gwen Geplaatst 30 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2012 Nou .... die hamertenen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 30 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2012 Ik zal het niet doen Gwen, wss geeft het toch alleen maar meer pijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 30 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2012 Nu staat de hele groep wéér te loeren naar mijn potje nescafe... Maar ik heb nog 27 uur te gaan, incl vliegen, dus ze krijgen nada. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 30 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2012 A3, we hebben zulke spirituele plekken bezocht. Vooral Pushkar en de Ganges natuurlijk. De devotie van de Hindoes is onwaarschijnlijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2012 NIet doen Gwen, niet doen, hard zijn...... je moet nog uuuuuuuren door zien te komen. Hadden ze zelf maar mee moeten nemen Luitjes, ik moet me gaan haasten, is al weer later dan ik dacht .... en moet toch op tijd op werk zijn zo. Gwen, heul veul sterkte met wachten en een goed vlucht straks... en tot in Nederland dan maar he? ( nederland is zo slecht nog niet he?) Lies sterkte met je knie, wat kan een nacht dan lang duren he??? Zo, en nu rennen..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 30 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2012 Werk ze, Von! Ik verdedig mijn potje nescafe met mijn leven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2012 goede morgen frummels. gwen pas op hoor voor je koffie, als jullie nog zo lang moet wachten worden mensen vals. ik schenk nog even een echte douwe in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2012 iedereen weggejaagd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 30 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2012 Nee hoor, Igor. I'm going absolutely nowhere... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 30 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2012 Goede morgen, ben er ook weer uit na mijn eerste volle nacht slapen, na het stoppen! Nu eerst ff koffie en straks terug lezen. Gr Mark Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 30 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2012 Wat lijkt me dat lekker, zo'n bakkie Douwe, Igor. Het slechte nieuws is dat mijn WIFI er zo ook mee ophoudt, dus dan moet ik jullie ook missen. De kans op een terugval is uitgesloten hier, haha Ze hebben alleen milktea. Ik ga maar rikken met de Brabanders in de groep, ben er zelf ook een! Mark! Fijn dat je hebt kunnen maffen. Hoe voel je je verder? Heb je medicatie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 30 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2012 Nee gwen geen medicatie, nou ja paracetamol dan haha. Maar lekker het huis voor mezelf vandaag, kan ik lekker even de kledingkast uitmesten om mijn tas klaar te maken voor vertrek naar detox. Hoor morgen wanneer ik erheen kan. Gr Mark Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 30 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2012 Goedemorgen lieve Frummers! Gwen, Sterkte, vastzitten op een luchthaven.... Dat heb ik ook een keer gehad. Gelukkig heb je je koffie nog. Mark, Heel veel succes in de detox! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 30 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2012 Ik hoop dat je snel kunt gaan,Mark. Je klinkt alsof je er klaar voor bent! Een nieuw begin, een nieuw leven. Voor jou, maar ook zeker voor je vrouw en kinderen. Boeken en muziek en lekkere comfy kleding mee! En drop....veeel drop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 30 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2012 Goedemorgen allen, Even me melden. Ik ben van plan er een goede en nuchtere dag van te maken. Wat er ook gebeurt. Straks even naar het andere dorp fietsen voor boodschappen. En ik ben nu een afwas aan het wegwerken. Gwen denk maar aan het inspirerende dat je beleefd hebt. En pas op je koffie. Met koffie kom ik altijd een heel eind. hoewel nescafe nou ook weer niet mijn favoriet is Iedereen een heel goede dag. Wat goed is is voor iedereen verschillend. Misschien is alles wel goed omdat we van "alles" kunnen leren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 30 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2012 En chocolade, essentieel! Madelief, goedemorgen! Tja, nu ben ik nog blij, want ik hang hier gezellig koffie te leuten met jullie. Maar dat is bijna voorbij. Heb een mooie dag vandaag, hopelijk laten de compi's je niet weer in de steek! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 30 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2012 Goede tip Gwen! Hoop dat ik wel gewoon mag roken.. anders heb ik wel kilo's aan drop nodig lol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 30 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2012 Bijna licht :-) Ja Mark goudvis in kommetje mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 30 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2012 Hanneke,goedemorgen. Nog gefeliciteerd met je volle maand. Altijd fijn je te lezen. Wat je zegt... van "alles" kunnen we leren! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2012 Goedemorgen allemaal, Wat een rare tijd voor mij op het forum. Dat komt omdat ik afgesproken heb met de schilders om 7.45. Dus zit ik hier nu te typen, met de balkondeur wijd open. De sponning moet geverfd worden En koud dat het is.. Ze willen na het verven de deur meteen weer dicht doen. Heb gezegd dat de deur maar open moet blijven vanochtend, omdat ik bang ben dat de verf anders beschadigd. Vonden ze onzin geloof ik. Maar ja, als ik het perse wilde.. Snap hun manier van schilderen niet. Alleen de eerste keer geschuurd,daarna kwakken ze er gewoon een paar lagen verf over heen. Schoonmaken of schuren doen ze niet Dus heb ik alles van te voren maar heel goed schoongemaakt. Tja, daar betaal je nu bijna 1000 euro extra voor. Groot onderhoud aan de achterzijde noemen ze dat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 30 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2012 Goedenmorgen allen. Mijn eerste nachtdienstje zit er weer op, viel niksniet tegen niet. Op naar bed dan maar. De rust! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2012 Wat een rare manier van doen Sophie. Zou ook niet blij zijn, als ze mij zouden beschuldigen van een klacht indienen, terwijl daar niets van waar is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2012 Slaap lekker Marcel, Vind het toch altijd zo knap, mensen die nachtdiensten draaien! Ben al helemaal van slag, als ik een uur later naar bed ga dan gebruikelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2012 goeiemorgen frummers, ik kijk soms met verbijstering naar CNN wat een ramp die Sandy. 16 doden al, iemand geelectrocuteerd die in een plas stapte, daar lag een el. kabel in! Wees maar blij dat je niet op Kennedy Airport zit Gwen! En Rapi, het groot onderhoud daar gaat miljarden kosten. Wat is ons leed dan ineens heel even betrekkelijk he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2012 Ga maar kopje koffie maken Veel te vroeg eigenlijk voor mijn doen. Krijg straks ook al koffie bij client om 9 uur. Maar ja, even beetje warm worden dan maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden