Spring naar bijdragen

donderdag 1 nov


Gast A3

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 283
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedenavond en welterusten voor straks.

Meld me droog af, wordt een beetje een gewoonte.

Over het politieke gedeelte hier, dat denk ik ook altijd: waar heb je het over? Wees blij dat je zoveel belasting e.d. betalen moet.

Heb wel eens iemand ontmoet die dat ook echt zei en meende, maar dat is een zeldzaamheid.

Het aantal VVDers hier is denk ik makkelijk te tellen.

Zo even naar P&W kijken, of daar nog iets verhelderend te horen is.

Tot morgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Jootje: ik vind het toch zo leuk dat ik je weer op de dagdraad zie. Hou vol meis.

Deze anti-VVDer meld zich alweer droog af. De zwaarste schouders de zwaarste lasten. Wij hebben een midden inkomen en als we meer zorgpremie moeten betalen, zodat de lagere inkomens minder hoeven te betalen: oké.

Wat ik niet snap is, dat dat begrensd wordt aan de bovenkant. Van mij mag dit ook gelden voor de top inkomens!

Welterusten allen. Slaap lekker. Voor morgen weer een nieuwe dag en nieuwe kansen voor allen.

Lytse.:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb eens, in mijn kinderlijke jaren, waar ik nu overigens nog niet helemaal uit ben, weleens op de VVD gestemd, omdat ik boven modaal verdiende en dacht dat ik er beter van werd. Maar hun boven modaal is anders dan het werkelijke boven modaal. En deze mogen best wat van hun centjes inleveren.

Afgelopen week vertelde Mark in P&W dat het hier niet ging om mensen met een inkomen van 30.000, maar dat we het hier hebben over mensen met een ton aan inkomen op jaarbasis. Sja, iemand die een ton verdiend, kan er best iets op achteruit gaan. Maar dat is een persoonlijke mening. :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...