Har Geplaatst 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 @Jen: Iedereen die deze aandoening heeft heeft dat op zijn/haar geheel eigen wijze De vorm waarin ik het heb valt voor mij te handelen. Heb wel hulp hoor! Een zelfhulpgroep en psychiater, neem homeopatische medicijnen en diazepam...krijg regelmatig reikibehandelingen waar ik veel baat bij heb..is de psychologe 2 jaar geleden mee gestart..bijzonder! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 nou diesel als het nieuwjaar is zal ik maar eens met m'n voornemens beginnen. ik stond net onder de douche te peinzen.... eigenlijk ben ik ook gek om m'n leven zo te laten verzieken. de knop gaat dus weer om en ik wil proberen eens wat meer aan mezelf te denken en eens wat gezonder te leven en me niet meer 'gek' laten maken. pff als ik het gevoel vanavond dan ook nog maar heb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 Ach Har , het spirituele houd me niet echt bezig, heb geen tijd om geitewollensokken te breien ;-) Wat ik om me heen meemaak dat houdt me bezig en ja datgene wat voor ons al geleerd en beproefd is doe ik mijn voordeel mee (soms ;-) ) Sommige tradities zijn er niet voor niets he, balans in sommige dingen noodzakelijk zoals geven en nemen of zoeke en vinden. Niemand kan daarin een ander zeggen hoe het moet, maar misschien wel helpen hun pad te vinden of bv d.e koffie die een ander toch nog lekkerder vind Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 Mijn Kinderen zijn blij dat pa er wat aan gaan doen en vinden het nog spannender dat ik straks op mezelf ga, hebben ze twee huizen zeggen ze....Vooral de oudste vraagt veel en ik probeer haar ook zoveel mogelijk te vertellen. Pff ze zijn nu wel erg druk ivm Halloween van vanavond haha Heb ze net wakker gemaakt met vampiertanden in , nou ze waren gelijk wakker haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 Ben pijp gaan roken Jaap. Niet meer over de longen en met aandacht...krijg ik toch mijn nicotineshot en mijn gezondheid lijdt er niet zo onder. Maar 3 pijpjes per dag, zijn tevens rustmomenten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 Originally posted by: Dieselheb geen tijd om geitewollensokken te breien ;-) Wat ik om me heen meemaak dat houdt me bezig en ja datgene wat voor ons al geleerd en beproefd is doe ik mijn voordeel mee (soms ;-) ) Sommige tradities zijn er niet voor niets he, balans in sommige dingen noodzakelijk zoals geven en nemen of zoeke en vinden. Niemand kan daarin een ander zeggen hoe het moet, maar misschien wel helpen hun pad te vinden of bv d.e. koffie die een ander toch nog lekkerder vindquote> Lijkt me best wel Zen...geitewollensokken breien En die van de pad en d.e. koffie is goed gevonden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 Ach Igor je had het net al, is toch ook al wat. Ja een schoon koppie drinkt soms ook wel lekkerder, zeker 's-ochtends :-) Maar klinkt toch ook lekker, pff een beetje jouw zooitje laten verzieken, dan klinkt het niet zo lekker meer he. Mijn zooitje is gewoon lekker wel mijn zooitje en dat wil ik gewoon hebben zoals ik dat wil. wat andere er ook van vinden, ik wil ut hebben als een warm nest en dat laat ik nie verpesten door andere of door stomme eigenschappen van mezelf zoals een verslaving die me dwars zit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 Jammer dat je als vrouw geen pijp kan roken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 Har voor die sokken moet je bij andere zijn VM of Kameo gloof ik ;-) d.e. koffie had ik nie zo gezien :-) maar nee kan het wel aanwijzen miss. maar hou er zelf nie van, die koffiepad's dan he. Geef mij maar ouwerwetse "slow" koffie :-) Maar jij al met1 wel heel erg wakker joh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 Originally posted by: JenJammer dat je als vrouw geen pijp kan roken...quote> euuhhhh Jen :-) nou ja soort van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 Goedemorgen en een fijne dag vandaag. Heb een goed gevulde dag vandaag:) Doei!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 Originally posted by: JenJammer dat je als vrouw geen pijp kan roken...quote> Waarom niet? Het pijpen...oh nee... :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 Originally posted by: DieselHar voor die sokken moet je bij andere zijn VM of Kameo gloof ik ;-)d.e. koffie had ik nie zo gezien :-) maar nee kan het wel aanwijzen miss. maar hou er zelf nie van, die koffiepad's dan he. Geef mij maar ouwerwetse "slow" koffie :-)Maar jij al met1 wel heel erg wakker johquote> Wil ik eigenlijk ook weer aan...de slow koffie dan, met vers gemalen koffiebonen! Is niet te betalen echter zo'n espressoautomaat en mijn koffiezetapparaat heb ik de deur uit gedaan...beetje kuddementaliteit dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 Ach Sofia, Je tuin winterklaar maken en dan ook nog lekker voor bv de egeltjes en vogeltjes om te kunnen overwinteren, scheeld een boel werk en is beter voor je tuin en je rug :-) Je kan ook met1 zeggen tegen andere (als die er opmerkingen over maken) dat jouw tuin biologies harmoies, romanties, ecologies enzo is :-) Tjah en dus nie spik en span, want daardoor heeft de natuur het alleen maar moeilijker en jijzelf ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 Goede morgen luitjes. Heerlijk uitgeslapen weer. Eerst maar een lekker bakje koffie. Oh ja, en voor ik het vergeet : gelukkig en mooi nieuwjaar mensen. Dat waren mooie woorden van je Diesel. Geen zweeftevenpraat maar wel aanzettend tot een nadenken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 tjah maar slow koffe alleen maar een filterhouwer nodig Har. en potje (of zo'n beker als Igor gebruikt :-) ) en lekker zelf opgieten. Nix nie onder druk produceren. Tjah in mijn ogen dan he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 moggeuh Vonn, tjah zweefteven ken ik nix mee, net als hippie en geitenwollensokkenrockers enzo ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 Originally posted by: Dieseltjah maar slow koffe alleen maar een filterhouwer nodig Har. en potje (of zo'n beker als Igor gebruikt :-) ) en lekker zelf opgieten. Nix nie onder druk produceren. Tjah in mijn ogen dan hequote> Moet daarvoor denk ik naar de rommelmarkt...zo'n oude koffiemolen opsnorren en hoe heet zo'n pruttelding ook weer..? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 Originally posted by: Johan WVoor degenen die me gisteren gesteund hebben: ik heb me weten in te houden en dat heeft alles met jullie woorden te maken. Dank daarvoor. Nu moet ik gaan.quote> Was meer een storm dan deinen niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 Originally posted by: Dieseltjah maar slow koffe alleen maar een filterhouwer nodig Har. en potje (of zo'n beker als Igor gebruikt :-) ) en lekker zelf opgieten. Nix nie onder druk produceren. Tjah in mijn ogen dan hequote> En als je ze van bonen wilt zetten: gewoon een koffiemolen kopen, zijn weer te verkrijgen hoor, en dan verder de methode van Diesel, het kan allemaal, zonder veel kosten zelfs:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 Goedemorgen allemaal, Hierbij wat 'klassieke' muziek. DAGPACT: Albert Lytse Liesje Marc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 @A3: Bummer! Beschuldigen is idd niet helpend...oud zeer wellicht waarbij je met cynisme niet verder komt. We zijn allemaal maar mensen denk ik dan. Misschien vandaag op Halloween maar effe een kusje op haar zere plek en zij op die van jou.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 Originally posted by: YvonneEn als je ze van bonen wilt zetten: gewoon een koffiemolen kopen, zijn weer te verkrijgen hoor, en dan verder de methode van Diesel, het kan allemaal, zonder veel kosten zelfs:Dquote> Ooh...ik loop achter terwijl ik dacht voor te lopen Tsja, maar dan nog de cafeïne uit de koffie zien te krijgen anders ga ik stuiteren! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 Tsja A3, vertrouwen gaat te paard en komt te voet. En in sommige gevallen is het zelfs te voet gegaan, heeft het lang geduurd voor een partner het vertrouwen volkomen verloren is. Kan nog wel even duren voor er niet meer met argusogen naar je wordt gekeken. Cynisme kan tenenkrommend zijn, ook als men nuchter is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 Originally posted by: Har Originally posted by: YvonneEn als je ze van bonen wilt zetten: gewoon een koffiemolen kopen, zijn weer te verkrijgen hoor, en dan verder de methode van Diesel, het kan allemaal, zonder veel kosten zelfs:Dquote> Ooh...ik loop achter terwijl ik dacht voor te lopen Tsja, maar dan nog de cafeïne uit de koffie zien te krijgen anders ga ik stuiteren! quote> Pffff, das moeilijker Har ben ik bang. Tenzij ze tegenwoordig cafeinevrije bonen verkopen ..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden