Spring naar bijdragen

donderdag 1 nov


Gast A3

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 283
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by: bolletje
Originally posted by: borretje
Wanneer je hulp gevraagd wordt en je biedt daadwerkelijk
wat aan en je vervolgens niet eens een simpel "dankjewel" terug krijgt.
Of gewoon een "ik heb je gelezen".
.quote>


Ik heb je gelezen. dank je wel.quote>



Bah!!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou leuk die markt in Gouda, zag um pas op tv nog bij programma (mooiste meisje van de klas) ja dan zoiets van ach moet er toch weer eens heen als ik tijd heb, behalve naar tapperij, als die ...gozer nogsteeds de eigenaar is

Maar Jane je moet nie vertellen dat ut zijde is, je bent het zo hier kwijt als schilderdoek ;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt Truitje schilderen is ontzettend leuk en inderdaad je denkt nergens meer aan. Je hebt bepaalde technieken met bomen waardoor het wat makkelijker wordt. Bomen vind ik niet zo moeilijk, ik heb meer moeite met luchten. Heb je ooit Bob Ross gezien? Die kon op een hele eenvoudige manier bomen schilderen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

n'Avond lieve frummers,

Ik lees dus altijd en altijd de dag bij voordat

ik post.

Behalve vandaag, en dan knal ik meteen een"bliss"

over een verdrietig berichtje van Lavendel.

Geweldig Lavendel, dat je meteen weer hier komt.

Daar ben ik heel gelukkig mee.

Het getuigt ook van veel inzicht dat je juist

niet met een reden komt.

Ik probeer het loskoppelen ook steeds toe te passen in

mijn leven.

Volgens mij ook een goed werktuig om met mijn

verslaving te leven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Jane,

dat heb jij aardig door, het feit is dat ik een nachtmens ben, dus meestal na 1 uur naar bed ga. Heerlijk dat dat kan en ik slaap nu ook zo veel mogelijk i.v.m. het herstel van mijn cellen. Dat heb ik van jou geleerd: het is niet alleen de alc. uit je lichaam, maar het duurt wel een jaare tot het ook uit je celkernen is.

Daar wil ik binnenkort eens een vraag aan de hulpverlener over stellen.

I.V.M. de zeer ernstige vermoeidheid die velen hier melden.

Als het zomer was, zou ik het zonde vinden om zo veel te slapen, maar nu maakt dag en nacht niet veel uit:D.

Mijn pc staat boven en ik wil graag eerst een liter thee en ontbijt en het nieuws ed. en dan pas hier komen.

Als ik dat eerder doe, is de vaart eruit.

Het heeft dus niets met de gevarenzone te maken, gelukkig niet.

Gisteren was ik met mijn vriendin naar de stad gereden om mijn foto's te halen , waren ze er niet!!!en wat boodschapjes te doen en toen we thuis kwamen vroeg ze of ik nog even een peukie (buiten) kwam doen en zei dat ze geen wijn had. Ik zeg dan net zo makkelijk, ik drink voorlopig niet.

Dat weet ze wel, maar het kan zo weer veranderen.

Thuiskomen na boodschappen doen (duurt ong. 3 uur) is wel een moment dat ik het mis, maar heel makkelijk, heb niets gekocht dus ruim de boodschappen op en drink wat anders.

Weet je nu genoeg Aagje?

Lief dat je het vroeg natuurlijk.

Heb je gezien dat ik vannacht nog een berichtje voor je op de kilokiller heb gezet? Kun je zien op welke uur ik hier wel ben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lavendel:

Ik sluit me helemaal aan bij het bericht van Truitje.

Het is gewoon tot nu toe heel goed gegaan, ondanks alle narigheid en ziekte, dus heel begrijpelijk.

Het belangrijkste is dat je geen terugval krijgt en zo te lezen is dat niet het geval.

Ik moet het je nog maar eens zien na te doen.

Hoewel ik niet van plan ben een stopper te worden, maar wie weet, verandert dat nog.

Jij redt het wel, dat heb ik nog nooit geschreven hier omdat ik dat niet kan weten, maar bij jou durf ik dat wel te voorspellen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kate;

Zie je nu, hoe je dat oplucht? Dat is precies wat ik bedoelde.

Het laatste dat iemand die probeert zijn alc. gebruik in de hand te houden nodig heeft is stress en de problemen van anderen erbij te nemen.

Geloof me, ik heb daar van kinds af aan onder "geleden" en het is een hele stap om je daar overheen te zetten.

Je zult zien dat na dit kleine, maar cruciale begin het vanaf nu makkelijker wordt.

Dat gun ik je van harte want ik heb je leren kennen als iemand die met anderen begaan is.

Zou bijna zeggen: gefeliciteerd, dus bij deze.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jane,

je ziet, ik heb deze dag gelezen en probeer de schade in het beantwoorden in te halen, maar nu even eruit voor het nieuws.

Kom straks nog even terug, want wil nog iets kwijt.

Eet smakelijk voor degenen die nog gaan eten. Ik heb 2 uur geleden pas mijn gebakken spek en tomaat met ei op, daar kun je lang op teren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben er weer even.

Lavendel, wat rot dat het mislukt is. Maar goed, dat je wel weet hoe het is en dat je jezelf weer opraapt.

Verder komt de trek hier aardig opzetten. Ik denk dat ik zo het centrum even opga om mascara en overig getut te halen. Al weet ik nu nog niet of dat slim is, omdat ik niet weet of ik het wel ga volhouden. Mezelf belonen met iets waarvan ik nog niet eens weet of ik het gehaald heb.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...