Har Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Originally posted by: Hannah1Weet je nog dat je me vroeger altijd met de hamer op de kop sloeg als ik niet in bed kon komen?quote> O ja! Ik was Klaas Vaak met een unieke methode...Heb je nooit zand in de ogen gestrooid toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 ach Hannah het heeft je wel "gevormd" tot wat je nu bent he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Originally posted by: MarcelK1970Mogge Hannah, Von doet de koffie..Ik hoop voor je dat het zo blijft Har.Niets is rotter dan een depressie.Misschien helpt het je ook dat je hier een beetje van je af kan schrijven.quote> Nee, niet echt. De depressies waaraan ik lijd hebben niets, maar dan ook niets met omstandigheden te maken...het speelt zich af in de harsens.Gebrek aan stoffies. Ga meestal in maar 3 dagies maximaal, van hypomaan naar depressief...maakt geen moer uit hoe ik me voel.Ik vind het wel (weer) leuk om hier te schrijven maar heb niets op mijn hart wat me belast Is wel anders in een depressie natuurlijk, zal dan proberen te blijven schrijven hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Originally posted by: Hannah1 Zeker diesel.quote> Uniek ben je Hannah...dat is wel zeker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Goedemorgen allemaal, Borretje, alsnog van harte gefeliciteerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Ik heb trouwens wel geprobeerd blijvend op een forum te posten voor manisch-depressieven..maar de reacties lieten te lang op zich wachten. Heb wel veel aan de zelfhulpgroep hier in het Eindhovense, fijne groep. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Ik bedoelde meer dat ik me afvroeg of het niet drinken van invloed zou kunnen zijn op het minder snel in een depressie denderen Har. Dat van die stofjes dat klopt natuurlijk, maar een bepaalde manier van leven kan een (hypo)manie of een depressie 'uitlokken' is jarenlang gezegd. Ik weet niet of de geleerden er nog zo over denken, ook in die tak van sport wijzigt het inzicht nog al eens...... En ja, bipolair zit in je, al bij je geboorte, maar het duurt vaak nogal een poosje voor het zich echt manifesteert voor de eerste keer. Vaak ook in of na een periode met erg veel stress oid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 En excuses dat ik zo te hap en te snap reageer op jullie luitjes, maar ik ben ondertussen echt aan het heen en weer lopen tussen keuken en laptop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 En weer het zondagochtendconcert. Johann Sebastian Bach - Brandenburg Concertos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 een *kopi Luwak* voor Apple geniet ervan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Originally posted by: YvonneIk bedoelde meer dat ik me afvroeg of het niet drinken van invloed zou kunnen zijn op het minder snel in een depressie denderen Har. Dat van die stofjes dat klopt natuurlijk, maar een bepaalde manier van leven kan een (hypo)manie of een depressie 'uitlokken' is jarenlang gezegd. Ik weet niet of de geleerden er nog zo over denken, ook in die tak van sport wijzigt het inzicht nog al eens......En ja, bipolair zit in je, al bij je geboorte, maar het duurt vaak nogal een poosje voor het zich echt manifesteert voor de eerste keer. Vaak ook in of na een periode met erg veel stress oid.quote> O, zeker Yvonne. Het drinken heeft invloed gehad op de stoornis vandaar ook dat sinds ik weet dat ik de stoornis heb het een enorme stok achter de deur is om niet te drinken. Kan zo blij (en toch mezelf) zijn, dat dat besef doordringt in een depressie; in een depressie functioneer ik gewoon niet goed. Beschouw het dan ook terecht als een aandoening.De wisselende stemmingen hebben er wel toe bijgedragen dat ik ben gaan drinken...en de vicieuze cirkel die daaruit is ontstaan kennen we allemaal hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 4 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Sorry marc, dan gooi ik er ff wat tussendoor om wakker te worden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Goedemorgen broeders en zusters, wat leuk een mannendraad in de dagopening. Dat is toch andere taal hoor en leuk om te lezen. Mag ik nu een koffie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Ach Vonnn ik doe niet anders 's-ochtends hier, nou naar punkie en fleur de kippies, tis licht genoeg nu buiten, alhoewel er later op de dag wel slechter weer aan zou komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Right... je weet waar de koffie staat Tina , neem zoveel je wilt Luitjes, ik ga afsluiten hier, jammer, vind het heel gezellie altijd, maar ik ben bezig en kan effe niet twee dingen tegelijk doen. Har, fantastisch dat je zo goed met de combi van het drinken en MD om gaat. Petje af hoor. Luitjes, laterrrrrrrrrrrrrrrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 @Hannah: Hopelijk geen vraag die je rauw op de maag valt maar aangezien we op dit forum zitten wil ik hem graag stellen. Je gaat dan wel vaak naar de AA maar je ligt daar te slapen of half wakker te zijn...hoe gaat het met de drank? Heb je niet bij kunnen lezen, vandaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Goedemorgen allemaal, Heb heerlijk uitgeslapen, zo eerst maar een ochtendwandeling maken. Na de koffie natuurlijk:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 4 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Mogge Tina, doei Von. Ik ga ook wat doen, ff uurtje in bad weken en moet nog wat bende in de vaatwasser proppen, stofzuigen en buro opruimen.(dat vrijgezel zijn gaat op mijn zenuwen werken:angry:) Dan op naar de kleine:D Toedels en tot vanavond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Dank je Von! Och, ik zie het niet als prestatie maar eerder als gevolg van het werkelijk contact maken met mijzelf...kan mezelf omarmen en het klinkt misschien pathetisch van mezelf houden en van daaruit komt veel kracht. Fijne dag en bedankt voor de goede zorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Hee Marcel, kleine dame goed aankleden joh, tis erg koud vermaak je he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 goeiemorgen frummers op naar het buffet:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 moggeuh Kameo, ook bkkie meis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Mensen inmiddels stijf van de koffie Dochters zijn wakker dus ga even een lekker ontbijtje maken. Moeders heeft het weer bont gemaakt en zal vast een gat in de dag slapen. Ik blijf er lekker vanaf en ga van de dag genieten! Fijne dag iedereen meld me later wel weer even. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 oeps dat was 1 a teweinig van Hannah's 2 a's . Bakkie dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden