Diesel Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 Ha Boll las net over die "persoon" op de ambu, met een glinlach zeggen als ze zo voor je gaat staan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 " hee soldaat, op de plaats rust joh " zo over Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 @ Borrie: het zit je duidelijk niet mee. Ik hoop dat je de dag goed doorgekomen bent meis. Anders gewoon even lekker zeuren en dan er weer tegenaan. Je bent hartstikke sterk, dus al is het helemaal niet leuk, je gaat stug door! @ Adam: sterkte! RLiesje: Fijn dat je een steuntje in de rug krijgt. Ga ervoor hoor. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 o ja misschien met een lichte korte opwaartse beweging van je kin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 Aan een ieder die het moeilijk heeft met uitnodigingen voor drankjes, om naar de kroeg te gaan, etc. Voor mij heeft het uitstekend gewerkt om mijn hele netwerk in te lichten over mijn drankprobleem. Het lijkt een grote stap maar, in mijn geval, is het enorm positief uitgevallen. Mensen vragen nu nooit of ik een biertje/wijntje of wat dan ook wil... Echter, mijn grootste probleem is alleen thuis, want écht drinken deed ik in de beschutting van mijn eigen ruimte, erg geniepig. Maar goed, het feit dat de mensen om me heen ervan weten helpt wel enorm. De rest moet ik zelf oplossen. Dit is niet bedoeld als betweterigheid, eh? Ik wil alleen maar een positieve ervaring delen waar jullie misschien iets aan kunnen hebben. Liefs, MM Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 Originally posted by: kirky Originally posted by: Leniehij wil het er niet over hebben..oke?Kirk?, vraagjequote> Wat wil je weten Lenie.quote> PB...hoop dat je het wilt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WijnandA Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 Zo ik ga maar naar bed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 truste!!! goed gegaan vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sabine81 Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 Peepz, ik heb even een vraagje: Ik kreeg het advies vitamine B te halen of thiamine bij de apotheek. Ik was laat vandaag dus het werd ordinaire vit.B (is hetzelfde naar ik begrijp) van de ap. Ik zie dat het je energie verbeterd, etc. etc. Lijkt mij niet handig om het dan 's avonds te nemen? Er staat ook op 's ochtends in nemen bij het ontbijt. Mijn vraag; heb ik aan 1 tablet genoeg op een dag? Ik heb dit potje: AH Vitamine B complex hooggedoseerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 Kirky en A3 en misschien meer mensen die het vroegen. Heb sowieso geen zin om de deur uit te gaan, maar ga ik de deur uit, dan toch het liefst voor een biertje of heel veel. Maar daarom reageer ik ook even niet. Hij weet wel van mijn probleem, hij kiest er alleen voor om het te negeren. Tja... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 Sorry, maar dat is dan niet zo'n goede vriend Madeleine. Of? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WijnandA Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 Originally posted by: Lenietruste!!!goed gegaan vandaag?quote> Ik heb het droog gehouden, dus ja (humeur is wat minder) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 Originally posted by: MMSorry, maar dat is dan niet zo'n goede vriend Madeleine. Of?quote> Ik denk dat het meer aan mij ligt. Heb soms het gevoel dat mensen moeite hebben met mij serieus nemen. Laatst zei ik:"Ik drink cola, want ik ben alcoholist". Waarop de vriend zei:"Maar dat wist ik al jaren. Biertje?" Komt misschien ook omdat ik het er lachend uitgooi? Merk het ook aan mijn vader. Weken geleden verteld. Nam het serieus. Ik drink geen bier meer bij hem. Hij ziet dat ik er beter uitzie, dus dan was het probleem ook niet zo groot. Dus biertje? Sja...? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 hartstikke goed WijnandA slaap lekker zo. morgen weer een nieuwe dag.... en er voor gaan he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 iemand nog interesse voor WijnandA??? sjugt... ( ik schreeuw wel mee hoor!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 A3, goeie kop! Goedenavond mensen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 Originally posted by: Leniehartstikke goed WijnandAslaap lekker zo.morgen weer een nieuwe dag.... en er voor gaan he?quote> ps, dat humeur hoort er even bij he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 Ja, dat zou natuurlijk kunnen maar als je jezelf serieus neemt, en het probleem serieus benadert, dan kan het niet anders dan dat de mensen om je heen verschrikt opkijken en écht beginnen te luisteren. Maar dat moet je dan wel willen. Sorry dat ik zo doordram... maar voor mij was dat heel belangrijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 Slaap lekker Wijnand! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 PS: dat was @ Sabine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 Ayayaya, @Sabine niet, aan Madeleine... ik moet hoognodig naar bed. Meld me alvast nuchter af. Trusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 ja ja..hahahaha geintje, ik snap het soms ook niet meer hoor maar dan quote ik en dat mag weer niet van de Heer Soothe ..hihihihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 Ik heb ook iedereen verteld dat ik niet meer dronk, nooit meer drink, en vandaag zeker niet drink! Het woord alcoholist kan ik slecht uitspreken. Wel bij AA natuurlijk. Buiten AA schrikken mensen er erg van en geloven je gewoon niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 Originally posted by: kirky Originally posted by: Lenieja ja..hahahahageintje, ik snap het soms ook niet meer hoormaar dan quote ik en dat mag weer niet van de Heer Soothe ..hihihihiquote> Weet ik , heeft hij een hekel aan. zou ik dus ook nooit doen, dat quoten.quote> nee ik ook niet.. gniffel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 Vrienden en kennissen reageren en reageerden bijna zonder uitzondering met: " zou ik ook moeten doen", om vervolgens het glas te heffen. (maar daar gaat het niet om hoor, het gaat om mijn eigen nuchterheid, niet om die van hun) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden