gwen Geplaatst 7 november 2012 Rapport Share Geplaatst 7 november 2012 Zonnetjes, vertrouwen..... Blijf zoveel mogelijk in wat je nu hebt, zonder vooruit te lopen op wat heel misschien kan komen. Sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 7 november 2012 Rapport Share Geplaatst 7 november 2012 Lavendel, de fohn staat aan, vrouw heeft ook allemaal brandplekken en zo. En de rol toilet papier die die andere op eet is niet gebruikt. Want dat zal je ook wel willen weten. Je kunt even op SBS6 kijken. Echt lachen. T is nu ff reclame Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 7 november 2012 Rapport Share Geplaatst 7 november 2012 @ Sieraad: je gaat goed. Hou vol hoor, ook als je het forum wat minder vindt. Er zijn ook goede en steunende, eerlijke postings hier. Dat weet je toch. @ Madeleine: ik weet niet wat ik moet zeggen, want de vorige avonden heb ik het allemaal al tegen je gezegd. De winkels zijn dicht, dus de vraag is of je drank in huis hebt. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 7 november 2012 Rapport Share Geplaatst 7 november 2012 Soothe, natuurlijk heb je gelijk. Er was een dwaas moment waarop ik tegen mezelf zei dat ik mezelf best mocht ontspannen met wat biertjes. En de dag erna was gelijk het hek van de dam. Of als het ware dan tenminste. Lavendel1, Het schijnt dat mijn huisarts mij te goed kent en me geen medicatie toe wil doen. Diazepam heeft hij mij voorgeschreven, maar het schijnt zo te zijn dat met mijn aantallen van drankgebruik een pammetje niet veel zin heeft. Daarnaast is het zo dat ik graag drink met een pammetje op. Ik weet dat de meesten willen dat ik mijn mond nu houd. Dat ik het maar moet uitzoeken. Maar ik trek het niet alleen. Ik mag niet zeuren dat ik drank wil kopen, moet het gewoon niet kopen. Maar ik trek het niet alleen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 7 november 2012 Rapport Share Geplaatst 7 november 2012 @ Jootje: ik moest wel om je posting lachen! Het kan altijd nog gekker! @ Madeleine: natuurlijk mag je je hier uiten. Ik hoop alleen dat dat je ervan weerhoudt om te gaan drinken. Na die eerste volgen er meer. Heb je nu drank in huis? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 7 november 2012 Rapport Share Geplaatst 7 november 2012 Madeleine ik hoop dat het moment komt dat je beseft dat niet jij het bent die steeds wil drinken, maar de verslaving in jezelf. Op het moment dat je die twee goed kan scheiden van elkaar, kan jij aan kracht beginnen te winnen en je beginnen los te koppelen van je ziekte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 7 november 2012 Rapport Share Geplaatst 7 november 2012 Smikkie, ik druk me wat ongelukkig uit. Handvaten krijg ik in elk geval, geestelijk weet ik hoe het werk, maar ik kan ze niet aanpakken. Weet niet hoe ik het anders moet zeggen. Hannah, inderdaad. Dat is mij vanaf het moment van wakker worden bijgebleven. Ik en Hannah zouden het dagpact samen doen. Of althans, het echte antwoord bleef een beetje uit. Ik wil gewoon de komende tien dagen + droog zijn. Maar ik red het niet met mijn eigen gedachten. Had gezegd niet meer te komen zeuren als een klein kind. Maar dat hielp me juist. Eindelijk eens iemand die me hard toesprak. Echt, kan niet anders vragen dan of ik dit misschien de komende vier/vijf dagen, tot het weekend voorbij is, mag doen? Dat het even voor lief wordt genomen, zoiets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 november 2012 Rapport Share Geplaatst 7 november 2012 Ik vind het lastig madeleine je zit op de armoedegrens en gaat toch steeds drank kopen hoe lang kun je dan uit de schulden blijven? En het feit dat je hier komt zegt ook iets, toch? je wilt adb worden. en schuldenvrij blijven wat let je? tijd voor Refusal ipv "pammetjes"? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 7 november 2012 Rapport Share Geplaatst 7 november 2012 Heb je geen toiletpapier in huis???? Grapje:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 7 november 2012 Rapport Share Geplaatst 7 november 2012 Truste Hannah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 7 november 2012 Rapport Share Geplaatst 7 november 2012 @ Madeleine: je hebt me niet geantwoord, dus ik vrees dat je toch drank in huis hebt. Als het je helpt, mag je van mij hier blijven komen zeuren. Geef jezelf een schop onder het onderste deel van je rug! Jij moet het doen, linksom of rechtsom. Ga bijtijds naar bed, eerst lekker onder een warme douche en desnoods een boekje in bed. Zonder drank!!! Ik ga nu in ieder geval naar bed. Moe van deze inspannende dag. Ik heb het droog gehouden. Welterusten allemaal en morgen nieuwe dag en nieuwe kansen. Een paar mensen zijn hier vandaag heel goed gegaan. Chapeau! Welterusten, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 7 november 2012 Rapport Share Geplaatst 7 november 2012 Ik meld me alvast droog af voor vandaag. Euh gister natuurlijk. T is al donderdag. Weltrusten Lytse, Slaap wel;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 7 november 2012 Rapport Share Geplaatst 7 november 2012 Haha, Jootje. Anorecten schijnen ook graag toiletpapier te eten, omdat het geen kcal bevatten en wel een vol gevoel geven. Maar bah. Jane, ik ben altijd zonder schulden gebleven. Wel was mijn betaling eens twee weken te laat. Of althans, dan kreeg ik een herinnering en betaalde ik gelijk en als ik het niet kon betalen, bellen. Ik sta rood op mijn rekening en deze kan ik per februari vaarwel wuiven als ik nu met mijn klauwen van het bier afblijf. Maar het lijkt net alsof ik het niet kan hebben dat het me goed gaat. Het is zo frustrerend. Ik weet wat ik aan het doen ben, veranderen ligt op steenworp van mij af en ik krijg mezelf er niet toe om het daadwerkelijk aan te grijpen. Alsof het altijd slecht met mij moet gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 7 november 2012 Rapport Share Geplaatst 7 november 2012 Ga naar bed, slapp lekker allemaal. Hou het zo droog als je wilt of kunt Tot morgen, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 november 2012 Rapport Share Geplaatst 7 november 2012 Ik ga naar bed mensen ben moe. slaap lekker:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 7 november 2012 Rapport Share Geplaatst 7 november 2012 Lytse, had je gelezen. Had mijn post aan iedereen bedoeld. Ja, moppertrofee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 7 november 2012 Rapport Share Geplaatst 7 november 2012 Weltrusten Zonnetjes en Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 7 november 2012 Rapport Share Geplaatst 7 november 2012 hey Kirky, hoe later op de avond.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 7 november 2012 Rapport Share Geplaatst 7 november 2012 Ik had hem al een paar dagen, wanneer heb jij hem gekregen dan, Kirk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 7 november 2012 Rapport Share Geplaatst 7 november 2012 Originally posted by: kirky Originally posted by: MadeleineIk had hem al een paar dagen, wanneer heb jij hem gekregen dan, Kirk?quote> Ik heb dat ding jaren gehad Madeleine, ik mopperde op alles wat los en vast zat. dat heeft me uiteindelijk wel opgeleverd dat ik nu niet meer drink.quote> Dan mag ik dus nog even doorgaan? Tot ik het weekend heb overleefd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 7 november 2012 Rapport Share Geplaatst 7 november 2012 Vind ik fijn om te lezen, Kirk. Ik wil me continu inhouden. Niets vertellen. Omdat ik de stempel zeur al snel heb gekregen. Terwijl ik in het echte leven best heel erg positief ben. Vind het gewoon heel moeilijk om commentaar te aanvaarden. Ze zijn gegrond, altijd, dat maakt het altijd moeilijker om te blijven klagen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 7 november 2012 Rapport Share Geplaatst 7 november 2012 dit is toch geen begin van mopperen hee Kirk?? haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 7 november 2012 Rapport Share Geplaatst 7 november 2012 Alles gaat goed met me. Behalve mijn drankgebruik. En heb het idee hierover kinderlijk te klagen. Tot ik het onder controle heb. Weet wel, een ander heeft niets met mij te maken, maar heb altijd het idee me stil te moeten houden, want zo slecht heb ik het niet. En zo kinderlijk wil ik niet overkomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 7 november 2012 Rapport Share Geplaatst 7 november 2012 beetje laat maar wilde het toch even melden zoon-lief en een collega kok...hebben vanaaf een Gans geplukt en bereid!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 7 november 2012 Rapport Share Geplaatst 7 november 2012 voor het eerst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden