms is stoppen ook goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 doeg.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 Lenie...kom op hoor. Vertel nou maar want je hebt al genoeg op je bordje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 lenie, kom op, als je wilt schrijf het van je af. Zo niet, houd je goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 nee 'k heb even een ^%#&^ kind komt wel goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 Nou das inderdaad niet makkelijk Travel, je moet de blokken mee laten golven zeg maar, en dan ook nog eens schaduwen want een theedoek die hangt, hangt nooit helemaal recht. Maar wel een leuke uitdaging. Zet je een foto op het hobby draadje? oei Lenie, das een hele moeilijke beslissing zeg, maar soms moet dat met erge ruzie en veel pijn gepaard gaan om die navelstreng voor de tweede keer los te knippen. Een band tussen ouders en kinderen, zeker tussen moeder en kind is vaak zo ontzettend sterk. Heb je al enig idee hoe je dat wilt gaan doen? Heb je het er met hem wel eens over gehad? De band tussen vaders en kinderen is ook wel sterk maar meer nuchterder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 Misschien moet je dat dan maar zeggen Kirk. Dat kan op vele manieren en eerlijk duurt het langst. Ik heb gisteren via Utoube boeddhistische chants beluisterd. Zou mn laptop te Zen zijn geworden:huh: Lenie, ik heb ze zelf niet maar kinderen zijn soms: @$$%#))_(*#@!$ OH ZO! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 nee het komt niet goed!!! mijn vriendin heeft zijn vader bericht en die was geschrokken.. hij heeft zwaar * gehad van pa we zullen het zien of het geholpen heeft,,, diepe sjugt.... *plink* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 Ik ben weg, mijn kind ligt braaf in zn mandje met twee dekentjes over hem heen. Dus ik hoef gelukkig niet te vluchten. Ga ff studiedingen doen. Take care allemaal. Lenie, hou je hoofd koel he. Niets maar dan ook niets is het waard te gaan drinken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 En ff lekker janken doet soms ook wonderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 vreselijk BB...vooral 2 van 19 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden