truitje Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 Bedankt Bor, Sterkte om weer alles te verwerken van vanavond Gr. Truitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 Voor vanavond meld ik me droog af!! Welterusten allemaal!! Gr. Truitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 Truste Diesel Jij ook weer snel helemaal top, toch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 Stel nou es dat ze dat ook nog zouden gaan inperken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 Truste Trui Uitleg over PB-en schreef ik eerder vanavond voor je op de draad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 Ik word serieus depressief van dat gezeur om geld. En dan vooral van de mensen die voldoende verdienen en nog het idee hebben dat ze recht hebben op meer. * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 Originally posted by: FrodoIk ben op het juiste moment binnengekomen zie ik! quote> Je timing is weer perfect;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 Originally posted by: JaapStel nou es dat ze dat ook nog zouden gaan inperken...quote> Merk dat ik midden in een mannengesprek zit;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 allee een danske dan rustig aan voor al de herstellenden en dan ga ik slapen hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 Eindelijk een prijs gewonnen! Wie wacht, wint wat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 Was ik net een beetje rustig geworden laat ik me weer meeslepen, morgen maar eens de huisarts bellen om me te laten steriliseren. Dat geeft dan hopelijk ook weer wat rust. En nu naar bed, handen boven de lakens! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 Goedenavond en welterusten voor straks. Meld me droog af, wordt een beetje een gewoonte. Over het politieke gedeelte hier, dat denk ik ook altijd: waar heb je het over? Wees blij dat je zoveel belasting e.d. betalen moet. Heb wel eens iemand ontmoet die dat ook echt zei en meende, maar dat is een zeldzaamheid. Het aantal VVDers hier is denk ik makkelijk te tellen. Zo even naar P&W kijken, of daar nog iets verhelderend te horen is. Tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 echt komisch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 @ Jootje: ik vind het toch zo leuk dat ik je weer op de dagdraad zie. Hou vol meis. Deze anti-VVDer meld zich alweer droog af. De zwaarste schouders de zwaarste lasten. Wij hebben een midden inkomen en als we meer zorgpremie moeten betalen, zodat de lagere inkomens minder hoeven te betalen: oké. Wat ik niet snap is, dat dat begrensd wordt aan de bovenkant. Van mij mag dit ook gelden voor de top inkomens! Welterusten allen. Slaap lekker. Voor morgen weer een nieuwe dag en nieuwe kansen voor allen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 Heb eens, in mijn kinderlijke jaren, waar ik nu overigens nog niet helemaal uit ben, weleens op de VVD gestemd, omdat ik boven modaal verdiende en dacht dat ik er beter van werd. Maar hun boven modaal is anders dan het werkelijke boven modaal. En deze mogen best wat van hun centjes inleveren. Afgelopen week vertelde Mark in P&W dat het hier niet ging om mensen met een inkomen van 30.000, maar dat we het hier hebben over mensen met een ton aan inkomen op jaarbasis. Sja, iemand die een ton verdiend, kan er best iets op achteruit gaan. Maar dat is een persoonlijke mening. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 Dank je wel Lytse. En weltrusten. Ik doe mijn best. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 Hahaha, Kirky. We weten in ieder geval wie vanavond de lolbroek aanheeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 :)haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 Kirky, je blijft met jou lachen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 Madeleine een prijs. En nu Kirky een prijs: "de leukste thuis" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 En die heb ik ook nog eens verdiend. Zit vandaag echt in een zeurmodus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 op de deurklink na, want die geeft iedereen een hand:( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 nee he dezelfde humor als Kirky:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 oh jee. Aas je ook op een prijs Jane? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden