witte Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 ok Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Marcel, Zou het kunnen zijn, dat het gewoon even duurt voordat het volledige vertrouwen in jou weer terug is. Dat zij, misschien ook met veel verwarde gevoelens te maken heeft? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Marcel, labiliteit is niet direct het gene we nodig hebben om nuchter te blijven, hé. Maar misschien is het nu wel duidelijk zo. Ga maar wat goed die boosheid eruit brullen! Knuf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 4 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Rapilos, ik heb het hier al eerder aangegeven. Ja, ik baal er van dat ik gedronken heb. Ja, het spijt me allemaal verschrikkelijk. Alles wat er gebeurd is spijt ik me wezenloos over. MAAR.... Me iedere dag schuldig voelen veranderd niets meer aan de afgelopen jaren, echt niets. Me iedere dag verontschuldigen net zo min. Het is tijd om te vergeten, tijd om naar de toekomst te kijken. Kun je dat niet dan moet ik helaas verder, zonder de persoon die dat niet kan. Ik wil verder zonder drank. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Ik heb bijv gister gelezen dat je heel blij was met wie er allemaal op je verjaardag waren enz Bor Naar mijn idee is dat een grote beloning van nuchter zijn. Maar goed misschien zie ik het verkeerd of denk ik te simpel En begrijp ik de zin niet goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 lidia mooi nieuws super. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Yes i know:heart: Hij hield van keep it simpel... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Lidia goed gedaan. Ik ben blij voor je. Pas op met elkaar verwijten maken. Of oud zeer tegen over elkaar weg strepen. Soms moet het boetekleed aan om dichterbij te komen. Pijnlijk maar helend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Borr, je zou beloning kunnen veranderen in geschenk. De geschenken die gisteren na jaren van afwezigheid bij je thuis in de kamer zaten, b.v Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 En het klopt wel dat je soms moet lijden om zover te komen. Als het maar geen lijdensweg wordt. Hou het simpel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Ik denk niet dat het erom gaat een schuldige aan te wijzen. Een vorm van nederigheid is luisteren naar degene die je in de kou hebt laten staan om wat voor reden dan ook. En zeggen, het spijt me. En als ieder naar zijn eigen aandeel kijkt in de ontstane situatie en daarover eerlijk is, kun je met een schone lei beginnen. Soms lukt dat, soms niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Soms heeft de partner emotioneel zoveel averij opgelopen, of b.v de kinderen buitensporig veel leed aangedaan dat zij je niet meer kunnen vergeven. Een keer is het genoeg en kan men zoals in mijn geval de koffers pakken. En dat is terecht. Een nog drinkend alco is nu eenmaal niet te vertrouwen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Maar nu even alle somberheid vergeten en een gezellig begonnen zondagavond uit zitten. Tot een volgende en laat vooral de eerste staan. Fijne avond allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Borretje hoi, Nog van harte gefeliciteerd. Beetje laat, maar daarom zeker niet minder. Groet. Goed te horen dat het gezellig was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Jonge blom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Originally posted by: MarcelK1970Rapilos, ik heb het hier al eerder aangegeven.Ja, ik baal er van dat ik gedronken heb.Ja, het spijt me allemaal verschrikkelijk.Alles wat er gebeurd is spijt ik me wezenloos over.MAAR....Me iedere dag schuldig voelen veranderd niets meer aan de afgelopen jaren, echt niets.Me iedere dag verontschuldigen net zo min.Het is tijd om te vergeten, tijd om naar de toekomst te kijken.Kun je dat niet dan moet ik helaas verder, zonder de persoon die dat niet kan.Ik wil verder zonder drank.quote> Dat je verder wilt zonder drank, is prachtig Marcel.Toch, moet zei dat ook geloven, en vertrouwen.Dat wil helemaal niet zeggen dat je je elke dag schuldig moet voelen over je verleden.Of, dat je elke dag je verontschuldigingen over het gebeurde moet aanbieden.Vertrouwen, heeft tijd nodig bij de ander.Heel veel tijd.En dat is heel moeilijk voor jou, want jij bent gewoon klaar met de drank! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 4 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Rudy, als je lettelijk alle schuld op jezelf hebt getrokken(waar je weet dat de ander ook oooow zo fout was)en je daarna alsnog keihard aan de kant gezet wordt waar je eerst na 5 maanden ineens weer hoop voorgeschoteld kreeg. Keiharde spelletjes met emoties zijn dat. Zeker als er een kind in het spel is waar je zielsveel van houd. Ik kan me enigsinds vinden in je betoog Johan, maar ik ben me wel heel bewust dat mijn alcoholmisbruik veel schade heeft aangericht. Het feit dat vergeven niet meer kan dan is mij alleen een raadsel, zeker als er gezegd wordt dat er weer verliefdheid is. Ik kan beter gaan slapen voor ik ontplof van woede. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Even weg geweest en weer zoveel nieuwe berichten en nieuwe namen, het duizelt mij als nieuwkomer een beetje. Maar ik wilde toch nog wat zeggen: @snoep: het was niet mijn bedoeling om je "de les te lezen", dat kan niemand en ik ben daar zelf al helemaal niet de aangewezen persoon voor. Ik vond het alleen zo schrijnend om te lezen, juist op een moment dat ik zo gemotiveerd vanuit een andere overtuiging aan de slag wil. Kon mijn mond dus niet houden, sorry. Ik wens je het allerbeste, wat je ook kiest. Maar pas goed op jezelf! @Lidia: heel erg fijn voor je dat er weer contact is! Geniet ervan. Over mezelf, ik ben net met flinke stappen voorbij talloze café's gelopen, en winkels waar je nog drank kunt kopen. Ik heb het niet gedaan. Vanavond ga ik echt nuchter naar bed. Heerlijk! Ik haak af nu. Tot morgen allemaal en bedankt voor alles! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 als dat geen goed nieuws is MM! jammer Johan dat je alleen maar negatieve ervaringen hebt gehad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Succes en sterkte! Zeker als je het op je eigen gaat proberen. Ik verkeer in de luxe veiligheid van een kliniek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Ongelooflijk nieuws hier, mensen. Mijn vader zijn nier is terug in gang geschoten, en zijn dubble longontsteking is aan het genezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Ga ook naar bed. MM Complimenten! Top, dat je nuchter gaat slapen. Morgen, een frisse nieuwe dag. Zelf zal ik hier morgen waarschijnlijk niet zijn. Drukke dag morgen. In elk geval slaap lekker allemaal. Marcel, Sterkte met alles. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Nog even voor Jen, Fantastisch joh, De wonderen zijn de wereld nog niet uit he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Ach. Dat lijkt maar zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Originally posted by: borretjeJowan;In de klinieken je hebt/ mag contact met de buitenwereld zo?Hoe lang ben je nu in de kliniek dan?quote> Ben nu nog in die detox kliniek en iegenljk "klaar".Daar zijn e regels wat ruimer zoals iok eerder al schreef.Dinsdag aanstaande ga ga ik naar de behandelkliniek en daar is het regime heel wat strakker, geen internet tenzij op door de leiding aangegeven momenten voor E-mail en geen gsm gebruik.En dat gedurende 60 dagen tot maximaal 3 maanden.Dubbel afkikken dus.Als ik mijn doel maar bereik: abstinentie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden