Spring naar bijdragen

woensdag 14 november


Diesel

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 313
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by: truitje
Het is mis
Heb mijn dagpact niet gehaald
Voel me ..... Mag woord niet gebruiken
Heb 4 wijntjes gedronken
Heb niets meer in huis anders zou ik nog een fles drinken
Wijs me maar af
Ik ben een loser

quote>


Niemand wijst je af en niemand vindt je een loser.
Morgen weer een nieuwe dag om te stoppen, terugvallen horen erbij.
Cijfer jezelf niet weg lieverd, maar pak de draad weer op.
We weten allemaal dat je dat kunt!
Sterkte! :present:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een soort van goeiemorgen :), de draad bijgelezen en het is alweer middernacht.

Had vanochtend ook even om het hoekje gekeken maar er loopt te veel volk om me heen op mijn werk dus kon eerder niet feliciteren,

Shahire - grote klasse! Een jaar droog.

Neem echt mijn petje voor je af.

Hier nog een bosje:present::present::present::present:.

Kameleon ook mijn felicitaties. Hartstikke goed.

Het was niet makkelijk maar je hebt het 'm wel geflikt!

Ook voor jou :present::present::present:

Ook voor Jen mijn felicitaties met het binnenhalen van je nieuwe baan. Goed gedaan!!!

Zonnetjes, heb geen woorden voor wat jou en je gezin, maar zeker je zoon, overkomt.

Het enige wat ik langs deze weg kan doen is je kracht wensen.

Vind het knap dat je zo dapper stand houdt, echt.

Verder weet ik het even niet, het was veel. Maar zeker een mooie draad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo

Op dag 16 ben ik in de fout gegaan en dat heeft tot mijn grote spijt en teleurstelling 4 dagen geduurd.

Mijn buurman kwam met een fles witte wijn (die ik niet gezien had) om 17 uur vragen of ik een glas met hem wilde drinken of was ik nog steeds aan het niet aan de wijn?

Toen ik dat beaamde, wees hij op mijn karkadeh en zei dat ik wel al aan de rode was begonnen. Uitgelegd wat dat was, hij kent het wel, want ik heb het hem ook wel eens laten proeven.

Tot zover had ik dus "gewonnen".

Maar ik bood hem wel een blikje bier (2) aan, die ik al voor de rijsttafel had gehaald.

Een uurtje later, toen ik net mijn zaklantaarns aan het demonstreren was, viel het licht uit. Dat was wel grappig en tegelijk kwam zijn vrouw thuis, dus hij vertrok.

Even later toen ik met mijn koplamp op en waxinelichtjes aan, een lont in de olielamp probeerde te draaien, kwam zijn vrouw me vragen of ik gezellig even een borrel kwam drinken. Andere buurvrouw was er ook en omdat ik dit beloofd had voordat ik op reis ging en verder toch niets kon doen, ging ik mee.

Het zag er heel gezellig uit met allemaal kaarsen en lichtjes.

Tjsa, toen vroeg ik niet om water.

Na 3 glazen kwam de stroom terug en ik ging naar huis, waar ik de blikjes die nog over waren op dronk. Enz.

De vlg. dag inkopen en dus ook wijn en weer bier en zo voorts en zo verder.

De avond v.d. rijsttafel was heel geslaagd, maar ik vergeet steeds dat ik geen 38 meer ben en dus niet uren en uren in de keuken kan staan en strompel nu al 5 dagen met hevige pijn (soort spit) rond.

Zelfs vandaag naar de dokter geweest, want morgen vertrek ik naar de woestijn en kan niet bukken en bijna niet bewegen.

Hoop dat het met warmte en de medicijnen morgen weer een beetje gaat.

Alles staat gepakt, het is veel, maar de helft gaat naar mensen daar.

Ik schrijf dit als waarschuwing dat ook als je net opknapt en vast bent overtuigd het vol te houden (tot het etentje), je zo weer de mist in kunt gaan met alle gevolgen van die.

Ik denk als ik niet gedronken had, dat ik dan gevoeld had dat ik teveel van mijn lichaam aan het vergen was.

Dus ik wilde toch even afscheid van jullie nemen en kom 31 nov. weer hier. Insha'allah.

Welterusten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eigenlijk wil ik nog niet naar bed maar ja, de wekker is ongenadig morgenochtend.

Gwen, het gaat goed:) Thanks.

Ik ga droog mijn bedje in. Ben ik blij om.

Hoop dat iedereen lekker slaapt en morgen gezond weer op.

Truitje, knietjes afvegen en weer door morgen.

Kom op hoor. Het is ook niet makkelijk en je gaat al hartstikke goed.

Jij, ik en anderen hier zullen doorgaan op de lange, bochtige en soms hobbelige weg der ADB.

Lidia, sterkte en een hele mooie en fijne reis gewenst met veel:rose:

Tot over een paar weken!!

Welterusten.

:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gwen,

dank je wel, altijd fijn als iemand je een goede vakantie toewenst. Hoewel ik er wel een beetje tegenop zie, omdat het echt primitief is en ik zoals gezegd geen 38 meer ben.

En zeker nu met die pijn in m'n lijf, maar het is een privéreis, dus kan als het werkeljk nodig is aangepast worden.

Daar stel ik me dan maar gerust mee.

We komen soms in een hotel/guesthouse en in een paar mag geen alc. gedronken worden, dus dat helpt al.

Bovendien vind ik het niet "lekker drinken" met moslims om me heen die dat niet doen. Al zijn er ook zat die de drank ontdekt hebben.

Ga nog even lezen, maar moet om 1.00uur het licht uitdoen, tandjes al gepoetst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Avond mensen, net thuis van mijn werk.

Heb ik er bijmekaar 14 uur opzitten:P

exclusief het 2 uur heen en weer rijden:D

Dus heb niet teruggelezen, dat wordt me nu ff teveel.

Voor iedereen die het dus nodig heeft, succes met het behalen van je doelstellingen, en wat ik zo snel las, Truitje meid, je doet het gewoon best goed, ook al struikel je soms.

Lidia ook!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...