haddock Geplaatst 2 november 2012 Rapport Share Geplaatst 2 november 2012 Denk t niet, het wordt ze plat in de bek gelegd, wat 'n gedoe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 november 2012 Rapport Share Geplaatst 2 november 2012 'k Ben nog nie moe Haddock Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 2 november 2012 Rapport Share Geplaatst 2 november 2012 Nee ik bedoel dat je het woord volkomen verkeerd geschreven hebt. Het werkwoord insinueren. Dus: geinsinueer. That's all. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 2 november 2012 Rapport Share Geplaatst 2 november 2012 Oh, daar komt de trein weer, het geinsunueer is des filmmakers/shotmaker, en ik noem het wel geilerei. Bij gebrek aan shag (wie weet!) ga ik maar niet rokend ten onder. Op deze pragtige site staat voor miljarden hulp, weinigt belasingbijdrage. Ik denk dat de hulpvraag hier zich het aanbod minstens 10 X overstijgd. En ze rekenen overal op. De boze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 2 november 2012 Rapport Share Geplaatst 2 november 2012 Ik ga slapen. Weltrusten Haddock en Jen. Het is weer mooi geweest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 november 2012 Rapport Share Geplaatst 2 november 2012 ik kan het gesprek niet volgen... Welterusten Jootje Ik hoorde net dat mijn zus weer alleen is, na 24 jaren huwelijk. Dat maakt me een beetje droevig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 november 2012 Rapport Share Geplaatst 2 november 2012 Ik heb niet echt trek, maar in zeker opzicht wel goesting om me te bezuipen. 't is allemaal wel mooi geweest, of zoiets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 2 november 2012 Rapport Share Geplaatst 2 november 2012 Jen, jij wil dit, ik wil dat(lees peuk) en ga nu op bed en morgen echt afwegen of ik serieus weer ga roken, want die verslavin........nou doei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 november 2012 Rapport Share Geplaatst 2 november 2012 Das triest Jen, gelukkig was het nacht en had je je pyjama al aan toch? En Had... toch weer een avondje rookvrij er aan vast geplakt he? Maar waarom ga je dan ook zo laat naar bed? Dan duurt een avond wel verrekte lang hoor. Als je slaapt weet je tenminste even niet dat je zo graag had willen..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden