kameleon Geplaatst 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst 13 november 2012 Goedemorgen allemaal, Hannah, ik heb respect voor de manier waarop jij je staande houdt:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst 13 november 2012 Originally posted by: SummerDAGPACT Albert Lytse BorretjeSummerMMquote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst 13 november 2012 Goedemorgen allen! Is er nog koffie? Kan wel een bakkie gebruiken! @Har: ik slik ook Omega 3, om verschillende redenen, maar o.a. depressie. Weet je dat je daar vitamine E bij moet slikken. Dat wordt namelijk zo je lichaam uitgespoeld als je Omega 3 slikt. 'T is maar dat je 't weet. Kind 1 al op weg naar school, ik ga kind 2 wakker maken, die begint later. Fijne dag allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst 13 november 2012 MOggeuh Gefröbelde, nou lekker bakkie. Ach Romu, tjah tubroek ook heel lekker, zeker de Luwak (koffie dan_) Jen , niet je stoute schoenen vergeten hoor, lekker aantrekken. Doen wonderen Niet alle vit B wordt in lever opgeslagen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst 13 november 2012 Arme Hannah, sterkte meis. En ga alstjeblieft weer terug naar de dokter, dat klinkt helemaal niet goed die zwarte teen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst 13 november 2012 @Jen: ommmmm, ontspannen maar sterk. Geef ze van katoen! Laat ze zien wat je waard bent (geloof er echt in!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst 13 november 2012 Nou , Hannah hoop echt voor je dat die fin. toestanden eens afgelopen zouden zijn zeg, es in jouw voordeel, lijkt me ook nie meer dan "normaal". Maar teen zwart is nie goei hoor, zeker niet zo lang. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst 13 november 2012 Goedemorgen Draak, alles wel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst 13 november 2012 Moggeuh Kameo, ook weer vroeg op Ja hoor hier langsaam alles ies beter, ja gloof ut of niet Maar hoe nu met jou, ach ik laatste tijd minder hier en kan nie alles volgen, pfff pijnstillers maken het eigenlijk nie makkelijker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sabine81 Geplaatst 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst 13 november 2012 @Apple; ik moet daar nog wat op verzinnen terwijl ik het zelf onderga.. En het gaat goed, ik heb zojuist mijn 1e vitamine B genomen en de multivitamine, omega 3, 6, 9 en chlorella. En dan lees ik MM over dat de vitamine E je lijf uit spoelt met de omega.. ik zie wel dat het in granen, noten, zaden, groente en fruit zit, dus dat komt goed de rest van de dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst 13 november 2012 Goedemorgen lieve Frummers. Ben nog een beetje duf. Koffie zal me goed doen. Even de ochtendploeg versterken, en dan op naar de HA. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sabine81 Geplaatst 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst 13 november 2012 DAGPACT Albert Lytse Borretje Summer MM Sabine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst 13 november 2012 Goedemorgen allemaal, Iedere dag kost het me op dit moment moeite nuchter te blijven. Ik merk dat ik schuldgevoelens heb die me triggeren. Tegenover mijn moeder. Maar ook gewoon het feit dat ik zo boos kan worden. Maar van de onlinebehandeling vroegen ze zich af waar het idee vandaan komt dat ik niet boos zou mogen worden. Het is een normale menselijke emotie zeggen ze daar. Nou daar moet ik maar eens over nadenken. Schuldgevoelens hebben er geloof ik ook mee te maken dat je niet mag zijn wie je bent. Allerlei normen en ideeen worden je opgelegd bij je opvoeding, door de maatschappij of kerk. Je hoort zeker niet je zelfbeheersing te verliezen en boos te worden. Ik ga er vandaag toch weer een mooie dag van maken. Mijn gedachten bepalen hoe ik me voel. En ik ben niet van plan me door allerlei boze negatieve gedachten te laten meeslepen. Hannah als ik jou was zou ik meteen terug gaan naar je HA. Niet zelf eerst nog van alles proberen. Sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst 13 november 2012 MadeL, ook goeie moggeuh, klein sterk manneke koffie voor je. Hou je haaks he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst 13 november 2012 ook van een langharig blondje hier hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst 13 november 2012 Sabine die B1 is belangrijk en zit niet heel erg veel in pilletjes vit. B complex Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst 13 november 2012 FF afreageren is heemaal nie fout hoor, mobiel afreageer hok nodig. Sieraad had jij ook nie zoiets ? anders overal scherven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst 13 november 2012 Originally posted by: Dieselook van een langharig blondje hier hoor quote> Drakie,Dank je en geef die lieve blonde schone maar een dikke knuffel van me!Jen,Ik heb een klein deel gelezen waar je nu doorheen moet.Heel veel sterkte!Hannah,Klinkt toch niet goed die zwarte teen.Misschien harder schreeuwen tegen je HA?Wie het was gisteren weet ik niet,ik dacht Lavendel, over het boek "als hij maar gelukkig is"Dat is precies waar ik mee aan de slag ga in de behandeling die ik inga.Gebaseerd daar op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst 13 november 2012 Maar kan ook afreageren op boomstam en grote nagels Hanneke, leer je dan ook met1 goed timmeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst 13 november 2012 Goeiemorgen Madelief, sterkte bij huisarts vandaag. Hou je taai! En Sabine: vandaag het feestje? Veel wijsheid toegewenst! We horen het vanavond wel van je. Weet zeker dat het goed gaat, hoe dan ook! Lieve allemaal: ik ben blij dat jullie er zijn. Doet me echt goed! Moet er nu vandoor: dochter naar school brengen en dan werken, werken, werken.... Fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst 13 november 2012 Maar MadeLief , Lieve vriendin, luister: ik ben heel gelukkig met jou hoor knufff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst 13 november 2012 Hoe gaat ut trouwens met Mark ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst 13 november 2012 Thanx Borretje. Het blijkt onder alcoholisten dus zeer vaak voor te komen. En hoe nuchterder je word, hoe duidelijker de ongezonde relatie.... Sinds kort is er nu een behandeling waar ik via dat boek tegenaan liep op internet. Het is ook nog eens gebaseerd op de 12 stappen! Best wel bijzonder. En het is een onderdeel van het GGZ. Alles word vergoed, en dat is voor mij nu erg belangrijk. En nu in de benen, mijn HA wacht echt niet op me, die heeft meer te doen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nova Geplaatst 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst 13 november 2012 DAGPACT Albert Lytse Borretje Summer MM Sabine MIRANDA Nova Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nova Geplaatst 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst 13 november 2012 Goedemorgen mensen. Vandaag drink ik niet. Ik ga snel aan het werk en wens een ieder een mooie dag. Sjaal om, wanten mee en hop hop op de fiets, de kou trotseren. Beybey! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden