Spring naar bijdragen

Maandag 29 oktober 2012

Marc

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 269
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

A la Sha: vlug even in en uit. Krijg zo bezoek.

@ Marc: bedankt voor het starten van het dagpact. In het voorbijgaan zag ik iets over je gesprek. Veel sterkte vandaag en veel kracht voor een hernieuwde start.:present:

Voor allen, maak er een goede dag van, ook al regent het.

Zoeffff,

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen,

Kom ook maar weer even langs om te buurten! Sta sinds vrijdag droog nu! Maar sinds gisteren er erg veel moeite mee om eraf te blijven hoor. Mijn vriendin heeft aangegeven te willen stoppen en ik moet op zoek naar een nieuw plekje...... gelukkig ontneemt ze me de kids niet, maar ik zit er toch helemaal door. Het is natuurlijk helemaal mijn eigen schuld met mijn drinkgelag. Het liefste zou ik de stad in fietsen en het op een zuipen zetten, maar dan weet ik zeker dat ik gelijk op straat sta. Wat een *** situatie zeg!

Sorry moest dit even kwijt... ga nu even proberen te eten en kom zo wel weer even kijken.

Gr Mark

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen lieve frummers,

Kom me even aanmelden en ben zo weer weg.

DAGPACT

Albert

Lytse

Marc

Liesje

A3

Truitje

miranda

Travel

Lavendel, gelukkig was het maar een droom.

Apple, jij bent echt aan de beurt met die griep, = zielig.

Mark, Marc, A3, Madeleine en iedereen die het nodig heeft sterkte vandaag.

Vandaag nemen we de eerste niet.

Groetjes en een fijne dag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Jowan, sterkte man!

Heb in hetzelfde schuitje gezeten...19 jaar geleden weliswaar maar zal de impact nooit vergeten. Heftig, want je komt in een rollercoaster terecht.

Als detox door langdurige therapie gevolgd wordt, zoals in mijn geval komt je vorige leven helemaal op z'n kop te staan...en na verloop van tijd is het er eenvoudigweg niet meer. Heb 4 maanden doorgebracht in een therapeutische gemeenschap.

Spreek nu over 1993...andere inzichten, andere methodes.

Ben benieuwd hoe het jou nu vergaat en wat er zoal op je pad komt.

Fijn dat je ons op de hoogte kunt houden!

@RL ja, wat je allemaal aan drankgebruik kunt koppelen :huh:

Stress, angst, gewoonte...enfin, noem maar op!

Dat emotionele stuk van jezelf hè, daar stoeit het verstand continu mee. Ik hoop voor je dat je door die blokkades heen kunt kijken..met je verstand en goede wil.

Misschien een idee om op dat drankmoment iets lekkers voor jezelf klaar te maken...tis warme chocomelk weer :) Mooie gelegenheid om je wil erop te zetten.

Verzin wat, is de boodschap...sterkte!

Ik merk dat ik hier weinig post en daardoor nauwelijks ondersteunend ben sinds mijn terugkomst.

Real-life neemt het grootste gedeelte van mijn tijd in beslag en daardoor blijkt dat dit forum al meteen op de achtergrond komt te staan.

Vind ik jammer maar haast onvermijdelijk.

Doe mijn best want ben met jullie begaan :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: mark
Goede morgen,

Kom ook maar weer even langs om te buurten! Sta sinds vrijdag droog nu! Maar sinds gisteren er erg veel moeite mee om eraf te blijven hoor. Mijn vriendin heeft aangegeven te willen stoppen en ik moet op zoek naar een nieuw plekje...... gelukkig ontneemt ze me de kids niet, maar ik zit er toch helemaal door. Het is natuurlijk helemaal mijn eigen schuld met mijn drinkgelag. Het liefste zou ik de stad in fietsen en het op een zuipen zetten, maar dan weet ik zeker dat ik gelijk op straat sta. Wat een *** situatie zeg!
Sorry moest dit even kwijt... ga nu even proberen te eten en kom zo wel weer even kijken.

Gr Markquote>

Heftig Mark. Consequenties, wat je zegt.
Voor zich een ander leven heeft gevormd moet je nu eenmaal het oude loslaten...laten we eerlijk zijn, dat was geen leven voor jou en niet voor je partner.
Zoek je ook nog ondersteuning buiten dit forum om?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen!

Dank jullie wel, wederom. :D

Ik heb echt ontzettend last van mijn keel. Als ik moet hoesten, dan doet het zo'n pijn. Ik heb, tot ik in slaap viel, ergens rond 6/7u, continu boullion gedronken en paracetamol gegeten. En net werd ik wakker van de wekker en het geboor van beneden.

Naja, nu spring ik snel onder de douche. Aankleden, make-uppen en dan snel in de auto richting de supermarkt. Wil mijn statiegeld wegbrengen, zodat het niet meer in huis is. En dan gelijk zuurkool halen voor de stamp van vanavond.

DAGPACT

Albert

Lytse

Marc

Liesje

A3

Truitje

miranda

Travel

Madeleine

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Har,

Ik zit nu in het afkicktrajekt dus detox deze week en later kliniek. Nee dus is er buiten jullie om eigenlijk niemand waar ik mee kan praten....

Toch even een pluspuntje, ik kom net bij de AH vandaan en het is me gelukt de drank voorbij te lopen, hoe zwaar dat ook was. Zit nu even in de bieb omdat ik even de reacties wilde lezen om me te steunen en ik moet zeggen dat doet me erg goed!

Ik neem gewoon mijn eerste niet vandaag!

gr mark

ps wat is adb? :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...