Spring naar bijdragen

woensdag 14 november


Diesel

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 313
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

@Shahire: Tadaa...1 jaar!!! Dat is een mooie mijlpaal, van harte meid :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present:

@Erik: Mooi dat je gevoel zo sterk terug is gekomen. Verliefd zijn maakt je heel, maar pas op met verwachtingen, man. Lijkt me, dat je dat zelf ook wel in de gaten hebt maar de liefde maakt soms blind!

Goed dat je het hebt opgeschreven, dat maakt het overzichtelijker voor je, niet? Bij mij werkt dat zo.

Vaak is van je afschrijven ook een vorm van verwerken.

Dank voor het delen.

@Jen: kijk je (toch) voldaan terug op de dag van gister, nu?

@Mark: still going strong! Compliment, je bent jezelf een heel groot :musicnote: aan het geven.

Morguh...koffie graag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er moet geisoleerd worden Diesel, anders is het er vast heel

koud.

En de indeling staat me niet aan en er moet een nieuwe trap

in en er is heel mooi behang.

De badkamer is goed zo, daar hoeft even niets mee, dat is

dan ook eigenlijk de enige ruimte die blijft zoals ie is.

Nou mensen ik ga er weer vandoor. Een paar spijkers en

schroeven verdienen.

Rustig aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@A3

Je hebt gevoel en verstand mensen. Ik ben van het eerste type. Dat ik een gevoelsmens ben is mijn zwakte en mijn kracht. Op mijn werk in de zorg en met verwerking van zaken zoals ik schreef vandaag. Ik kan, al zeg ik het zelf, gevoelens goed opschrijven en vertellen en ook beredeneren met mijn verstand. Natuurlijk was het niet verstandig maar verliefd worden is geen besluit voor me, dat overkomt me. En dat is maar goed ook anders zou mijn verstand beslissen dat verliefd zijn en me hechten aan mensen sowieso niet verstandig is. En mijn gevoel zegt dat dit toch zonde zou zijn en dat ik dan een hoop ga missen in mijn leven. Wat ze me geleerd heeft is dat ik na die ex weer verliefd kon worden. Ik herlas net mijn hele draadje wie is wie en ben een hoop verder vergeleken met 2007 en 2008! Ik heb een hoop geleerd en een ander spreekwoord is dat datgene waar je niet dood aan gaat je sterker maakt. Ik heb over mezelf, het leven en wat ik daarmee wil veel geleerd. Ja helaas the hard way, maar shit happens. Niet alles gaat vanzelf en op een makkelijke manier.

En als ik niet goed met mijn gevoel om kon gaan dan zat ik hierdoor echt met een probleem. Ik red me wel omdat ik open sta voor gevoelens en omdat ik ze kan verwoorden. Maar nadenken is ook wel slim zo af en toe. In dit geval had het niet gewerkt, gevoel is als het om dit soort dingen gaat toch sterker dan mijn verstand. Zo ben ik nu eenmaal.

Pffft wat ben ik zwaar op de hand deze morgen. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is er hier iemand naar GLOW geweest? Misschien rare vraag...kan me niet voorstellen dat ze van boven de riolen afzakken naar het Eindhovense :D

We gaan vanavond met een heel stel van het inloophuis. Zal me een drukte van jewelste worden...kan daar niet zo goed tegen, dus neem mijn camera mee...focus ik me daar wel op.

Valt het jullie ook zo op dat elk evenement weer drukker is dan het jaar daarvoor? Vooral als er muziek bij is..boemboemboemboem!!!

Mijn god, ik word oud :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 maanden zonder alcohol heb ik mijzelf cadeau gedaan.

Een groter cadeau had ik mijzelf niet kunnen geven!

De afgelopen weken heb ik de tijd genomen dit cadeau uit te pakken.

Stil gestaan... nagedacht... bewust geworden

Mezelf ook toegestaan om diep te gaan om daarna los te laten

Los laten van de ballast uit mijn jeugd tot nu..

Ik wil ook niet meer voldoen aan verwachtingen van anderen.

Wil mijzelf zijn... en dat begint aardig te lukken

Merk dat dat ook ruimte geeft hier in huis

Mijn uitgangspunt voor de komende tijd is.

Zeggen wat je doet en doen wat je zegt.

Dat schaft voor nu duidelijkheid in mijn dagelijks leven

:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Har

@Jen: kijk je (toch) voldaan terug op de dag van gister, nu?

quote>


Eigenlijk wel Har. Ik vind het natuurlijk doodjammer van de testen, maar zo'n presentatie geven was iets nieuws voor mij, en ik ben erg trots dat dat me gelukt is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...