igor Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 appeltje beterschap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Beterschap dan maar Apple. Griep is inderdaad niet erg prettig. Haar naam niet meer mogen noemen? Kom nou, dat staat ook nergens in de spelregels, heb het net even nagekeken. Zou toch ook te gek voor woorden zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 GrUMFffff, tjah je mist dus boel als je veel niet leest Zonnetje nog gefeliciteerd, goed hoor en sterkte ook , Jowan sterkte komende tijd. Och Fleur, nou is er een dwarse kip hier naar haar vernoemt, tjah ik snap voor nieuwe mensen niet te volgen en ach ik zeg maar niets, is tenslotte vroeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Ook goedemorgen Diesel en Tina overigens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Ja, Diesel doe jij ook maar mee hoor met mij uitlachen. Mijn rijd komt nog wel een keer om jullie terug te pakken. Hoe kun je iemand nu een eeuwige ban geven? Dat vind ik wel heel hard. Hoewel ze natuurlijk al wel een paar keer gewaarschuwd was: Je bent wie je bent en moet je dat dan voor een forum gaan veranderen? Nee, hier krijg ik een nare smaak van in mijn mond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 morgen weer wlijk ;)intertijd, tjah dan is het echt het begin van......winter eigenlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Originally posted by: AichaJa, Diesel doe jij ook maar mee hoor met mij uitlachen. Mijn rijd komt nog.quote> tja taalfoutjes behoren daar ook toe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 AR.: Liesje had het Datpact gestart en nu heb je haar er zomaar af geknikkerd. Das niet netjes hoor!!! DAGPACT: Liesje Albert Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 moggeuh Vonn, tjah Aicha moest wel ERG grinniken om je verhaal, echt gewoon automaties. En zag mezelf al in jouw plaats brrrrrr had zomaar gekund Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Igor, potjandorie (ga het lekker niet verbeteren was het geloof ik alweer vergeten) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 tjah dan wel helemaal weer bijvoegen hoor, pffff Liesje wordt opeens lisje Hoe bedoel je tyfouten ? Dacht eigenlijk dat die voor mij weggelegd waren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Volgens mij heeft Marjo geen ban. Ze staat op de draad van gisteravond. Tussen de berichten van Primula, met hetzelfde icoontje, dus valt het niet op.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 MOrgu Kirk en A3. Hihi Aicha, we worden allemaal ouder he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 moggeuh A3, langdurig is nie levenslang ofzo, ook een bakkie ? Ach en laten wegjagen is toch ook zo wat, veel mensen hebben het daarover, maar vallen soms ook in een boel geschreeuw ( niet persoonlijk over jou nu hoor ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 diesel nu moet je aicha van de kast peuteren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 En ook voor Madelief een goede morgen.... en koffie natuurlijk. A3, ik vind je bericht erg ongenuanceerd, wat jij mee hebt gekregen is van heel recent. Fleur heeft ook een totaal andere kant die wij hier heel vaak hebben gezien. En daarnaast kan zij op geen enkele manier meer reageren op wat jij nu neerzet hier. Vind ik eigenlijk niet kunnen. Om nog duidelijker te zijn: ik vind het niet fatsoenlijk. En had jij het gisteren niet over regels van fatsoen en zo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 kirk het stormt..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 zo de plicht roept. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Ik geef de schuld aan de Vrijdag, dat van die typefouten. Ben ik zo "vermoeid" van een drukke week Van Lisje heb ik maar weer Liesje gemaakt. Klinkt toch beter. Alle wakker geworden frummels: ook een hele goede morgen!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 .... ik ben er vandoor luitjes, Heb er even mijn buik van vol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Von, Jij ook een goedemorgen! Ben een beetje down. Zal wel weer bijtrekken, hoop ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Kan me voorstellen dat Fleur niet altijd begrepen wordt door eenieder. Maar wat Von zegt is ook heel waar: Er is wel degelijk een heel andere Fleur als dat de meeste mensen haar hier de laatste paar dagen hebben meegemaakt. En ik zal die kippebil i.i.g. vreselijk missen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Originally posted by: AichaAR.: Liesje had het Datpact gestart en nu heb je haar erzomaar af geknikkerd. Das niet netjes hoor!!!DAGPACT:LiesjeAlbertLytsequote> Sorry, had ik niet zo snel in de gaten:$Fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 :(:(:(:(:(:(:(:(:(:( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 ja maar het is nie eens donderdag geweest Aicha, hoe kan ut dan vrijdag zijn ? of is/was dat nou de beruchte millenium bug? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden