Lytse Geplaatst 3 november 2012 Rapport Share Geplaatst 3 november 2012 Laatste pagina's niet teruggelezen. Bij deze meld ik me weer droog af. Welterusten en tot morgen allen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 3 november 2012 Rapport Share Geplaatst 3 november 2012 nee idd pcm is dan eerder tegen koorts. Heb nog nooit rugpijn ofzo gehad maar wel enorme tandpijn ooit. Toen ook vanwege maagoverlast moeten overstappen van ibu naar contramal en zelfs valtran. Ook nie al te best. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 3 november 2012 Rapport Share Geplaatst 3 november 2012 Deze jongen gaat naar bed, moest even wachten nog om mijn vriendinnetje te feliciteren om 0.00 uur met haar 56 jaar. Natuurlijk ga ik daar morgen naar toe, maar meld me nog wel even hier hoor Truste allen:lips: tot straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 ben net weer terug en *KLETS* *** humeur.... ik ga mezelf **** vinden met snoep gesproken..... diepe zucht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 ;k heb last van de vallende blaadjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Lidia is er helemaal niemand die ook nog kontaakt heeft met hun die je van vroeger kent ? Ja je moet proberen het via z'n vrouw te spelen lijkt me. Nou is miss ook maar wat, waarin heeft hij eigen zaak en kan er niet iemand zo kontakt met um opnemen en uitbouwen.. Nou in elk geval heel veel sukses joh. Borrrie knuff en gefeliciteerd lieffie. Rudy, das mooi maat, heel mooi jij ook gefeliciteerd, fijn dat het ook zo kan, gelukkig. Ja dat zou vaker mogen he. Maar echt dansje waard hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Ach Lenie ik ook last van vallende blaadjes, pff die dingen dwarelen overal, dus ook waar de honden poepen. maar dan gaan ze ook nog die drollen gecamoufleerd laten liggen wezen . Nou ruim ik die 2x per dag op van het schoolplein, maar idd liggen die dingen verstopt arghhhh. Nooit geen ast dat ik in de poep stap, ook nie in het donker, maar nu.... Kirky kom op joh, ja je vrouw ziet het als probleem voor jullie en niet als wie wat nu doet, dt komt echt wel. Maar nu wil zij zich even "bevrijd" voelen van al die huishoudelijke dingen. Ja en nu komt het op jouw schouders terecht als "ouder" komt vast wel goei , maar zoon en (pleeg)zoon moeten hier wat meer aan wennen en verantwoording in nemen , leren. sukses joh. O Captain Kirk, last van "CATScrashfever" ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Lenie, Ik hoop dat je je staande houdt, wat er allemaal speelt bij jou hoef ik niet te weten Wat ik toch even wil zeggen is dat, laat maar,,,,ik laat niet eens de helft los... ik heb en ....humeur. wat een forum hier niet fijn zijn om te lezen. Het is dan wellicht beter als je je beperkt tot schrijven aan de mensen die wel naar je luisteren, tenminste ik maak op uit je bericht dat je je niet begrepen of gehoord voelt. Wat mezelf betreft, ik kan er niet zoveel mee, halve zinnen en ....... Niet dat ik je niet serieus neem en ik begrijp ook wel dat het allemaal niet mee zit. Maar om nu te schrijven dat als Bor en Made me maar gelzen hebben, vind ik persoonlijk afbreuk doen aan mensen die het ook heel goed met je voor hebben. Nogmaals no hard feelings maar ik wilde het even gezegd hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden