Amber1Bella Geplaatst 8 november 2012 Rapport Share Geplaatst 8 november 2012 O.k. Mark, ik las jouw reactie dus wat later. Wat gaan jullie snel! Ja, ik blijf vandaag van de wijntjes af. Ik zal mijn zelfgebakken pompoen cheesecake en een fles....spa rood mee nemen op visite. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amber1Bella Geplaatst 8 november 2012 Rapport Share Geplaatst 8 november 2012 Doe ik, succes allemaal vandaag en wat zullen we vanavond lekker en voldaan in slaap vallen. Met een rustige lever Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
krekel Geplaatst 8 november 2012 Rapport Share Geplaatst 8 november 2012 Originally posted by: igor Originally posted by: AlbertRemmoGoedemorgen allemaal,Dagpact:wervelwindigormarkAlbertLytseamberquote> Krekelen voor je naar bed gaat vanavond even melden dat je het droog hebt gehoudenquote> Hai allen wil officieel melden dat ik ook op het dagpact wil, misschien geeft dat wat extra controlegroetjes Krekel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sabine81 Geplaatst 8 november 2012 Rapport Share Geplaatst 8 november 2012 Goedemorgen, Mijn agenda begint wat later vandaag en het is voor het eerst deze week dat ik me echt uitgeslapen voel! Normaal gaat mijn wekker om 5.30 uur. Ik heb wel ontzettend diep en zwaar geslapen, dus ik ben nog bezig om mijn oogleden van de vloer af te pulken, maar straks ga ik als een raket! Nu eerst een bakkie en ik doe ook mee: Dagpact: wervelwind igor mark Albert Lytse amber Krekel Sabine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 8 november 2012 Rapport Share Geplaatst 8 november 2012 Hoi...heb de 3 bakkies al binnen en ben bijgelezen. "Morguh, deze morguh"...ik vind hem nog steeds leuk Ben laat hier voor mijn doen. Komt omdat het gisteren laat is geworden. We werden getrakteerd op een film: De Marathon. Een komedie. Was best aardig, geen hoogvlieger maar toch frappant dat het ontroerd als iemand het presteert de marathon uit te lopen. Kun je veel associaties bij krijgen...ik moest eraan denken dat wij eigenlijk ook een marathon aan het lopen zijn...of is het een hindernisbaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sabine81 Geplaatst 8 november 2012 Rapport Share Geplaatst 8 november 2012 En ja, ik ben heel blij dat ik er niet aan toe gegeven heb gisteren, ik heb zo goed geslapen, de hele week eigenlijk al en mijn lijf moet nog ff wennen aan zoveel gezonde slaap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 8 november 2012 Rapport Share Geplaatst 8 november 2012 Goedemorgen Krekel, Top dat je er weer bent:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 8 november 2012 Rapport Share Geplaatst 8 november 2012 Goedemorgen Hanneke, dat je de onlinebehandeling zal gaan missen vind ik best een goed teken dan is het namelijk goed bevallen. Kan me herinneren dat ik het ook jammer vond toen het was afgelopen heeft me enorm geholpen om inzicht te krijgen. En....wat natuurlijk zèker niet onbelangrijk is.... ben nu van de drank af! Krekel, fijn je weer te lezen en goed dat je aan het dagpact mee doet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 8 november 2012 Rapport Share Geplaatst 8 november 2012 Overigens nog een WELKOM aan de nieuwe frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 8 november 2012 Rapport Share Geplaatst 8 november 2012 DAGPACT Wervelwind Igor Mark Albert Lytse Amber Krekel Sabine Marc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
krekel Geplaatst 8 november 2012 Rapport Share Geplaatst 8 november 2012 hai Kame en Sha... ja ben ik ook heel blij om... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 8 november 2012 Rapport Share Geplaatst 8 november 2012 , lekker een bakkie, Moggeuh GeFröbelde. Nou snel naar binnen slaan, moet veel gebeuren met de dieren en dan snel me nest weer in pff K kkkkkeelontsteking, ga er dus zelfs van stotteren Nou wel lekker rustig dus hier want strot wil nix nie praten en amper ademen, maar warm en droog binnen dus wat nou klagen he en dan ook verplicht zoveel mogelijk slapen, nou dat wel nodig, duzzz Krekel goed joh, sterkte. Sabine welkom en succes, maar je gaat redelijk goed toch al, mooi hoor Amber ook welkom hoor, nou hoop dat je het allemaal trekt, hou je haaks he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 8 november 2012 Rapport Share Geplaatst 8 november 2012 moggeuh Sha alles wel ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 8 november 2012 Rapport Share Geplaatst 8 november 2012 Nou ik kon het fenomeen binge-drinken wel, maar niet eens dat er een naam voor was. Maar dat er toch veel meer mensen naast Krekel er last van hadden, is nieuw voor me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 8 november 2012 Rapport Share Geplaatst 8 november 2012 Sofie, binge drinken kende ik niet zo zelf dronk ik dagelijks dus ben er eens wat meer van gaan opzoeken op internet het is inderdaad niet niks toch heel anders dan mijn dagelijkse gebruik destijds dus ook de steun die je dan zou willen bieden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 8 november 2012 Rapport Share Geplaatst 8 november 2012 Is er hier geen draadje over? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 8 november 2012 Rapport Share Geplaatst 8 november 2012 Lactose probleem Apple? Krnemelk wel? anders eens Kefir proberen. Igor trouwens lekker bakkie joh :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 8 november 2012 Rapport Share Geplaatst 8 november 2012 Hier alles wel hoor Draakje iets te vroeg wakker vond ik maar dat mag mijn dag niet verpesten dacht ik zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 8 november 2012 Rapport Share Geplaatst 8 november 2012 Alle dagpacters @Johan W: wat kom je hier eigenlijk doen? Je berichten zijn niet ondersteunend...sterker nog, je predikt de voordelen van het drinken. Lijkt er op dat je bewust (weliswaar dronken) hier aan het uitdagen bent. Ik hoop dat je gaat beseffen waar je eigenlijk mee bezig bent...je berichten zijn demotiverend voor anderen...dat jij er zelf voor wilt gaan, een leven met drank, dat moet je zelf weten maar hou rekening met de mensen hier die juist willen stoppen. Je lijkt het drankduveltje himself wel. Klinkt niet ondersteunend hè, maar je vraagt ook niet om ondersteuning. Je klaagt over werk wat niet bij je past...ach Johan, als je niets aan je alcoholprobleem doet, is er veel om over te klagen...en dat wordt alleen maar erger. Hou er is mee op dat soort postings te plaatsen. Pluim daarintegen, voor de mensen die de draad oppakken of de draad weer oppakken. Het was een interessante discussie gisterenavond over craving/trek. Veel herkenning. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sabine81 Geplaatst 8 november 2012 Rapport Share Geplaatst 8 november 2012 Originally posted by: Diesel, lekker een bakkie, Moggeuh GeFröbelde.Nou snel naar binnen slaan, moet veel gebeuren met de dieren en dan snel me nest weer inpff K kkkkkeelontsteking, ga er dus zelfs van stotteren Nou wel lekker rustig dus hier want strot wil nix nie praten en amper ademen, maar warm en droog binnen dus wat nou klagen he en dan ook verplicht zoveel mogelijk slapen, nou dat wel nodig, duzzzKrekel goed joh, sterkte.Sabine welkom en succes, maar je gaat redelijk goed toch al, mooi hoor Amber ook welkom hoor, nou hoop dat je het allemaal trekt, hou je haaks hequote> Hi Diesel,Ja thanks! Ik ben ook zeer blij dat ik er niet aan toe gegeven heb (is voor het eerst)! Beterschap en weltrusten voor zo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 8 november 2012 Rapport Share Geplaatst 8 november 2012 Ik kon er hier nix over vinden Sha, is wel vreemd toch, niet dan ik het niet kon vinden, maar als er nix over zou zijn. Zeker als zoveel anderen ook aangeven dat ze er last van hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 8 november 2012 Rapport Share Geplaatst 8 november 2012 DAGPACT Wervelwind Igor Mark Albert Lytse Amber Krekel Sabine Marc MarQ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 november 2012 Rapport Share Geplaatst 8 november 2012 Goedemorgen luitjes. Ik heb heeerlijk en heerlijk lang geslapen. En heb nu wel trek in een bakje koffie. Is er nog of zal ik even verse zetten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 8 november 2012 Rapport Share Geplaatst 8 november 2012 Originally posted by: DieselIk kon er hier nix over vinden Sha, is wel vreemd toch, niet dan ik het niet kon vinden, maar als er nix over zou zijn. Zeker als zoveel anderen ook aangeven dat ze er last van hebbenquote> Misschien dat een binge drinker iets kan openen?Lijkt me eigenlijk helemaal niet verkeerd gezien er meerdere hier zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 8 november 2012 Rapport Share Geplaatst 8 november 2012 Ik ga voor de verandering weer dubbelen dus tijd om maar weer af te sluiten wordt hier zò moe van!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden