Spring naar bijdragen

Dinsdag 30 oktober 2012


Marc

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 209
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Mark, als je al in dag 5 zit, heb je die detox niet

meer nodig, en kun je meteen met de eigenlijke

behandeling beginnen?

Op zich zijn die thiamine injecties heel

belangrijk voor je lijf.

Sorry van mijn posting vanmorgen,Mark.

Ik had niet begrepen dat je een eigen huis

gaat zoeken!

Fijn dat je de(knappe) hond uiteindelijk

bij je hebt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het Amsterdamse, Liesje!

En ik wil echt graag weer aan de run

als ik weer thuis ben.

Ik heb een half jaar getraind in het Olympisch Stadion,

via de Jellinek.

Echt een aanrader voor iedereen die

een beetje in de buurt woont.

Zwemmen en fitness zitten ook

in het pakket.

Maar hardlopen is natuurlijk het fijnst...

Buiten, waar de vogeltjes fluiten.

Behalve in New Delhi...

Knappe vogel die het hier overleefd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Gwen,

Ja zo dacht ik ook. Maar ik moet eerlijk bekennen dat ze vanuit verslavingszorg erg zuinig zijn met de informatie... Het enigste wat ik te horen kreeg was wil je in detox en daarna de kliniek. Op dat moment was ik nog half versuft van de dagen terug vol met drank. Dus heb daarop ja gezegd. Morgen hoor en zie ik wel hoe het gaat lopen. Ben best wel zenuwachtig moet ik zeggen..

gr Mark

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kun je niet op zoek naar een knappe Indiase man daar in de Terminal?

Biedt je hem een bakkie Nescafe aan :D

Kreeg vanmorgen een mail van die oude vriendin waar ik het laatst over had. Dat ze niks van me hoorde en of het wel goed met me gaat.

Weet nog niet wat ik er mee moet. Ik wil niet, argh.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer dat je er zo alleen voor staat dan, als anderen er ook last van hebben. Ik zie dat ook op mijn werk, dat mensen het toch vaak heel moeilijk vinden om elkaar op iets aan te spreken. En dan laat ik het ook wel eens, omdat ik dan denk laat nou een ander er maar eens wat van zeggen (of niet dus, en dan hebben meerderen er last van).

Nou hopelijk vind je een andere fijnere stek!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Kate

Als ik me goed herinner was het een vriendin waar je niet meer mee wil omgaan. Toen je daar over eerder schreef wilde ik er al op reageren, maar je was niet ingelogd en ik was er zelf niet zo best aan toe. Nu ik me beter voel wil ik alsnog reageren.

Dit heb ik 2x aan de hand gehad, lang geleden en ik kan je verzekeren dat ze niets in de gaten hebben en over je heen blijft lopen en beslag op je leggen en dat is dan nog het minste.

Ik raad je ernstig aan haar een kort briefje te schrijven dat je niet meer met haar wilt om gaan. Zonder nadere uitleg want dan krijg je een welles niets spelletje en dat geeft je onrust en dat kan weer een trigger zijn.

Ik heb toen aan 1 geschreven dat ik het niet meer kon opbrengen.

Dan is het afgelopen en je zult zien wat een rust en voldoening dat geeft.

Zij is zich van niets bewust en jij zit er mee.

Van een heb ik nog een keer een kerstkaart ontvangen dat ze m'n lieve glimlach zo miste. Ja, ja. Ik heb er niet op gereageerd want zulke mensen veranderen niet. Kunnen ze niets aan doen, maar daar hoef jij niet onder te lijden.

Erger was het geval met mijn buurvrouw, wij wonen al zo'n 40 jaar naast elkaar en zeker toen haar man was overleden, kreeg ik haar bijna letterlijk op mijn schouders. Wij zijn van dezelfde leeftijd.

Je hebt mensen die niets kunnen (willen) en de handjes in de lucht steken en helpie, helpie roepen. Het vreemde is dat die nog hulp krijgen ook en anderen die worstelen om het hoofd boven water te houden, niet.

Deze vrouw doet aan rouwcompetitie en ellendewedstrijd.

Daar hebben we het op dit forum ooit eens over gehad.

Ik had het gevoel dat ze me helemaal leegzoog en heb advies bij de dominee , waar ze veel contact mee had en die me al eens gewaarschuwd had er niet in mee te gaan, ingewonnen. Die zei dat ik niet in details moest treden maar haar een kort briefje sturen en dat heb ik gedaan met haar sleutel erin en om de mijne gevraagd.

Wel dat ik haar zou groeten als ik haar tegenkwam, anders wordt het wel heel vervelend, je bent tenslotte buren.

Mijn sleutel lag direct daarna op de deurmat, verder niets, gelukkig. Het is nu denk ik 4 jaar geleden en langzamerhand wisselen wel eens wat woorden uit, maar ik waak ervoor om weer in die val te trappen.

Wat wel bewijst dat ik niet de enige ben die er genoeg van had is dat er bijna niemand meer komt om dezelfde reden.

Toen mijn moeder was overleden na een ziekbed van 10 dagen als gevolg van een beroerte, was haar reactie: mijn moeder heeft daarna 5 jaar in coma gelegen.

Toen mijn vader overleed, vroeg ze of ze me moest condoleren, want ik wilde mijn vader niet meer zien. Al jaren.

Maar zoiets vraag je niet, dat doe je gewoon.

De maat was vol toen mijn broer verdronk, terwijl toen ik 11 jaar was mijn broertje van 7 verdronken was. Dat kwam alllemaal weer boven.

In plaats van met me mee te leven, zei ze dat ze geen zin had de problemen van mijn familie te horen.

Klaar was ik er mee.

En wat een opluchting!!!

Ga ik weer, kan nu eenmaal niet kort van stof zijn, maar is ook wel fijn om het eens te kunnen opschrijven.

Conclusie, het leven is veel te kort om je kostbare tijd te verdoen met mensen die je alleen maar leegzuigen en niets positiefs terug geven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb ik nu, zoals wel vaker iedereen weggejaagd of was er al niemand?

Mijn energie is nu op, heb natuurlijk niet alles gedaan wat op mijn programma stond, maar veel opgeruimd en de vloeren gezogen en gedweild en een goed gevoel.

De naaimachine staat op tafel, dus als ik weer een aanval van werklust krijg, kan ik zo aan de gang.

Waar niet drinken, als je het een week of meer volhoudt, al niet toe leiden kan.

Eet smakelijk allen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn onderbuurman bezorgd me een thuisconcert van boemboemmuziek en dat hoeft echt niet. Maw zit in zijn herrie. En het enige wat ik wil is zielig op de bank liggen. Mja hij heeft het vast erg gezellig. In zijn eentje. Met en blik bier of tien. Grrrr. Niet in het bier hoor, maar om de herrie die hij produceert.

Owja en de oliebollenkraam is net voor de deur geparkeerd. Dat betekent voor mij altijd dat de mooie tijd van het jaar weer aanbreekt. Hij staat hier twee maanden en vertrekt op oudjaarsnacht rond tien uur in de avond weer. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...