Spring naar bijdragen

Woensdag 7 November

mark

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 284
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

@ Sieraad: je gaat goed. Hou vol hoor, ook als je het forum wat minder vindt. Er zijn ook goede en steunende, eerlijke postings hier. Dat weet je toch.

@ Madeleine: ik weet niet wat ik moet zeggen, want de vorige avonden heb ik het allemaal al tegen je gezegd. De winkels zijn dicht, dus de vraag is of je drank in huis hebt.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soothe, natuurlijk heb je gelijk. Er was een dwaas moment waarop ik tegen mezelf zei dat ik mezelf best mocht ontspannen met wat biertjes. En de dag erna was gelijk het hek van de dam. Of als het ware dan tenminste.

Lavendel1, Het schijnt dat mijn huisarts mij te goed kent en me geen medicatie toe wil doen. Diazepam heeft hij mij voorgeschreven, maar het schijnt zo te zijn dat met mijn aantallen van drankgebruik een pammetje niet veel zin heeft. Daarnaast is het zo dat ik graag drink met een pammetje op.

Ik weet dat de meesten willen dat ik mijn mond nu houd. Dat ik het maar moet uitzoeken. Maar ik trek het niet alleen. Ik mag niet zeuren dat ik drank wil kopen, moet het gewoon niet kopen. Maar ik trek het niet alleen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Smikkie, ik druk me wat ongelukkig uit. Handvaten krijg ik in elk geval, geestelijk weet ik hoe het werk, maar ik kan ze niet aanpakken. Weet niet hoe ik het anders moet zeggen.

Hannah, inderdaad. Dat is mij vanaf het moment van wakker worden bijgebleven. Ik en Hannah zouden het dagpact samen doen. Of althans, het echte antwoord bleef een beetje uit. ;)

Ik wil gewoon de komende tien dagen + droog zijn. Maar ik red het niet met mijn eigen gedachten. Had gezegd niet meer te komen zeuren als een klein kind. Maar dat hielp me juist. Eindelijk eens iemand die me hard toesprak. Echt, kan niet anders vragen dan of ik dit misschien de komende vier/vijf dagen, tot het weekend voorbij is, mag doen? Dat het even voor lief wordt genomen, zoiets.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Madeleine: je hebt me niet geantwoord, dus ik vrees dat je toch drank in huis hebt.

Als het je helpt, mag je van mij hier blijven komen zeuren. Geef jezelf een schop onder het onderste deel van je rug! Jij moet het doen, linksom of rechtsom.

Ga bijtijds naar bed, eerst lekker onder een warme douche en desnoods een boekje in bed. Zonder drank!!!

Ik ga nu in ieder geval naar bed. Moe van deze inspannende dag. Ik heb het droog gehouden. Welterusten allemaal en morgen nieuwe dag en nieuwe kansen.

Een paar mensen zijn hier vandaag heel goed gegaan. Chapeau!

Welterusten,

Lytse.:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha, Jootje. Anorecten schijnen ook graag toiletpapier te eten, omdat het geen kcal bevatten en wel een vol gevoel geven. Maar bah. ;)

Jane, ik ben altijd zonder schulden gebleven. Wel was mijn betaling eens twee weken te laat. Of althans, dan kreeg ik een herinnering en betaalde ik gelijk en als ik het niet kon betalen, bellen. Ik sta rood op mijn rekening en deze kan ik per februari vaarwel wuiven als ik nu met mijn klauwen van het bier afblijf. Maar het lijkt net alsof ik het niet kan hebben dat het me goed gaat. Het is zo frustrerend. Ik weet wat ik aan het doen ben, veranderen ligt op steenworp van mij af en ik krijg mezelf er niet toe om het daadwerkelijk aan te grijpen. Alsof het altijd slecht met mij moet gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: kirky
Originally posted by: Madeleine
Ik had hem al een paar dagen, wanneer heb jij hem gekregen dan, Kirk?quote>

Ik heb dat ding jaren gehad Madeleine, ik mopperde op alles wat los en vast zat. dat heeft me uiteindelijk wel opgeleverd dat ik nu niet meer drink.quote>

Dan mag ik dus nog even doorgaan? Tot ik het weekend heb overleefd?
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vind ik fijn om te lezen, Kirk. Ik wil me continu inhouden. Niets vertellen. Omdat ik de stempel zeur al snel heb gekregen. Terwijl ik in het echte leven best heel erg positief ben. Vind het gewoon heel moeilijk om commentaar te aanvaarden. Ze zijn gegrond, altijd, dat maakt het altijd moeilijker om te blijven klagen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alles gaat goed met me.

Behalve mijn drankgebruik. En heb het idee hierover kinderlijk te klagen. Tot ik het onder controle heb. Weet wel, een ander heeft niets met mij te maken, maar heb altijd het idee me stil te moeten houden, want zo slecht heb ik het niet. En zo kinderlijk wil ik niet overkomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...