Madelief Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 Originally posted by: MadeleineIk ben na het eten, wat toch wel erg lekker was, op de bank geplofd. Heerlijk even niets. Maar wat ik me afvroeg, wat verschilt Bolognese met Arabiata of hoe het ook geschreven wordt?quote> In Arrabiata zit geen gehakt en is gemaakt met verse rode pepers.Ieder ander haalt de zaadjes uit de peper, ik niet.Hoe heter, hoe beter.Ik maak het wel met knoflook en tomaatjes en gebakken uitjes erdoor.Ach ieder doet het weer anders.Maar het was heerlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 En natuurlijk parmezaanse kaas. Nu ben ik er even tussenuit. Tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 Klinkt goed, Madelief. Toch eens proberen. Hou ontzettend van extra scherp eten. Door de Bolognesesaus gaat altijd een extra schep sambal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 Ik was ff doesjen Jen. Hahaha jouw hondje met de mijne vechten? heb je ook gedroomd wat voor 'n kleur ze heeft? en ofdat ze groot of klein is? Daar ben ik heel benieuwd naar. Maar het gaat goed met haar hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 't Was een klein opdondertje, lichtbruin. En zij won van de mijne... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 Originally posted by: Jen't Was een klein opdondertje, lichtbruin. En zij won van de mijne...quote> Hahaha ik had ook niet anders verwacht hoor. Nee ff serieus, het is een chiwafwaf en ze is wit met bruin. Vecht nooit want is echt bang voor andere honden, dat kan Bambam en Igie wel beamen die zijn hier geweest met hun honden. Nou ik heb nog nooit zo'n bang schijtertje gezien als Puck toen.en dat waren echt hele lieve honden, vooral de grote van Bammie. Dat vond ik een hele lieve en wijze hond. volgens mij zag hij puck nog niet staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 De mijne, een oude jack russell, is ook nogal bang aangelegd. Grommen doet ie wel... maar verder. Broekschijtertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 Klopt, Johan W. Allemaal slappe replica's. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 De trek begint hier de tweede keer de kop op te steken. Vooral, omdat ik wel weer eens een vriend biertjes wil wegtikken. Ik ben nu allerlei smoezen aan het bedenken om te mogen drinken. En ik heb mezelf net verteld dat het mijn verslaving is die praat, maar het maakt de trek er niet minder om. Zit al in mijn gat met trui. Dat dan weer wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 Zo lekkker op de bank. Net na het eten ouderwets lang aan tafel blijven zitten en gepraat. Dat ws vroeger een valkuil voor ons, nog een wijntje , nog een fles was zo gepakt en leeg weer. We hebben dit ook tot nu toe bewust vermeden, maar het kan weer. Mijn man twee glaasjes wijn, daarna fris ik alleen fris. En dat terwijl ik vanmiddag wat trek had in een glaasje wijn. Ga lekker krant lezen en wat tv kijken, piep later nog wel binnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 Goeienavund! Vandaag was een dag waarop ik van mijn hart geen moordkuil heb gemaakt. Ik heb op meer dan 1 gebied gezegd wat me dwarszit. En dat is lekker, om dat eruit te gooien. Op een rustige manier, maar wel duidelijk. Of er wat mee gedaan wordt maakt niet uit, ik heb in ieder geval laten zien wat er in mij omgaat en dat ik ook ruimte inneem. Tsjakka! Verder ben ik vandaag 1000 dagen van de alcohol af. Duizend. Holy. Ja ik vind het nog steeds geinig om elke avond een streepje te zetten in een klein agendaatje. Waar ik elke avond een paar regels in schrijf over hoe de dag was. En verder ben ik moe. Maar dat is niet gek na alle drukte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 Originally posted by: spikevoor gunn:laat je niet gek maken door de 'succes stories' hiervelen doen het mooier voorkomen dan het isdat is virtuality my friendhet beste wens ik jequote> Ik vind het jammer dat je je zo wantrouwend opstelt Spike.Zoveel successtorys lees ik hier trouwens niet.Wel alle ups en downs van iedereen. Het leven is nooit alleen maar gouden bergen.Wel zie ik bij veel mensen een opgaande lijn op de duur. Doordat ze aan zichzelf werken en hun problemen aanpakken. Net als jij.Dat vind ik mooi om te lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 Wat kun je doen om de trek te weerstaan, Madeleine? Tv kijken, computerspelletje? Kom ga afleiding zoeken, dinsdag is vlug! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 Volg de ... Skodarijder, Kirk. Maar wat rot dat je van huis naar werk, auto voor bus moet omruilen en dan pas aan je route kan beginnen. Is het ver omrijden? Of valt dat mee? En heb je nu een andere auto zodat ze jou dit weekend kunnen benaderen om andere ritjes te doen? Want daarom gaven 'wij' wel altijd een auto mee aan mensen die normaal op het schoolvervoer zaten. Voorbedachte rade. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WijnandA Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 Om niemand te kwetsen als ik het niet red, heb ik het stoppen met drinken momenteel maar verzwegen. Net komt mijn vrouw thuis "Kijk eens schat voor jou lekker een paar leffe trippel voor vanavond" Dus ik moest even met de billen bloot, reactie is behoorlijk lauw, ben al zo vaak geminderd of gestopt....... Ik ben vastbesloten om de flesjes gewoon te laten staan, vanavond ga ik droog af sluiten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 Zonnetjes, GTST is er nog op en straks The Voice + ik heb me vlak voor de trek net in mijn huispak en dus trui-met-gat gestoken. Ik ga me niet meer omkleden. Het is nu ook al te laat om naar een winkel te gaan. Dus dat is in de pocket. Maar het is vrijdag en als de trek zo heftig blijft als nu is er een kans dat ik me alsnog omtrek en naar de vriend ga of om 23.00u nog besluit om naar de kroeg te gaan. Dus ik ga straks maar gigantisch hard meebleren met de liedjes van The Voice.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 Strak plan Wijnand, en goed dat je het meteen maar gezegd hebt. Maakt het voor jezelf in ieder geval gemakkelijker. Mooi onderschrift heb je trouwens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 WijnandA, wat jammer dat er lauw werd gereageerd. 'Gelukkig' weet je waar het vandaan komt. Een mens wordt weleens wat moedeloos als de zoveelste stoppoging of minderpoging mislukt. Wel aardig dat er een paar speciaal biertjes zijn meegekomen. Maar inderdaad, lekker dichtlaten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 Nee Kirk, dan gaat dat niet worden. Het is in de afgelopen jaren wel een stuk strenger geworden, zeg. Niet dat het voorheen niet streng was. Want toen moesten er ook aan alle eisen worden voldaan, maar niet zoals ik nu lees. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 Strak plan WijnandA, zet hem op! (En die biertjes ver weg) Madeleine, op tijd naar bed dan. Lekker warm, boek mee, theetje. Beter als in de kou naar de kroeg , waar je morgen gigantisch veel spijt van hebt. En je portemonnaie een stuk lichter! Succes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 Wel een luxe kar die je nu voor de deur hebt staan Kirky. Wat zeur je nu (grapje hoor) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 Dat zijn wel idioot forse boetes Kirky. Je zou bijna niet meer durven te werken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 Je klinkt bitter, Spike. Hoe is het nog gegaan met je vrijwilligerswerk? In success stories geloof ik niet echt. Ja, ik heb deze week hoog van de toren geblazen omdat ik een succes heb gehad waar ik trots op ben. Maar is dat een success "story"? Ach nee, ik wroet. Anders zat ik hier niet, vermoedelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 Jen nog proficiat met je baan. Ik denk dat het goed is dat je niet meteen 40 uur aan de bak gaat, want dat was best heel veel ineens geweest. Madeleine, hou vol, gewoon weer een dagje erbij! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 Je mag ook nog tekenen, wat fijn! Potloden goed aangescherpt, Kirk? Moest trouwens bij 'ons' ook. Eén kmbrief met beginstand, tussenstand en eindstand. En daarnaast lijntjes zetten qua uren. Gepriegel. Nog erger was dat ik die dingen moest ordenen en dan ook nog volgens de eisen van ISO9001 (was het volgens mij). Met de trek gaat het nu trouwens alweer beter. Ben er alweer deels vanaf. Vanavond toch maar eens vroeg op bed om mijn boek uit te lezen. Heb nog nooit zolang gedaan over een boek van mijn favoriete schrijfster. Want ga te laat op bed en ben dan te moe om nog te lezen, haha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden