Madeleine Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Rudy, dat had ik mij ook al bedacht. Maar bedankt voor het meedenken. Ik ben opgegroeid met de 'Niet quoten, haal het zo weer weg' mentaliteit. Had het hier nog niemand zien doen. Maar dat komt ook, omdat jullie niet van quoten houden. Maar ik ga zo het verhaal even weghalen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Waarom Igor? Om Je heldere zelf te zijn. Nuchter kun je je problemen beter aan. Drinken zelf veroorzaakt zucht en houdt die in stand. En verzwakt je, waardoor je denkt dat je het juist nodig hebt, want dan voel je je immers heel even beter. Dan is de cirkel weer rond. Geef het een kans, sta eens een half jaar droog. Voorbeelden genoeg hier van hoe mensen opknappen en wat aan hun problemen doen. Nu sta je stil en is er voor je gevoel helemaal niks aan. Het kan ook anders. Daarom! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Rust goed uit Igor en maak dan met een heldere kop weer nieuwe plannen. Volharden is de boodschap, natuurlijk niet in het drinken maar zoeken naar een manier waarop het leven enigszins dragelijke wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Hey Bor is home. Dag Bor:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Pfoeiii Bor??? Alsof jij het weggooit als je aan de zuip bent. Ik gooide nix weg, echt nie. Ik zou het op prijs stellen als je dat Pfoeiii achterwege kon laten. Jij, ik, wij weten als geen ander hoe moeilijk het is. Je zult het ongetwijfeld niet rot bedoelen maar je schrijft het wel. Stoppen met drinken heeft niets met wilskracht te maken, daar ben ik wel achter. Als het op wilskracht aangekomen was had ik die lange rot reis van 24 jaar niet hoeven maken. Jammer Bor maar ik vind het NIET helpend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 kate ik heb het eens 5 maand en 2 weken volgehouden en toen ging ik weer de mist in. en ik baal gewoon zo van mezelf (omdat ik mijn eigen beloftes niet eens kan nakomen) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Igor, het is de ziekte, de verslaving die je in de macht heeft. Je kunt je beloften niet nakomen, bijna niet te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Zo, buikje vol en rond, ik ga naar buiten. Jippieeeeee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Het verlangen naar minderen.. is de zucht naar meer Dacht weer ff aan mezelf en aan jullie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Igor geen dingen beloven die je niet waar kunt maken. Bij het begin beginnen. Dag per dag. Stap voor stap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Igor wel eens aan professionele hulp gedaan? Ik heb mezelf ook jaren voor gehouden en het zelf wel te kunnen,nou niet dus. Ik hoop volgende week in de detox te gaan met erachteraan ambulante hulp in een kliniek. Ik wil de kids weer die leuke papa geven en niet de hele dag in mijn nest te liggen. Sterkte ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Kate, mooi taaltje He. Ik leer steeds meer woordjes bij. Maar als ze echt plat proaten kom ik niet mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Het verlangen naar minderen.. is de zucht naar meer > En houdt pas op als je stopt. Bedankt Huttula. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Bambam bij mij heeft het woordje Pfoeiii blijkbaar niet zo,n impact als bij jou. Niet bestraffend maar het ook niet eens zijn. Precies er tussen in. Iets moederlijks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Weet je Bor het maakt de kinderen niet uit of ze op de ene helft of de andere voetballen. t Gaat om het plezier ze eraan beleven. Ik zie de Fjes nog zo door de wei dollen met elkaar. Alles op een kluitje, trappend naar de bal. Je bent wel de pisang als je keeper bent van een sterk elftal. Ik was de keeper en stond altijd te vernikkelen van de kou in de goal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Heel goed Rudy,...ik geloof niet in een andere uitweg voor ons mensen. Tis alles of niets Tussenweg is bijna onmogelijk..je blijft alleen maar aanmodderen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Dan hept ik het anders gelezen, dat kan. Ik las meer: Foei Igor. Oke, klaar weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 http://www.youtube.com/watch?f...tailpage&v=8opuBUjkcbU Dit lied is me zeer dierbaar. Het enig wat me nog restte was deze song. Duizenden keren gezongen en geschreeuwd, en daardoor mijn onmacht onder ogen gezien. De onmacht het leven niet aan te kunnen. Niet zonder drank. Het heeft bijgedragen aan mijn herstel. U2 Bedankt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Ik moet er wel bij vertellen dat als je kind ouder wordt en bij de semi groten of hoe dat ook mag heten gaat voetballen, de lol en de sfeer langs de lijn zomaar kan omslaan in een scheldende bende kanibalen die met pollepels klaar staan om de scheidsrechter te lijf te gaan. De lijn en de scheids zijn altijd schuld Zo de koffie pauze is weer voorbij. Nog even de laatste klussen aan pakken en dan weekend. Tot een volgende. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Pff net ontslag genomen van mijn werk. Als ik in opvang ga kan ik moeilijk werken. Viel wel erg zwaar om te vertellen dat ik teveel en ongecontroleerd drink. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Huttula ik denk dat iemand die werkelijk een drankprobleem heeft niet gebaad is bij minderen. Maar niet iedereen heeft dezelfde achtergrond waarom hij of zij is gaan drinken. Maar beter is het een jaartje te stoppen om vervolgens te kijken of "sociaal" drinken een mogelijkheid is, in plaats van andersom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Borretje, , hoe is het dame? ( kom zomaar even binnen vallen en heb verder nog even niets gelezen ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Borr kan hem niet draaien mijn klein pctje weet je wel. Trouwens ik heb verder niets met U2. Erger nog, ik vind dat die BONO niet kan zingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Ja tot een volgende.....Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Oei Mark, was er geen andere oplossing. Gewoon ziek? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden