Spring naar bijdragen

maandag 12 november

Romualdus

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 340
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

@ Borrie: het zit je duidelijk niet mee. Ik hoop dat je de dag goed doorgekomen bent meis. Anders gewoon even lekker zeuren en dan er weer tegenaan.

Je bent hartstikke sterk, dus al is het helemaal niet leuk, je gaat stug door! :present:

@ Adam: sterkte!

RLiesje: Fijn dat je een steuntje in de rug krijgt. Ga ervoor hoor.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aan een ieder die het moeilijk heeft met uitnodigingen voor drankjes, om naar de kroeg te gaan, etc. Voor mij heeft het uitstekend gewerkt om mijn hele netwerk in te lichten over mijn drankprobleem. Het lijkt een grote stap maar, in mijn geval, is het enorm positief uitgevallen. Mensen vragen nu nooit of ik een biertje/wijntje of wat dan ook wil... Echter, mijn grootste probleem is alleen thuis, want écht drinken deed ik in de beschutting van mijn eigen ruimte, erg geniepig. Maar goed, het feit dat de mensen om me heen ervan weten helpt wel enorm. De rest moet ik zelf oplossen. Dit is niet bedoeld als betweterigheid, eh? Ik wil alleen maar een positieve ervaring delen waar jullie misschien iets aan kunnen hebben.

Liefs,

MM

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Peepz, ik heb even een vraagje:

Ik kreeg het advies vitamine B te halen of thiamine bij de apotheek. Ik was laat vandaag dus het werd ordinaire vit.B (is hetzelfde naar ik begrijp) van de ap. Ik zie dat het je energie verbeterd, etc. etc. Lijkt mij niet handig om het dan 's avonds te nemen? Er staat ook op 's ochtends in nemen bij het ontbijt.

Mijn vraag; heb ik aan 1 tablet genoeg op een dag?

Ik heb dit potje: AH Vitamine B complex hooggedoseerd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kirky en A3 en misschien meer mensen die het vroegen. Heb sowieso geen zin om de deur uit te gaan, maar ga ik de deur uit, dan toch het liefst voor een biertje of heel veel. Maar daarom reageer ik ook even niet. Hij weet wel van mijn probleem, hij kiest er alleen voor om het te negeren. Tja...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: MM
Sorry, maar dat is dan niet zo'n goede vriend Madeleine. Of?quote>

Ik denk dat het meer aan mij ligt. Heb soms het gevoel dat mensen moeite hebben met mij serieus nemen. Laatst zei ik:"Ik drink cola, want ik ben alcoholist". Waarop de vriend zei:"Maar dat wist ik al jaren. Biertje?" Komt misschien ook omdat ik het er lachend uitgooi?

Merk het ook aan mijn vader. Weken geleden verteld. Nam het serieus. Ik drink geen bier meer bij hem. Hij ziet dat ik er beter uitzie, dus dan was het probleem ook niet zo groot. Dus biertje?

Sja...?
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, dat zou natuurlijk kunnen maar als je jezelf serieus neemt, en het probleem serieus benadert, dan kan het niet anders dan dat de mensen om je heen verschrikt opkijken en écht beginnen te luisteren. Maar dat moet je dan wel willen. Sorry dat ik zo doordram... maar voor mij was dat heel belangrijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: kirky
Originally posted by: Lenie
ja ja..hahahaha
geintje, ik snap het soms ook niet meer hoor
maar dan quote ik en dat mag weer niet van de Heer Soothe ..hihihihi
quote>

Weet ik , heeft hij een hekel aan. zou ik dus ook nooit doen, dat quoten.;)quote>

nee ik ook niet.. gniffel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...