Jen Geplaatst 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst 13 november 2012 En je bent goed gemutst, Johan? Goed gezelschap verrijkt het leven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst 13 november 2012 Waarom zou je je moeten schamen voor Andre Hazes musicals? Ik denk dat dat best vermakelijk kan zijn. Zelf heb ik een paar jaar geleden de documentaire Zij gelooft in mij gezien. Ik heb toen toch wel bewondering voor die Andre gekregen. Ik zal niet zomaar fan worden dat dan weer niet, maar heb wel gezien hoe gepassioneerd hij was. Dat vind ik mooi om te zien. Ik geloof niet dat hij gelukkig was. Maar dat is weer een ander verhaal, en daar komt de drank om de hoek kijken. Kortom een boeiende documentaire, die het kijken waard is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst 13 november 2012 Ik vond André Hazes een mooie mens, zonder fan te zijn van zijn muziek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WijnandA Geplaatst 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst 13 november 2012 Ik schreeuw het maar even van de daken: Ik duik droog onder de lakens... (nu ik het nalees klinkt het een beetje raar, niet zo bedoeld ben er gewoon best wel een klein beetje trots op) Weltrusten allemaal en wellicht tot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst 13 november 2012 Volgens mij is het orgineel niet van Andé Hazes. Maar als mijn oma het liedje Droomland hoorde, zei ze tegen mijn moeder:"Ik wou dat ik daar ook kon zijn" en als mijn moeder dan vroeg of oma niet bij haar wilde zijn, zei ze altijd:"Nee, liever naar Droomland". Oma was ook alcoholist. Het is dus een beladen nummer en moeder barste altijd in tranen uit als ze het hoorde en aangezien ik dat nog voor me zie, luister ik het nummer ook niet meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WijnandA Geplaatst 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst 13 november 2012 @Madelief Tjemig, ik vond het al geen best nummer, maar nu heb ik er helemaal geen waardering meer voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WijnandA Geplaatst 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst 13 november 2012 @Smikkie, bedankt, Dat houdt de moed erin! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst 13 november 2012 Johan, dat klinkt goed, samen eten is zoveel gezelliger dan alleen. Mits het goed gezelschap is natuurlijk. Smik, houd je bijeen. Nou, leuk dat ik niet de enige aparte ben hier, de docu heb ik ook gezien, ik vond het nogal wat, de moed hebben jezelf zo open te stellen voor de camera. En ja, de drank was prominent aanwezig. Trieste man, die veel van mensen hield maar niet met zichzelf en zijn onzekerheden kon leven. Wijnand, ik heb je gehoord! Mooi zo, op naar dag 3? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst 13 november 2012 @ Wijnand, goed gedaan hoor. Je mag trots zijn op jezelf. Misschien valt het slapen in het begin niet altijd mee, maar dat wordt vanzelf beter. Voor morgen: we nemen de eerste niet! Slaap lekker. @ Sieraad jij hebt het ook weer gered! @ Johan: leuk dat je een fijne avond hebt gehad. @ Madeleine: jij gaat ook goed vanavond hè. @ Jen: het blijft moeilijk hoor. Ik weet het. Inderdaad neem het maar per dag. Ik vergeet natuurlijk de helft nu, maar goede wensen voor allen en sterkte voor de mensen die het nodig hebben. Voor allen: ik ga nu ook, droog, afhaken. Nog even Pauw en Witteman kijken. Welterusten en morgen fris en nuchter weer op. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst 13 november 2012 In Vlaanderen zeggen ze zo zot als een achterdeur. Geen idee waarom voordeuren minder geschift zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst 13 november 2012 Wij zeggen "zo gek als een deur", dus je kan kiezen, voor of achter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst 13 november 2012 Ik heb de pijp uit Ga ook droog naar bed Iedereen die droog naar bed gaat..........TOP Morgen weer een nieuwe droge dag!! Lfs truitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst 13 november 2012 Ik ga maar naar mijn eigen droomland, daar is het prima toeven. Net als in mijn wakkere leven trouwens. Daar hou ik het ook nog wel vol. En misschien wel omdat ik nog altijd nuchter door het leven stap. Misschien wel. Welterusten. En klasse voor iedereen die vandaag weer nuchter afsluit. Of zich kan houden aan zijn afspraak met zichzelf. Goede nacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst 13 november 2012 Goeienavond, val nog even binnen. Mannen, wat gaan jullie goed!! Sieraad,Wijnand, Octavia onder andere. Smikkie ook maar lange tenen zit in de lucht denk ik. Even rustig aan, time out. Wel heerlijk zo'n knallende ruzie. Lekker met deuren slaan en koffers naar buiten smijten. Ik mocht niet eens mijn stem verheffen of er kwam al een vermanend wapperende hand. Johan een leuke avond. Leuk voor je! Vandaag een collega ietwat de volle laag gegeven maar ook ik laat niet over me lopen. Heb daarna gewoon weer een paar dingetjes voor hem geregeld en morgen zie ik wel verder. Er zijn soms van die dagen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst 13 november 2012 Smikkie, voor jezelf opkomen heeft niets te maken met een dramaqueen. Soms is lukt gewoon niet meer. Mijn grote vriend Dr. Phil zegt altijd dat iemands perspectief op de situatie, degenes waarheid is. Dus als jij het niet meer trok, zoals het ging, dan is dat jouw waarheid en mag je actie ondernemen. En dat heb je gedaan. Lytse, gaat weer lekker. Na zeven uur geen trek meer gehad. Maar toen bleek ook de bankrekening leeg te zijn. Nee, het gaat wel goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
krekel Geplaatst 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst 13 november 2012 goeieavond ben de tel kwijt en uitgeteld laten we er morgen maar dag 9 van maken.. Teveel koffie vandaag... slaap lekker allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst 13 november 2012 En het is stil waar het nooit waait. Ik hou wel van een beetje passionele ruzie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst 13 november 2012 Dat klinkt als een goed teken, krekel. Als tellen niet meer nodig is. Hoe gaat het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst 13 november 2012 Okay, de pot kamille thee is weggeslurpt. 'k ga slapen. Welterusten mensen! ZZZZzzzz... * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst 13 november 2012 Ik vond dr. Phil vandaag irritant. En dat heb ik niet vaak. Maar het ging over verslavingen. Heroine in dit geval. Hij had een meisje naar een afkickkliniek gestuurd. En ze was 5,5 maand clean, toen ze in een maand tijd 4x de fout inging. Ze werd niet geroemd om haar 5,5 maand clean, maar verteld hoe dom ze was omdat ze 4x de fout was ingegaan. Wat hij met haar moest, dat hij haar de studio uit zou zetten, dat zij had moeten afkicken en clean moeten blijven, omdat hij hulp had geregeld. Ik snapte zijn insteek absoluut niet. Maar misschien lag dat aan mij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst 13 november 2012 Vanavond weer een opdracht gedaan voor schilderles. Met goed resultaat. Morgenavond kan ik met een gerust hart gaan:) Snoep, denk aan jezelf! Lieve mensen, ik ga droog mijn mandje in en wens jullie allemaal een goeie nachtrust en sweet dreams. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst 13 november 2012 Ik meld me droog af voor vandaag, ga in mijn mandje liggen. Truste iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst 13 november 2012 Luitjes, slaap lekker voor straks, en voor de nieuwe stoppers die weer een droge dag bij kunnen schrijven. #_# Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst 13 november 2012 Originally posted by: Johan WDr Phil heeft altijd gelijk. Desalnietemin is het een uilelbal.quote> Inderdaad, doe mij maar Jerry Springer. Die heb ik trouwensal lang niet meer voor bij zien komen. Hoe zou het daar meegaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst 13 november 2012 Dit worden toch nog nare dromen zo... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden