AlbertRemmo Geplaatst 11 november 2012 Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 Hoi allemaal, Sabine, thiamine halen bij de apotheek, is geloof ik B1 en kost geen moer Neem wel een hoge dosis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sabine81 Geplaatst 11 november 2012 Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 @Madeleine, is het ook zeker! Mochten er mensen nu nieuwsgierig zijn geworden, we hebben het over het volgende: Anthony Robbins Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 11 november 2012 Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 Toen ik mijn geheim onthulde dat ik verslaafd was aan alcohol omdat het echt niet meer langer zo door kon gaan .. Ben ik direct in een schrift gaan schrijven <dagboek> De onthulling en de 100 dagen erna Ik heb het nu voor me..heb er nooit meer in gekeken omdat ik het ook niet echt nodig had Maar staan heel veel dingen in over vermoeidheid,nare dromen...ruzies met echtgenoot..paniek..pijn..vergeetachtigheid Eigenlijk was ik het vergeten hoe het was om echt te stoppen Maar ff vluchtig gelezen te hebben ook veel lachwekkende dingen Ook het heel erg met mezelf bezig zijn komt daarin echt naar voren Ik leg het schriftje maar eens op het nachtkastje neer...is toch wel goed leesvoer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sabine81 Geplaatst 11 november 2012 Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 Originally posted by: AlbertRemmoHoi allemaal,Sabine, thiamine halen bij de apotheek, is geloof ik B1 en kost geen moerNeem wel een hoge dosisquote> Kun je dat zonder recept halen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 11 november 2012 Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 avond, idd. straffe verhalen. Goe om te lezen.. zo ook Camus.. en ook: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 11 november 2012 Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 avond, idd. straffe verhalen. Goe om te lezen.. zo ook Camus.. en ook: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sabine81 Geplaatst 11 november 2012 Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 Ah top! Ga ik dat halen! Ik heb btw sinds gisteren een steek in mijn bovenarm wanneer ik deze optil, lees ook iets over evt. ontstekingen bij vitamine B gebrek.. dussuhm.. als je morgen een witte streep voorbij de apotheek ziet schieten, dan ben ik het Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 11 november 2012 Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 Thiamine en vitamine b kreeg ik ook toen ik stopte ik kreeg deze op dokters recept Denk dat je ze zo ook wel mee krijgt bij apotheek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 11 november 2012 Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 Han, moet t k nog altijd wachten??? Wanneer krijg ik mijne finke kerst??? Of ist nog te vroeg?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 11 november 2012 Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 en je zenuwen beginnen ook beter te werken en te herstellen ...en dat kan ook pijnklachten geven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sabine81 Geplaatst 11 november 2012 Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 Originally posted by: huttulaen je zenuwen beginnen ook beter te werken en te herstellen ...en dat kan ook pijnklachten gevenquote> Okay, niet bij stil gestaan.. ik laat het maar over me heen komen en morgen naar de apotheek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 11 november 2012 Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 Vandaag kan ik de draad niet goed volgen. Mijn kop zit beetje te vol. Maarik ben wel droog gebleven. Welterusten allemaal Lfs truitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sabine81 Geplaatst 11 november 2012 Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 Lieven mensen, Mijn hartelijke dank voor alle tips! Ik val nu nog net niet uit de bureaustoel dus ik ga mijn bed op zoeken. Weltrusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 11 november 2012 Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 Jaaaaaaaaaaa pffffffff weet t. Nie voor sinterklaas... Maar we doen em wel elk jaar he! Maar met al die gekke mensen die nu al kerstebomen gaa zetten, tja san wil ik em nu ook al he... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 11 november 2012 Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 7 Slaap goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 11 november 2012 Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 Jaaaaaaaaaaaaaaa seg CK, ik MAG die niet zien! Moet ik eerst een account aan maken enzo Maar dan vind ik toch wel dat we omdt de arreslee nu toch al van stal is, dat finke ook al mag... Pleaaaaaaaaaase pleaaaaaaaaaaaaaaaase Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 11 november 2012 Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 Hehe.... dan zal ik weeral ma wachten he,,,, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wervelwind Geplaatst 11 november 2012 Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 VM, Doe jij dan een stukje Vlaamse Wim Helsen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wervelwind Geplaatst 11 november 2012 Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 Kweenie, Hannah1, ik kijk nooit tv ;-/ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 11 november 2012 Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 Slaap lekker voor straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 11 november 2012 Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 ja die , die is grappig! Zeg ma nu wilde ik dat kerstverhaal van vorig jaar es terug lezen/zoeken maar hoe doe je dt dan??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 11 november 2012 Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 ... ennn .... bedankt voor de steun en complimenten +_+ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 11 november 2012 Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 ga zo ga Sieraad! xxxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 11 november 2012 Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 Ook ik wacht op die ' finke ' kerst, zo leuk vorig jaar! Nu eerst maar weer weg, ben hier alweer te lang. Even anderen de kans geven om ook iets te zeggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 11 november 2012 Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 Ja he Nance, da was leuk! maar blijkbaar moeten we nog wat geduld hebben.... maar weet jij nog die draad met dat kerstverhaal? Of moeten we gewoon een nieuwe beginnen dan.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden